Villa Mastlo

VillaWeer vandaag23°17°
Villa Mastlo
9,5

23 reviews over Villa Mastlo in het Nederlands

Hele mooie comfortabele villa. Voorzien van alle gemakken!

In het plaatsje zelf is niet zoveel te doen, maar in de omgeving zijn genoeg leuke uitstapjes te maken.

Het huis is iets minder geschikt voor kinderen die net kunnen lopen ivm de trappen en de traphekjes met horizontale stangen (ideaal laddertje in de ogen van mijn kinderen).

Inge
8-2-2018

Een geweldig huis, prachtig afgewerkt, heel veel ruimte en in sommige kamers waan je je een superster. Prachtige uitzichten, mooi sanitair. Gewoon een droomhuis. Fijne keuken, genoeg ruime om met zijn allen aan tafel te ontbijten.

Voor de omgeving heb je wel echt een auto nodig want in het dorpje of op het lokale strandje is nauwelijks iets te doen.

Fijne tijd gehad!

Egbert Wietses
30-10-2017

Heerlijke plek dicht bij de zee. Zwembad, trampoline voor de kinderen. Verder van alle gemakken voorzien. Goede communicatie met verhuurder.

Rustige omgeving!

Fantastische familie vakantie

Karin
14-8-2017

Superweek gehad in deze prachtige villa. We waren met de hele familie omdat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren. Genoeg ruimte voor 12 personen tussen de 15 en 72 jaar. Heel veel luxe in het huis. Prima service, zelfs strandlakens aanwezig. Genoten van de prachtige omgeving en uitstapjes gemaakt naar Lissabon, Sintra, Mafra en Ericeira. Restaurant O Gardel in het dorp is een aanrader. Zeker voor surfers is de kust hier geweldig. Voor vertrek al veel informatie gekregen, zoals een goede parkeerplek in Lissabon.

Heerlijk luxe en prachtige ligging!

de Winter
12-8-2017

De woning is van alle gemakken voorzien! Bedden zijn opgemaakt en handdoeken e.d. zijn aanwezig. Het zwembad en de tuin zijn heerlijk. Spelletjes en films zijn ook aanwezig in de woning.

Het uitzicht vanuit de slaapkamers is prachtig. Heerlijk wakker worden!

Weer een fantastische week

Peter
17-5-2017

Een heerlijk huis met alle gemakken en een fijne tuin voor zonnen. In de buurt typische portugeese restaurants waar eten zeer betaalbaar en bijzonder is. O'Gardel in het dorp is een aanrader!

Oude reviews (archief)

Fantastische plek

Peter de Winter
23-11-2016

Van alle gemakken voorzien

Een heerlijke plek om tot rust te komen

Centraal gelegen .waardoor bezienswaardigheden goed bereikbaar zijn.

Voor zowel cultuur,natuur,of sportliefhebbers een geweldige plek

Fantastische familie villa!

T. Zuijderwijk
15-11-2016

Samen met mijn familie (6 volwassenen en 4 kinderen) verbleven wij in de herfstvakantie in Villa Mastlo. Een heerlijke, luxe, comfortabele, sfeervolle, fijne en rustig gelegen villa. Voorzien van alle gemakken en een prachtige inrichting. Vriendelijke ontvangst met een uitgebreide uitleg en manual. De tv en audio set en wifi werd door de kinderen voornamelijk als zeer fijn ervaren. Er zijn heel veel films in de tv kast te vinden die we 's avonds met veel plezier hebben gekeken. Er zijn voldoende handdoeken en zelfs strandstoelen beschikbaar waar we dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Echt genieten!

Iris
5-9-2016

Een heerlijke villa, van alle luxe voorzien. De ontvangst was heel prettig en we kregen een goede uitleg van onder andere de vele lichtknopjes. Tijdens het verblijf erg genoten van het binnenzwembad.

Superplekje

Jan Verhavert
10-4-2016

Superplekje om zowel Lisboa als de ruime omgeving van de Estremadura te verkennen. Wij bezochten van hieruit Sintra, Cabo da Roca, Queluz, Mafra, Obidos, Alcobaça, Batalha, Ourèm, Tomar, Cascais, Estoril, Belèm en natuurlijk Lissabon zélf (een uurtje rijden). 's Avonds altijd lekker ontspannen in het zwembad of in het ruime salon. Ook om te koken voor een groep (wij waren met 9) goed uitgerust, met een praktische en ruime keuken. De eettafel met 12 plaatsen vonden wij top! Ook de gasBBQ functioneerde perfect (op het overdekt terras, want we hadden net wat regen). Voor de rest, prima service en correcte opvolging ter plaatse. Zo was het zwembad na een alarm eerste dag wss uitgevallen en was het water koud 2de dag. Na melding werd dit onmiddellijk nagekeken, en tegen 's avonds alweer OK. Wij betaalden voor een week zo'n 200 euro energiekosten, wat ook op voorhand duidelijk gecommuniceerd was door de eigenaar. Zoals gezegd, een superplekje :)

Enige minpuntje gezien ons druk cultureel programma was misschien, ... dat de groep vond dat we té weinig tijd doorbrachten in de Villa :) Dat spreekt voor zich, toch?

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mastlo in São Pedro da Cadeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mastlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Mastlo scoort een 9.46 uit 10 op basis van 31 reviews.