Villa Mastlo

Villa
Villa Mastlo
9,5

28 reviews over Villa Mastlo in het Nederlands

Deze villa ligt in een zeer rustige omgeving in het zonnige Portugal. Vanuit diverse kamers en vanuit de ruime tuin heb je een geweldig uitzicht over zee. Verder zit je dicht bij een mooi strand dat door de ligging pijna prive is. Heerlijk om 's avonds nog even op het strand van de zonsondergang te genieten. Verder is de villa van alle gemakken voorzien: zwembad, ruime keuken, multimedia, airco, wasmachine en -droger. De tuin biedt genoeg ruimte voor iedereen, je kunt er de hele dag in de zon zitten zodat je er heerlijk van een lunch of diner kunt genieten. En de kinderen? Die vermaken zich wel in het zwembad of op de trampoline. Kortom, echt een aanrader!

Prachtige, modern ingerichte vakantievilla, inclusief binnenzwembad (zodat je altijd het water in kunt, ook als het afkoelt in Portugal) en trampoline, met uitzicht op de Atlantische Oceaan. De villa ligt in een rustige omgeving, op slechts 400 meter van een klein strand en waar je gratis kunt genieten van de zonsondergang. 's Avonds is het in de avondzon heerlijk vertoeven op het ruime balkon, direct grenzend aan de fraaie master bedroom. De villa vormt een ideale uitvalsbasis voor uitstapjes naar Lissabon (45 minuten), Sintra (40 minuten), het middeleeuwse stadje Óbidos (50 minuten) of natuurlijk de fraaie (surf-)stranden aan de Atlantische Oceaan. Onze favoriet was Foz Do Lizandro, een strand aan de mond van de rivier, omdat je daar ook wat rustiger water hebt (ideaal met de kids). Winkelcentra, supermarkten en restaurants (Organik in Torres Vedras is erg aan te raden!) zijn eveneens goed bereikbaar.

Geen twijfel, direct opnieuw!

Jeroen Debaveye
18-7-2018

Goede en vlotte ontvangst. Alles (en meer) wat je kan wensen is aanwezig. Uitstekend, mooi en modern huis met fantastisch uitzicht op zee. Heel aangenaam wakker worden en ontbijten. Heel rustige omgeving. Perfecte vakantie.

Wat een geweldige accommodatie!! Met een groep van 9 man verbleven we een weekend in Villa Mastlo en hebben we genoten van al het mooie wat de villa te bieden heeft: een prachtige locatie met uitzicht op zee, een ruime opzet wat toch erg prettig is als je met een grote groep een weekend doorbrengt, mooie kamers en badkamers en als kers op de taart.. een indoor zwembad! We hadden er graag langer willen verblijven dus we komen zeker nog een keer terug!

Ellen
25-6-2018

Het is een heel fijn huis, ruim en schoon.

Het dorpje is op loopafstand met een bakker, slager en supermarkt. En een paar restaurantjes waar je heerlijk kunt eten voor weinig. De mensen zijn heel gastvrij.

Hele mooie comfortabele villa. Voorzien van alle gemakken!

In het plaatsje zelf is niet zoveel te doen, maar in de omgeving zijn genoeg leuke uitstapjes te maken.

Het huis is iets minder geschikt voor kinderen die net kunnen lopen ivm de trappen en de traphekjes met horizontale stangen (ideaal laddertje in de ogen van mijn kinderen).

Inge
8-2-2018

Een geweldig huis, prachtig afgewerkt, heel veel ruimte en in sommige kamers waan je je een superster. Prachtige uitzichten, mooi sanitair. Gewoon een droomhuis. Fijne keuken, genoeg ruime om met zijn allen aan tafel te ontbijten.

Voor de omgeving heb je wel echt een auto nodig want in het dorpje of op het lokale strandje is nauwelijks iets te doen.

Fijne tijd gehad!

Egbert Wietses
30-10-2017

Heerlijke plek dicht bij de zee. Zwembad, trampoline voor de kinderen. Verder van alle gemakken voorzien. Goede communicatie met verhuurder.

Rustige omgeving!

Fantastische familie vakantie

Karin
14-8-2017

Superweek gehad in deze prachtige villa. We waren met de hele familie omdat mijn ouders 50 jaar getrouwd waren. Genoeg ruimte voor 12 personen tussen de 15 en 72 jaar. Heel veel luxe in het huis. Prima service, zelfs strandlakens aanwezig. Genoten van de prachtige omgeving en uitstapjes gemaakt naar Lissabon, Sintra, Mafra en Ericeira. Restaurant O Gardel in het dorp is een aanrader. Zeker voor surfers is de kust hier geweldig. Voor vertrek al veel informatie gekregen, zoals een goede parkeerplek in Lissabon.

Heerlijk luxe en prachtige ligging!

de Winter
12-8-2017

De woning is van alle gemakken voorzien! Bedden zijn opgemaakt en handdoeken e.d. zijn aanwezig. Het zwembad en de tuin zijn heerlijk. Spelletjes en films zijn ook aanwezig in de woning.

Het uitzicht vanuit de slaapkamers is prachtig. Heerlijk wakker worden!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Mastlo in São Pedro da Cadeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Mastlo zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.