Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

197 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

• 2019
    10Indy24-07-2019

Paradijsje

Heel rustige en prachtige ligging. Super vriendelijke service door 2 fantastische mensen. Echt genieten in een paradijs!

Gereisd met partner in juli 2019

• 10christel16-07-2019

Aanrader dicht bij Obidos, Nazaré,...

We verbleven in dit paradijsje met een groep vrienden. En wat hebben we genoten vd prachtige omgeving, leuke avonden. Je wordt er verwend met een heerlijk ontbijt. Volledig ZEN-ingericht, je kan er ook yoga-lessen volgen met zicht op de wondermooie natuur. Bedankt voor alles Moshi en Stoffel! x

Gereisd met vrienden in juni 2019

• 10Dirk Rasking14-07-2019

fantastisch

Wat een mooie B&B, prachtige ligging om maar te zwijgen over de gastvrijheid van dit fantastisch koppel... Wij komen alvast terug om te genieten van de vers gemaakte pizza's die we zelf mochten samen stellen en bakken en de heerlijke BBQ met verse zalm... Wakker worden tussen de sinaasappel en citroenen bomen... Wij komen terug...

Gereisd met partner in juli 2019

• 10Lincy Vynckier14-07-2019

Aanrader !

zalig genieten! op en top verzorgd. Heel mooie en rustige omgeving. Zeer aangename gastvrouw en gastheer. En ook nog eens een leuke Yoga ervaring genoten in de mooie natuur. Ons zien ze er alvast nog terug !

Gereisd met vrienden in juli 2019

• 10Benno13-05-2019

go back!

We hebben genoten van een lang weekend eind september. Moshi en Stoffel zijn toppers en weet echt wel hoe hun gasten in de watten te leggen. Ontbijt was super en accommodatie simpel maar verzorgd, je heb er alles wat je nodig hebt. En het e "Zen" gehalte is er echt wel hoog, kleine details brengen je terug kort bij de natuur. Zelfs s'avonds hebben we samen met hen pizza gebakken en zalm gerookt bij de vuurkorf. We keren nu in juni terug en kregen reeds de melding dat al de kamers heringericht zijn zodoende gaat onze vakantie zeker terug geslaagd zijn.

Gereisd met partner in september 2018

• 2018
    10Nadine Maes11-11-2018

Topaanrader

Eind september van dit jaar zijn we enkele dagen op logement geweest in deze prachtige Quinta. Je voelt je er direct thuis en de kamers bieden voldoende privacy en zijn mooi afgewerkt. Het ontbijt wordt geserveerd op je eigen terrasje, zo gezellig om de dag te beginnen ! Bovendien ligt deze B&B in een hele mooie omgeving. Wij bezochten van hieruit : Aveiro, Costa Nova, Nazaré, Obidos, Peniche en Berlengas, Lissabon, Caldas, San Marinho do Porto, Sintra.
    Wandelen, fietsen, zwemmen, yoga... zelf pizza maken. Alles is hier mogelijk. Een aanradertje !

Gereisd met partner in september 2018

• 9Emile18-08-2018

Fantastisch!

Een heerlijke vakantie gehad bij Quinta da Vida Serena. Wij, gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11) hebben ons fantastisch vermaakt zowel bij de Quinta als in de directe omgeving. Moshi en Stoffel laten je echt thuis voelen en helpen op alle mogelijke fronten, maar niets moet. We komen graag nog een keer terug!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• 10Kristina Granaas04-08-2018

Fantastisch - We'll be back!

We kwamen hier aan na middernacht. Even door de gang en dan de tuin in. Wat een zicht zeg! Een magische sfeer, zo gezellig! Na een nacht slapen, was de zicht nog even mooi. Rustig gelegen in het groen. Lekkere ontbijt erbij. Het leven kan schoon zijn! We zijn heel goed ontvangen geweest en kwamen op geen enkel moment iets te kort. De gastheer- en vrouw, Moshi en Stoffel, zorgen voor alles: lekker ontbijt met streekproducten, ontspanning, refreshments, lekkere self made pizza op authentieke wijze.. we hebben ook gebruik gemaakt van hun kennis over de regio om leuke uitstapjes te plannen. Mijn favorieten waren de overdekte markt en een bezoek naar de universiteitsstad Coimbra. We hebben hier een fantastisch fijne week beleefd en komen zeker terug! Een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 10Bram van Dyck27-07-2018

Een reis die je de tijd doet vergeten...

Onze vakantie begon wat onaangenaam, daar we 3u vertraging hadden en pas na middernacht aankwamen op de B&B. Desondanks werden we enorm hartelijk ontvangen én konden we in de ochtend daarop rekenen op een goedgevuld, dagvers en lekker ontbijt. Onze vertraging was dus snel vergeten. In het licht van de eerste dag zagen we dan wat voor een verborgen parel deze B&B werkelijk is. Het zwembad, de yoga-plaats, het moestuintje, het terras,... allen verlangen ze maar 1 ding van de gast: relax and enjoy! Toegegeven, De B&B-locatie is wat zoeken vooraleer je ze hebt gevonden maar de ligging op zich biedt enorme mogelijkheden om historische plaatsen te bezichtigen, natuurwandelingen te maken, in de zee te zwemmen, lekker op restaurant te gaan etc. Verder werden we ook steevast verwend met de pizza en bbq avonden, welke al de gasten van de B&B probeert te betrekken. Gezelligheid troef dus. Deze B&B is wat mij een absolute aanrader!

Gereisd met partner in juli 2018

• 8Gerlinde17-07-2018

fantastische oase van groen en rust

het was een super aangenaam verblijf in een oase van directe rust. we hadden enorme vertraging en de uitbaters hebben ons ondanks het zeer late uur nog met een vriendelijke glimlach en kom soep ontvangen. top adres en zeer goede ligging om uitstappen te doen. een dag chillen aan het zwembad is ook de moeite in deze groene omgeving en toch oh zo dicht bij de zee. met de 3 hondjes heb je er direct 3 kameraden bij. een echte aanrader!

Gereisd met vrienden in juni 2018

Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena info