Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

187 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena in het Nederlands

Topaanrader

Nadine Maes
11-11-2018

Eind september van dit jaar zijn we enkele dagen op logement geweest in deze prachtige Quinta. Je voelt je er direct thuis en de kamers bieden voldoende privacy en zijn mooi afgewerkt.

Het ontbijt wordt geserveerd op je eigen terrasje, zo gezellig om de dag te beginnen !

Bovendien ligt deze B&B in een hele mooie omgeving. Wij bezochten van hieruit : Aveiro, Costa Nova, Nazaré, Obidos, Peniche en Berlengas, Lissabon, Caldas, San Marinho do Porto, Sintra.

Wandelen, fietsen, zwemmen, yoga... zelf pizza maken. Alles is hier mogelijk.

Een aanradertje !

Fantastisch!

Emile
18-8-2018

Een heerlijke vakantie gehad bij Quinta da Vida Serena. Wij, gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11) hebben ons fantastisch vermaakt zowel bij de Quinta als in de directe omgeving. Moshi en Stoffel laten je echt thuis voelen en helpen op alle mogelijke fronten, maar niets moet. We komen graag nog een keer terug!

Fantastisch - We'll be back!

Kristina Granaas
4-8-2018

We kwamen hier aan na middernacht. Even door de gang en dan de tuin in. Wat een zicht zeg! Een magische sfeer, zo gezellig! Na een nacht slapen, was de zicht nog even mooi. Rustig gelegen in het groen. Lekkere ontbijt erbij. Het leven kan schoon zijn! We zijn heel goed ontvangen geweest en kwamen op geen enkel moment iets te kort. De gastheer- en vrouw, Moshi en Stoffel, zorgen voor alles: lekker ontbijt met streekproducten, ontspanning, refreshments, lekkere self made pizza op authentieke wijze.. we hebben ook gebruik gemaakt van hun kennis over de regio om leuke uitstapjes te plannen. Mijn favorieten waren de overdekte markt en een bezoek naar de universiteitsstad Coimbra. We hebben hier een fantastisch fijne week beleefd en komen zeker terug! Een absolute aanrader!

Een reis die je de tijd doet vergeten...

Bram van Dyck
27-7-2018

Onze vakantie begon wat onaangenaam, daar we 3u vertraging hadden en pas na middernacht aankwamen op de B&B. Desondanks werden we enorm hartelijk ontvangen én konden we in de ochtend daarop rekenen op een goedgevuld, dagvers en lekker ontbijt. Onze vertraging was dus snel vergeten.

In het licht van de eerste dag zagen we dan wat voor een verborgen parel deze B&B werkelijk is. Het zwembad, de yoga-plaats, het moestuintje, het terras,... allen verlangen ze maar 1 ding van de gast: relax and enjoy!

Toegegeven, De B&B-locatie is wat zoeken vooraleer je ze hebt gevonden maar de ligging op zich biedt enorme mogelijkheden om historische plaatsen te bezichtigen, natuurwandelingen te maken, in de zee te zwemmen, lekker op restaurant te gaan etc.

Verder werden we ook steevast verwend met de pizza en bbq avonden, welke al de gasten van de B&B probeert te betrekken. Gezelligheid troef dus.

Deze B&B is wat mij een absolute aanrader!

fantastische oase van groen en rust

Gerlinde
17-7-2018

het was een super aangenaam verblijf in een oase van directe rust. we hadden enorme vertraging en de uitbaters hebben ons ondanks het zeer late uur nog met een vriendelijke glimlach en kom soep ontvangen.

top adres en zeer goede ligging om uitstappen te doen. een dag chillen aan het zwembad is ook de moeite in deze groene omgeving en toch oh zo dicht bij de zee. met de 3 hondjes heb je er direct 3 kameraden bij. een echte aanrader!

Super genieten :)

Frieda Vanhove
22-6-2018

We waren met onze kids op bezoek in dit Paradijsje.

Een grote mooie tuin met een groot verfrissend zwembad. Her en der is er rekening gehouden met persoonlijke toetsen die het sfeervol maken.

De kamertjes / Studio's zijn leuk ingericht met al wat je nodig hebt.

Zeker onze kids vonden het leuk slapen op het bovenverdiepje.

Dicht bij de zee en de mooie natuur.

Wil je cultuur opsnuiven of rustig genieten, de ideale plek!

De uitbaters zijn zeer behulpzaam. Ze helpen je met leuke tips en ideetjes.

We komen zeker terug.... het was echt zonde deze plek te moeten verlaten.

See you soon.

f & L.

Rustgevend en gezellig!!

Margot
19-6-2018

Rustig gelegen met zicht op een vallei. Mooie en verzorgde tuin met groot zwembad.

Nette kamers met het nodige comfort.

Gastvrije en bijzonder vriendelijke ontvangst.

Lekker ontbijt... alles erop en eraan.

De ideale plek om te ontvluchten aan de drukte van elke dag.

De omgeving heeft heel veel moois te bieden;

De westkust is vlakbij.

Heel wat gezellige en historische stadjes waar het gezellig kuieren is.

Lekker en voordelig eten in de buurt.

Mooie omgeving om rond te rijden.

En verder... heb erover nagedacht... kan eigenlijk geen minpunten verzinnen... ik kom hier zeker terug!!

Bedankt!

zalig verblijf met prachtig zicht en super toffe eigenaars

ze helpen u, daarom hebben wij ook super leuke uitstapjes gedaan

het concept eigen pizza maken was top

zeker een aanrader om naartoe te gaan

wij alvast volgend jaar terug en met de zoon erbij

;-)

Topper

Sam
13-5-2018

Wauw.. adembenemend mooi! Het uitzicht, de tuin..

Cosy studio's, netjes en super lieve mensen.

Onthaasten! Een paradijselijk plekje.

Job en Marry van Dijk
7-10-2017

In the middle of nowhere, tegelijkertijd dichtbij prachtige middeleeuwse steden.

Eigenlijk alles was goed.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena in Sao Martinho do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.