Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

Meer bedandbreakfastinfo

197 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

• 10Indy24-07-2019

Paradijsje

Heel rustige en prachtige ligging. Super vriendelijke service door 2 fantastische mensen. Echt genieten in een paradijs!

• 10christel16-07-2019

Aanrader dicht bij Obidos, Nazaré,...

We verbleven in dit paradijsje met een groep vrienden. En wat hebben we genoten vd prachtige omgeving, leuke avonden. Je wordt er verwend met een heerlijk ontbijt. Volledig ZEN-ingericht, je kan er ook yoga-lessen volgen met zicht op de wondermooie natuur. Bedankt voor alles Moshi en Stoffel! x

• 10Dirk Rasking14-07-2019

fantastisch

Wat een mooie B&B, prachtige ligging om maar te zwijgen over de gastvrijheid van dit fantastisch koppel... Wij komen alvast terug om te genieten van de vers gemaakte pizza's die we zelf mochten samen stellen en bakken en de heerlijke BBQ met verse zalm... Wakker worden tussen de sinaasappel en citroenen bomen... Wij komen terug...

• 10Lincy Vynckier14-07-2019

Aanrader !

zalig genieten! op en top verzorgd. Heel mooie en rustige omgeving. Zeer aangename gastvrouw en gastheer. En ook nog eens een leuke Yoga ervaring genoten in de mooie natuur. Ons zien ze er alvast nog terug !

• 10Benno13-05-2019

go back!

We hebben genoten van een lang weekend eind september. Moshi en Stoffel zijn toppers en weet echt wel hoe hun gasten in de watten te leggen. Ontbijt was super en accommodatie simpel maar verzorgd, je heb er alles wat je nodig hebt. En het e "Zen" gehalte is er echt wel hoog, kleine details brengen je terug kort bij de natuur. Zelfs s'avonds hebben we samen met hen pizza gebakken en zalm gerookt bij de vuurkorf. We keren nu in juni terug en kregen reeds de melding dat al de kamers heringericht zijn zodoende gaat onze vakantie zeker terug geslaagd zijn.

• 2018
    10Nadine Maes11-11-2018

Topaanrader

Eind september van dit jaar zijn we enkele dagen op logement geweest in deze prachtige Quinta. Je voelt je er direct thuis en de kamers bieden voldoende privacy en zijn mooi afgewerkt. Het ontbijt wordt geserveerd op je eigen terrasje, zo gezellig om de dag te beginnen ! Bovendien ligt deze B&B in een hele mooie omgeving. Wij bezochten van hieruit : Aveiro, Costa Nova, Nazaré, Obidos, Peniche en Berlengas, Lissabon, Caldas, San Marinho do Porto, Sintra.
    Wandelen, fietsen, zwemmen, yoga... zelf pizza maken. Alles is hier mogelijk. Een aanradertje !

• 9Emile18-08-2018

Fantastisch!

Een heerlijke vakantie gehad bij Quinta da Vida Serena. Wij, gezin van 2 volwassenen en 2 kinderen (9 en 11) hebben ons fantastisch vermaakt zowel bij de Quinta als in de directe omgeving. Moshi en Stoffel laten je echt thuis voelen en helpen op alle mogelijke fronten, maar niets moet. We komen graag nog een keer terug!

Met jonge kinderen

• 10Kristina Granaas04-08-2018

Fantastisch - We'll be back!

We kwamen hier aan na middernacht. Even door de gang en dan de tuin in. Wat een zicht zeg! Een magische sfeer, zo gezellig! Na een nacht slapen, was de zicht nog even mooi. Rustig gelegen in het groen. Lekkere ontbijt erbij. Het leven kan schoon zijn! We zijn heel goed ontvangen geweest en kwamen op geen enkel moment iets te kort. De gastheer- en vrouw, Moshi en Stoffel, zorgen voor alles: lekker ontbijt met streekproducten, ontspanning, refreshments, lekkere self made pizza op authentieke wijze.. we hebben ook gebruik gemaakt van hun kennis over de regio om leuke uitstapjes te plannen. Mijn favorieten waren de overdekte markt en een bezoek naar de universiteitsstad Coimbra. We hebben hier een fantastisch fijne week beleefd en komen zeker terug! Een absolute aanrader!

• 10Bram van Dyck27-07-2018

Een reis die je de tijd doet vergeten...

Onze vakantie begon wat onaangenaam, daar we 3u vertraging hadden en pas na middernacht aankwamen op de B&B. Desondanks werden we enorm hartelijk ontvangen én konden we in de ochtend daarop rekenen op een goedgevuld, dagvers en lekker ontbijt. Onze vertraging was dus snel vergeten. In het licht van de eerste dag zagen we dan wat voor een verborgen parel deze B&B werkelijk is. Het zwembad, de yoga-plaats, het moestuintje, het terras,... allen verlangen ze maar 1 ding van de gast: relax and enjoy! Toegegeven, De B&B-locatie is wat zoeken vooraleer je ze hebt gevonden maar de ligging op zich biedt enorme mogelijkheden om historische plaatsen te bezichtigen, natuurwandelingen te maken, in de zee te zwemmen, lekker op restaurant te gaan etc. Verder werden we ook steevast verwend met de pizza en bbq avonden, welke al de gasten van de B&B probeert te betrekken. Gezelligheid troef dus. Deze B&B is wat mij een absolute aanrader!

• 8Gerlinde17-07-2018

fantastische oase van groen en rust

het was een super aangenaam verblijf in een oase van directe rust. we hadden enorme vertraging en de uitbaters hebben ons ondanks het zeer late uur nog met een vriendelijke glimlach en kom soep ontvangen. top adres en zeer goede ligging om uitstappen te doen. een dag chillen aan het zwembad is ook de moeite in deze groene omgeving en toch oh zo dicht bij de zee. met de 3 hondjes heb je er direct 3 kameraden bij. een echte aanrader!

30 tips over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

• Hanitare, 20-05-2014

Boek en paar avondmaaltijden erbij, je zult versteld staan van de kookkunsten van hobbykok Jeanne. En vraag vooral aan Jaap waar je lekker uit kunt gaan eten in de regio. We hebben een paar keer heerlijk gegeten op aanraden van Jaap. Als je mooi Portugees aardewerk zoekt moet je in het toeristische Sintra zijn. Op het centrale pleintje links omhoog en dan in een van de zijstraatjes omhoog naar links zit een ogenschijnlijk klein winkeltje met een enorme ruimte.

• J.Sijtsma, 12-10-2013

Mooie uitstapjes naar Alcobaça en Óbidos En niet te vergeten de mooie stranden van São do Martinho de Porto en Foz do Arelho.

• Martijn, 21-09-2013

De massages van Jeanne zijn een aanrader! Auto huren is noodzakelijk maar ook zeker de moeite waard om de omgeving goed te kunnen verkennen.

1 vraag over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

• Viviane, 17-11-2010

Internationale gasten? Accomodatie?

Hallo, Wij zijn een gezin uit België. (met een zoon van dertien). Uit de vele reacties op zoover stellen we vast dat de meeste vakantiegangers nederlanders zijn. Of alleen Nederlandse bezoekers (klopt dit)? Een voordeel voor onze zoon, met name om te kunnen praten in het Nederlands, maar wij hebben het graag wat internationaler... Graag uw reacties aub PS. Welk appartement raadt u ons aan? We willen zeker een eigen terras. Zijn er voldoende ligbedden aan het zwembad?

Rinco de Jong, 07-04-2012

Appartement Pombal is geweldig. Wij waren nu de enige gasten, dus ik kan niets zeggen over hoe internationaal het is. Het zwembad was nog niet open, maar lijkt ons groot genoeg met een grasveldje er omheen. Je kunt ook op google maps kijken om er zelf een beeld van te krijgen.

Bed and Breakfast info

• Animatie programmaAanwezig