Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena ****

Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena
Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena
9,3

178 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena in het Nederlands

Onthaasten! Een paradijselijk plekje.

Job en Marry van Dijk, 7-10-2017

In the middle of nowhere, tegelijkertijd dichtbij prachtige middeleeuwse steden.

Eigenlijk alles was goed.

fantastisch

Dick en Ina Dijkstra, Groningen, 20-9-2017

schitterende accommodatie met een prachtig zwembad omgeven door palmen en fruitbomen.

zeer vriendelijke eigenaren, bij jeanne en jaap kon je met alle vragen terecht over

b.v. uitstapjes in de omgeving en wij komen hier in de toekomst zeker nog een keer

terug.

Droomlocatie met vriendelijke eigenaren!

Debby & Jeremy, 8-8-2017

Prachtige uitzicht, Jaap en Jeanne geven je het familiaire gevoel, je voelt je thuis, maar zonder zich op te dringen. Het zwembad is perfect, in het huisje is alles schoon.

Voor de ramen zitten horren zodat er geen beestjes naar binnen komen, overal is aan gedacht.

Niks is teveel, ze nemen de tijd voor je en ze geven daarmee ook de boodschap dat je mag onthaasten.

Het is een echte aanrader!

Omgeving ook prachtig, dichtbij het strand, Sao Martinho do Porto is een leuke badplaats!

Heerlijke plek om te ontspannen.

Ina van Dijk, 25-7-2017

Wat een prachtige quinta. Dicht bij leuke plaatsen zoals Tomar, Obidos en Fatima. Jaap en Jeanne zijn zeer gastvrij en jd krijgt ook veel tips van ze. De barbeque is een aanrader. Hebben genoten van deze vakantie.

Fijne accomodatie op fijne locatie!

Ralph, 19-7-2017

Deze quinta is prachtig gelegen, tussen de fruitbomen in de heuvels van Macalhona. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Op een steenworp afstand van het strand en de boulevard van São Martinho. Er is van alles te ontdekken in de omgeving. Wij zijn fijn ontvangen en goed verzorgd door de gastheer en vrouw. Wij komen graag terug en kunnen deze quinta iedereen aanraden die graag comfortabel en rustig in de natuur wil ontspannen. Lekker erop uit of een goed boek lezen bij het zwembad, dat kan hier allemaal.

Heerlijke plek

Ard, 18-7-2017

Fraai gelegen. Mooie plek voor rustzoekers. Grote tuin rond zwembad. 4 accommodaties. Gastvrije gastheer en dame. Veel te doen in omgeving. Strand op 25 m.

Genoten

Ben en Anita den Hollander, 16-7-2017

Een gezellige locatie met enthousiaste eigenaars. En op verzoek elke dag een heerlijk ontbijt.

Perfect ontspannen

Mc, 11-7-2017

Met ons gezin hebben we hier een heerlijke vakantie gehad

De Quinta ligt op een prachtige plek midden in de natuur en de omgeving er omheen is zoveel te doen en te beleven voor jong en oud

Heerlijk in de avond over de boulevard van Sao Martinho do porto en een dag naar de middeleeuwse stad Obidos is echt een aanrader

Voor de kinderen was het zwembad echt een uitkomst, ze hebben zich hier uren vermaakt

Ons appartement was ook schoon, netjes en knus ingericht

Lieve Jaap en Jeanne, bedankt voor jullie gastvrijheid, dit alles maakte onze vakantie tot een hele belevenis, wij komen ook graag nog een keer terug

Super vakantie

S. de Wit, 10-7-2017

Quinta da Vida Serena is en blijft een van onze favoriete b&b stekjes in Portugal. Gastvrije en meedenkende Nederlandse eigenaren, een wonderlijke patio en tuin met uitzicht op de groene heuvels, een ruim lonkend zwembad met vriendelijk wuivende palmen, en vooral veel rust. Ons gastverblijf was zoals altijd,:schoon, gezellig en comfortabel ingericht. Ons fijne terras bood voldoende privacy.

Veel dagjes uit geweest met de huurauto, prima te berijden vanaf de Quinta en in no time op 1 van de uitgestrekte stranden die de Zilverkust kent. Volop genoten van de omgeving, de zon, en de gezellige avonden uit of op de Quinta zelf. Portugal op z'n best, vanaf een toplocatie die zichzelf steeds weer opnieuw waarmaakt. We zijn helemaal bijgekomen en kijken dan ook terug op een zeer geslaagde vakantie.

We hebben serieus niks op te merken aan deze plek. Aanrader!

Is en blijft een super mooi en heerlijk

Astrid, 16-12-2016

Wij komen er al meerdere jaren. Jaap en Jeanne zijn altijd super. Staan klaar met tips in de omgeving. Tijdens het ontvangst en verblijf zijn ze zo gastvrij. De omgeving en de ligging van de quinta is en blijft een genot. Je komt daadwerkelijk tot rust. Serene stilte en toch in 1 uur in hartje Lissabon. Zoals altijd.......wij komen terug

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena in Sao Martinho do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena scoort een 9.32 uit 10 op basis van 181 reviews.