Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena

• Matig / voldoende: 5 - 7

Super genieten :)

Frieda Vanhove
22-6-2018

We waren met onze kids op bezoek in dit Paradijsje.

Een grote mooie tuin met een groot verfrissend zwembad. Her en der is er rekening gehouden met persoonlijke toetsen die het sfeervol maken.

De kamertjes / Studio's zijn leuk ingericht met al wat je nodig hebt.

Zeker onze kids vonden het leuk slapen op het bovenverdiepje.

Dicht bij de zee en de mooie natuur.

Wil je cultuur opsnuiven of rustig genieten, de ideale plek!

De uitbaters zijn zeer behulpzaam. Ze helpen je met leuke tips en ideetjes.

We komen zeker terug.... het was echt zonde deze plek te moeten verlaten.

See you soon.

f & L.

Rustgevend en gezellig!!

Margot
19-6-2018

Rustig gelegen met zicht op een vallei. Mooie en verzorgde tuin met groot zwembad.

Nette kamers met het nodige comfort.

Gastvrije en bijzonder vriendelijke ontvangst.

Lekker ontbijt... alles erop en eraan.

De ideale plek om te ontvluchten aan de drukte van elke dag.

De omgeving heeft heel veel moois te bieden;

De westkust is vlakbij.

Heel wat gezellige en historische stadjes waar het gezellig kuieren is.

Lekker en voordelig eten in de buurt.

Mooie omgeving om rond te rijden.

En verder... heb erover nagedacht... kan eigenlijk geen minpunten verzinnen... ik kom hier zeker terug!!

Bedankt!

zalig verblijf met prachtig zicht en super toffe eigenaars

ze helpen u, daarom hebben wij ook super leuke uitstapjes gedaan

het concept eigen pizza maken was top

zeker een aanrader om naartoe te gaan

wij alvast volgend jaar terug en met de zoon erbij

;-)

Topper

Sam
13-5-2018

Wauw.. adembenemend mooi! Het uitzicht, de tuin..

Cosy studio's, netjes en super lieve mensen.

Onthaasten! Een paradijselijk plekje.

Job en Marry van Dijk
7-10-2017

In the middle of nowhere, tegelijkertijd dichtbij prachtige middeleeuwse steden.

Eigenlijk alles was goed.

fantastisch

Dick en Ina Dijkstra, Groningen
20-9-2017

schitterende accommodatie met een prachtig zwembad omgeven door palmen en fruitbomen.

zeer vriendelijke eigenaren, bij jeanne en jaap kon je met alle vragen terecht over

b.v. uitstapjes in de omgeving en wij komen hier in de toekomst zeker nog een keer

terug.

Droomlocatie met vriendelijke eigenaren!

Debby & Jeremy
8-8-2017

Prachtige uitzicht, Jaap en Jeanne geven je het familiaire gevoel, je voelt je thuis, maar zonder zich op te dringen. Het zwembad is perfect, in het huisje is alles schoon.

Voor de ramen zitten horren zodat er geen beestjes naar binnen komen, overal is aan gedacht.

Niks is teveel, ze nemen de tijd voor je en ze geven daarmee ook de boodschap dat je mag onthaasten.

Het is een echte aanrader!

Omgeving ook prachtig, dichtbij het strand, Sao Martinho do Porto is een leuke badplaats!

Heerlijke plek om te ontspannen.

Ina van Dijk
25-7-2017

Wat een prachtige quinta. Dicht bij leuke plaatsen zoals Tomar, Obidos en Fatima. Jaap en Jeanne zijn zeer gastvrij en jd krijgt ook veel tips van ze. De barbeque is een aanrader. Hebben genoten van deze vakantie.

Fijne accomodatie op fijne locatie!

Ralph
19-7-2017

Deze quinta is prachtig gelegen, tussen de fruitbomen in de heuvels van Macalhona. Een heerlijke plek om tot rust te komen. Op een steenworp afstand van het strand en de boulevard van São Martinho. Er is van alles te ontdekken in de omgeving. Wij zijn fijn ontvangen en goed verzorgd door de gastheer en vrouw. Wij komen graag terug en kunnen deze quinta iedereen aanraden die graag comfortabel en rustig in de natuur wil ontspannen. Lekker erop uit of een goed boek lezen bij het zwembad, dat kan hier allemaal.

Heerlijke plek

Ard
18-7-2017

Fraai gelegen. Mooie plek voor rustzoekers. Grote tuin rond zwembad. 4 accommodaties. Gastvrije gastheer en dame. Veel te doen in omgeving. Strand op 25 m.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena in Sao Martinho do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Quinta da Vida Serena scoort een 9.34 uit 10 op basis van 185 reviews.