Vakantiepark Casal Famalicaostersterster

Meer vakantiepark info

5 reviews over Vakantiepark Casal Famalicao

• 8André Aarden25-08-2008

Heerlijk rustig gelegen accomodatie

De casa's liggen op ruime afstand van elkaar en bieden dus veel privacy. Situering even buiten het dorp in de heuvels, maar toch dichtbij het plaatsje en diverse stranden in de buurt. Attente en hartelijke verzorging door Maria, die sinds kort de regie van haar ouders heeft overgenomen. Inrichting is eenvoudig, schoon en zeker toereikend. 's Avonds kan het wat afkoelen ivm ligging bij Atlantische kust. Aanraders zijn het strand van Salgado, de heerlijke visrestaurants in het dorp (voor tips: Maria), de kastelen van Sintra, Lissabon. Veel Nederlandse gasten op het complex, weinig Nederlandse toeristen in de regio.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 9gerhard25-09-2005

Wij hebben hier een erg mooie vakantie gehad. Een heel mooi en heel net huis. Met heel vriendelijke mensen. Een perfect zwembad en ook de omgeving is prachtig. Een aanrader. Alleen is het niet erg gemakkelijk te vinden en de belgische (?) routebeschrijving is soms cryptisch. Neem vooraf je eigen geografische informatie mee! Maar het huisje kunnen we aanraden. Ook de twee omliggende plaatsen Sao Martinho en Nazaré zijn geweldig gezellig.

Gereisd in september 2005

• 8Rossi05-10-2004

Mooie bungalows. Mooie en rustige omgeving. Heel veel te zien in de omgeving, Het strand van Salgado was schitterend en heel rustig. Alleen zwemmen wordt afgeraden vanwege de stromingen. Eten en drinken erg goedkoop en lekker, maar vooral veel. De Portugese eau de vie(of grappa) is verrukkelijk(aguardente). Mensen zijn er vriendelijk en heel relaxed. Automobilisten zijn bumperklevers, wel even wennen, maar zeker niet agressief.Als je van vis houdt, is dit zeker een aanbeveling. De wijn was zeer goed(prijs/kwaliteit).Er was ook een stel dat voor de 4e keer in hetzelfde "complex" zaten. De hostess komt 2 keer per week langs en kan je zeer goede tips(vooral waar je lekker kunt eten) geven. Ook leuk is de weekmarkt op zondag, de Mercado Santana, waar je alles kunt kopen. Naar de eerder genoemde plaatsen moet je zeker gaan.Zeker de moeite waard om terug te komen.

Gereisd in oktober 2004

• 7Gisela Gelderblom17-04-2004

Volgens de reispapieren zou er geen reisleiding zijn op het vliegveld, maar dat was wel zo. Gelukkig, want zijhad de routebeschrijving! We zijn er van half tot eind sept 2003 geweest. De eigenaresse is aardig en spreekt Engels. Uitgaan was niks. De plaatselijke bevolking houdt niet van sfeer. Uit eten in een soort kantine met TL-licht en kunststof bloemen. Als je binnen komt, worden die bloemen weggehaald en wordt de TV aangezet. Als je cultuurliefhebber bent, kom je hier aan je trekken. Ga naar Nazaré,Alcobaca,Obidos,Tomar,Fatima,Batalha + (wel ver weg=) SINTRA en Lissabon. Ga ook naar Mercado Santana (zondagsmarkt,soort Nomadenkamp). Er is een goede bakker, waar je zelfs 's avonds brood kan halen, maar ook een portje kan drinken. Nog iets: Wij hadden veel spinnen in ons huisje onder het balkenplafond! En buiten waren veel vliegen en dat is irritant als je ligt te zonnebaden!

Gereisd in april 2004

• 8Lydia19-09-2003

Bungalow ligt circa 5 km van het strand van Sao Martinho. De bungalow ligt in een keurig onderhouden tuin. Alle bezoekers waren Nederlands. Zeer vriendelijke, en goed Engels sprekende eigenaresse. Er is ook een strand op ca. 1,5 km afstand (Praia do Salgado). Dit is te gevaarlijk om te zwemmen! Hier verdrinken ieder jaar mensen! Verder een schitterende omgeving, mooie plaatjes met oude kastelen enzo. Een auto heb je echt nodig!

Gereisd in september 2003

0 tips over Vakantiepark Casal Famalicao

1 vraag over Vakantiepark Casal Famalicao

• angelique, 22-12-2008

privacy

andré aarden, 08-02-2009

Er staan 5 huisjes op het complex, waarvan één direct aan het zwembad. De andere liggen verderaf en hebben volop privacy. ik zou dus om een huisje vragen dat wat verder van het zwembad ligt.

André Aarden, 08-02-2009

[quote user='angelique']Ik overweeg deze zomer een huisje in dit complex te huren maar heb niet zo'n zin als ik buiten zit vlakbij het zwembad te zitten. Zijn alle huisjes rondom het zwembad of heb je wel veel privacy? Hoe staat het inmiddels met de spinnen die er zouden zijn?[/quote]

Vakantiepark info

• Huishoudelijke apparatuurGratis bedlinnen

• AdresEstrada do Bom Jesus 1 P-2460(toon op kaart)
      • E-mailadres
      • Website