Vakantiehuis Casa Boavista

Meer vakantiehuis info

6 reviews over Vakantiehuis Casa Boavista

• 10Tasja11-11-2015

Super!

Erg leuke mensen! Een leuke cottage die zeer gezellig is ingericht, ik voelde me er echt op mijn gemak en 's ochtends heb ik ontbeten als een echte koningin (ja, ook vers fruitsap), dit met een vergezicht op Sao Martinho do Porto en de oceaan. 's Avonds ook een culinair orgasme mogen beleven dankzij hun kookkunsten, ik ben er jaloers op. Zeker een aanrader!

Alleen gereisd in oktober 2015

• 10Hilde Clement12-07-2013

Om zeker opnieuw te doen!

Wij logeerden in casa 2. Super mooie ligging. Mic en Pascal zijn fantastisch. Heel lekker ontbijt en het avondmaal bij Mic verdient een dikke pluim. Door familiale omstandigheden (sterfgeval) hebben we ons verblijf moeten inkorten maar zonder de hulp van Mic en Pascal waren we nooit terug in Belgie geraakt. We kunnen hen niet genoeg bedanken en vergeten hun enorme steun niet. Keren zeker en vast terug Voor wie nog twijfelt is dit echt een aanrader

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9arno09-04-2012

Prachtige en mooi gelegen vakantiehuizen

Casa Boavista, met vriendelijke en zeer gastvrije eigenaren, ligt op een steenworp afstand van de hoge kliffen bij Praia da Gralha en biedt een aantal uitstekende accommodaties. Het domein heeft een mooi uitzicht over de omgeving. Vanuit Serra dos Mangues kan men allerlei mooi (dag)trips maken naar o.a. Óbidos, Nazaré, Alcobaca, Fátima, Leiria en zelfs Lissabon. In de direct omgeving van Casa Boavista kun je prachtig mountainbiken, bijv op één van de fietsen die voor de gasten klaar staan.

Gereisd met jonge kinderen in maart 2012

• 10Fam van Banning16-03-2012

een vakantieadres om terug te komen!

Casa Boavista is een heerlijk kleinschalig adres om te genieten van Portugal met een heerlijke keuken waar Mic voor je kookt. Je voelt je al snel thuis. Alles mag en ze doen alle moeite voor je zodat je echt een topvakantie hebt! Alles in de buurt en februari is een aanrader. Alle dagen 21 graden en 's nachts 6 graden maar dat slaapt lekker.

Gereisd met jonge kinderen in februari 2012

• 10Mit & Vic27-06-2011

Rust in de ongerepte natuur - zalig!

Vakantiehuis Casa Boavista is een aanrader voor wie van de rust houdt en wandelen in de ongerepte natuur. Auto is wel gewenst - goed gelegen voor tal van uitstappen. De gastheer en gastvrouw ontvangen je op een hartelijke manier. Zonder enige verplichting bieden zij de mogelijkheid om bij hen aan tafel te genieten van een heerlijke maaltijd. Wij hebben al 2 keer gelogeerd in de Casa Boavista, en we hebben al gereserveerd voor volgend jaar.

Gereisd met partner in mei 2011

Vakantiehuis Casa Boavista info