Appartement Bayside

Kleine hotelsWeer vandaag24°16°
Appartement Bayside

3 tips over Appartement Bayside

Multi-tip

Vanuit Sao Martinho do Porto zijn meerdere plaatsen makkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer of met eigen vervoer.

Peniche, Óbidos, Alcobaça, Batalha, Nazaré, Foz de Arelho, Caldas de Rainha, Leiria liggen op redelijke afstand.

In Sao Martinho do Porto is elke laatste zondag van de maand een (rommel)markt. Er zijn verscheidene plaatsen die een mooi uitzicht bieden. Engels wordt over het algemeen voldoende gesproken er is 1 plaats waar Nederlands, Duits, Frans en Spaans gesproken

Wolbert, 7-10-2012
Loop naar het Miradouro in Salir do Porto via de houten burg. Stop voor een versnapering bij het zwembad. Het uitzicht is meer dan de moeite waard.
Wolbert, 7-10-2012
Haal koffie voor 50 cent bij Cafe Granada of kip piri piri bij Tasca no cais.

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside voor je op een rij gezet: