Appartement Bayside

Appartement
Kleine hotelsWeer vandaag26°14°
Appartement Bayside

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside voor je op een rij gezet:

1 review over Appartement Bayside in het Nederlands

Onbetaalbaar uitzicht.

Wolbert
7-10-2012

Net appartement, goede uitrusting, de goede ligging maar een erg kleine douchecabine. Mooi ruim met een onbetaalbaar uitzicht op de baai en strand welke makkelijk bereikbaar zijn via het station.

Alles ligt binnen loop afstand. Rondom het appartement wordt alles goed onderhouden.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bayside in Sao Martinho do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bayside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.