Appartement Bayside

Appartement
Appartement Bayside

We hebben een aantal aanbieders voor Bayside voor je op een rij gezet:

2 reviews over Appartement Bayside in het Nederlands

Onbetaalbaar uitzicht.

Wolbert
7-10-2012

Net appartement, goede uitrusting, de goede ligging maar een erg kleine douchecabine. Mooi ruim met een onbetaalbaar uitzicht op de baai en strand welke makkelijk bereikbaar zijn via het station.

Alles ligt binnen loop afstand. Rondom het appartement wordt alles goed onderhouden.

Best Apartment in the Block

John Hughes
4-8-2010

Better equipped than my home, even special sheets for the babies bed. Vegetable steamer (very healthy) , and however much I disapprove the 140 channel Satellite TV kept my 12 year old busy in the evening. Phone the owner Glenda on UK 07759065514 to book or e-mail glendamclean99@freeuk.com

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bayside in Sao Martinho do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bayside zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bayside scoort een 9 uit 10 op basis van 2 reviews.