Appartement Praia Azul

Appartement info

Meer appartement info

12 reviews over Appartement Praia Azul

• 7filip01-09-2010

toffe plek in de midden van zand.

We zijn er geweest in onze jeugd maar er was zeker geen sprake van zwembad en toeristen het was er goed en goedkoop.Maar als ik de prijzen nu zie zijn ze ver tiendubbeld.

Gereisd met vrienden in juli 1987

• 8brigitte11-09-2008

leuke vakantie

Het appartement was simpel maar goed te doen,de kamer werd netjes bijgehouden.Het uitzicht was top meteen aan de zee,een auto is wel een vereiste je hebt namelijk geen supermarkt in de buurt.Zwembad was heerlijk.We hebben genoten.

Gereisd met partner in augustus 2008

• 8Donovan24-05-2008

Alles is goedkoop in die buurt, weinig buitenlands toerisme, de zee is redelijk wild, altijd heerlijke temperaturen.

Gereisd met familie in mei 2008

• 8K.H. de Heer12-08-2007

ruim appartement, met drie balkons allen met uitzicht op de oceaan. goed voorziene keuken. prima schoonmaak. Het gebouw staat op een klif, wij hopen dat het er over 10 jaar nog staat, maar het is mogelijk dat het dan in de oceaan is verdwenen, er zitten barsten op het pad. dat betekent dat de grond in beweging is, er regelmatig een verzakking is.

Gereisd met vrienden in juli 2007

• 7A. Bos22-07-2007

Het is een prachtige, maar afgelegen locatie. Dit is wat wij wilden. Wanneer je tourisme en veel mensen wilt, is dit geen goede locatie.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8s. blok05-09-2006

wij waren met kleine kinderen en hebben ons prima kunnen vermaken.appartement is prima,ook de slaapbanken voor de kinderen.het strand is alleen vaak wel te wild.je hebt wel een auto nodig,want zelfs boodschappen doen moet met de auto!!tip huur geen autostoeltjes voor de kids,maar koop ze.is voordeliger en betere kwaliteit. weinig massatoerisme,vnl. portugezen op vakantie hier.

Gereisd in september 2006

• 8Reena14-07-2006

Appartementen liggen prachtig aan de Atlantische kust. Uitzicht is grandioos en de zonsondergangen blijf je op de foto zetten. Het complex ligt redelijk afgelegen, een auto is handig. Appartementen zijn netjes, goede schoonmaak. Restaurant is heel betaalbaar, met een redelijke keus.

Gereisd in juli 2006

• 7Marie Jose30-03-2006

mooie appartementen, fantastisch uitzicht, zeker op de bovenste verdieping. Wij waren er in september, het is dan binnen altijd wel een beetje klam en vochtig. in het reataurant kun je goed en voordelig eten.

Gereisd in maart 2006

• 9lies dieffenbach26-08-2005

Heerlijke rustige omgeving. Strand dichtbij en alle bezienswaardigheden op korte rijafstand (auto). Je komt even tot jezelf. Niets voor discogangers. Telefoneren moet je met je eigen mobiel doen: is goedkoper.

Gereisd in augustus 2005

• 8fred weide26-08-2005

Praia Azul is voor strand-surf- en rustzoekers.Blij dat ik geen ontbijt hebt geboekt; heb ik eenmaal geprobeerd maar dat was werkelijk niets en dan pas om 10.00 uur. Voor, in totaal 20 minuten, bellen naar Nederland moest ik 114 euro betalen. Vandaar de lage prijs/kwaliteit verhouding

Gereisd in augustus 2005

Appartement Praia Azul info