Sorteren

Reviews over Santa Cruz

Heerlijke plek!

Faith Teunissen
    15-6-2018

Santa Cruz Surfhouse ligt net buiten het centrum van Santa Cruz. De kamers zijn allemaal perfect ingericht en het ontbijt is heel goed verzorgd. Verder is er een heerlijke tuin met zwembad aanwezig en diverse plekken om tot rust te komen, te loungen of en potje poolbiljart te spelen. Ook kun je hier surflessen nemen of met de eigenaar opzoek gaan naar de beste surf mogelijkheden in de omgeving die hier legio zijn want Santa Cruz ligt midden tussen het drukkere Ericeira en Peniche. Kortom een aanrader voor zowel een kort als lang verblijf met of zonder kinderen.

toffe plek in de midden van zand.

filip
    1-9-2010

We zijn er geweest in onze jeugd maar er was zeker geen sprake van zwembad en toeristen het was er goed en goedkoop.Maar als ik de prijzen nu zie zijn ze ver tiendubbeld.

leuke vakantie

brigitte
    11-9-2008

Het appartement was simpel maar goed te doen,de kamer werd netjes bijgehouden.Het uitzicht was top meteen aan de zee,een auto is wel een vereiste je hebt namelijk geen supermarkt in de buurt.Zwembad was heerlijk.We hebben genoten.

Alles is goedkoop in die buurt, weinig buitenlands de zee

Donovan
    24-5-2008

Alles is goedkoop in die buurt, weinig buitenlands toerisme, de zee is redelijk wild, altijd heerlijke temperaturen.

ruim appartement, met drie balkons allen met uitzicht op

K.H. de Heer
    12-8-2007

ruim appartement, met drie balkons allen met uitzicht op de oceaan. goed voorziene keuken. prima schoonmaak. Het gebouw staat op een klif, wij hopen dat het er over 10 jaar nog staat, maar het is mogelijk dat het dan in de oceaan is verdwenen, er zitten barsten op het pad. dat betekent dat de grond in beweging is, er regelmatig een verzakking is.