Appartement Quinta Nova Terra

Laatste review

Prachtig en schoon appartement

Jeanette,
16-10-2017

Wat een heerlijke week hebben we gehad bij Ton en Erna! We werden hartelijk ontvangen in een mooi ingericht, super schoon appartement. Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt. We konden altijd terecht met vragen of gewoon een babbeltje. Super leuk uitzicht op de mooie tuin vanaf ons terrasje met heerlijke stoelen, kijkend op de ezels en met regelmatig bezoek van de kipjes of Moppie de poes (waarvan eerst werd geïnformeerd of we dat vervelend vonden of niet). Veel goede tips gekregen voor uitstapjes. De eerste ochtend werden er heerlijke broodjes gebracht. De wandeling maken met Rosa de ezel was een unieke ervaring. Hele mooie baai waar het in deze tijd van het jaar rustig, maar niet uitgestorven was. In de omgeving veel mooie dingen te zien en met een huurauto zijn tripjes naar Lissabon en Sintra ook heel goed te doen.

7 reviews over Appartement Quinta Nova Terra in het Nederlands

Prachtig en schoon appartement

Jeanette,
16-10-2017

Heerlijke vakantie

Ruben en Kirsten,
10-9-2017

Wij kijken terug op een heerlijke vakantie. Jullie b&b is echt een aanrader; rustig, schoon, heerlijke bedden en mooi uitzicht op de tuin en ezels. Een ideale locatie om vanuit daar de mooie omgeving te verkennen.

Fantastische plek

Rob gerritsen
2-8-2015

geweldig voor stellen die met z,n twee een leuke vakantie willen. Prachtig appartement. Hotel service, vriendelijke en uitstekende host. Je kunt naar het strand. Of gewoon ook rustig een boek lezen op je terras. Veel bezienswaardigheden op rij afstand korter dan 100 km. De meeste op zon 40 minuten rijden. Leuke restaurants in de omgeving. Voor elke prijs en kwaliteit.

Goede bedden. Mooie kamers

. Dus gewoon genieten.

Een super locatie en schitterend appartement

Mischa en Marja
15-7-2014

Gastvrije verhuurders met 4 leuke ezels. Zeer comfortabel appartement met goede bedden van 210cm.

unieke gastvrijheid

mechteld en rob van der maas
21-6-2014

we verbleven 2 weken bij Erna en Ton en genoten van hun overweldigende gastvrijheid. naast deze gastvrijheid is de locatie prachtig, een uniek plek die uitermate geschikt is om te onthaasten en om uitstapjes te maken en te genieten van de culturele rijkdom van het land.

kortom een aanrader voor mensen die van gastvrijheid, mooie accommodatie en cultuur willen genieten

Geweldig appartement ,mooie ligging

Marga en Jolanda
24-9-2013

In september hebben mijn zus en ik een fantastische week gehad in Portugal. Het appartement is echt super mooi en alles wat je nodig hebt is aanwezig. Het is een appartement met hotelservice . De bedden liggen heerlijk. We hebben een super ontvangst gehad en de rest van de week hadden we ook zeker geen klagen. De omgeving is geweldig mooi. Alles in de buurt. . Een week is veel te kort om alles in deze streek te zien. Een ezeltocht is echt een aanrader of je nu wilt of niet ,of bang bent maakt niet uit , het is het echt waard. Het is een belevenis op zich in een prachtige omgeving. Kort samengevat :Ton en Erna zijn toppers . Het appartement ook. En er is cultuur , natuur en strand dus wat wil een mens nog meer. Mooi weer. en dat hadden we ook nog. Dus hopelijk gaan we nog l een keer.

Quinta Terra Nova, Super appartement !

Maurice van der Kuip
24-7-2013

Appartement Quinta Nova Terra in Salir do Porto is een fantastische accommodatie. Ze maken alles waar wat ze beloven op hun site.De prijs/kwaliteit verhouding is meer dan uitstekend. Alles was TipTop schoon en in orde. De gastvrouw en heer - Erna en Ton - geven je ook echt het gevoel 'gast' te zijn. De omgeving is prachtig, ook een mooie baai in het dorpje, waar je heerlijk kunt zwemmen. Wij zijn gaan wandelen met de ezels ( 4 bij het appartement ), en dit was een leuke belevenis. De omgeving is mooi, en je kunt er veel dingen doen. Lekker eten en historische dorpjes bezichtigen in de buurt. Wij zijn al op veel plaatsen geweest maar deze accomodatie staat nu in onze Top3, wij gaan hier zeker terugkomen !!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Quinta Nova Terra in Salir do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Quinta Nova Terra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.