Vakantiehuis Casa das Figueiras

Meer vakantiehuis info

22 reviews over Vakantiehuis Casa das Figueiras

• 8Helma02-05-2016

goed

Goede ligging, mooi uitzicht Alles wat je nodig heb is aanwezig en bij de gastvrouw kun je altijd terecht voor je vragen. Het is erg prettig dat zij Nederlands spreekt en veel weet over de streek.

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Marijke Verbauwen02-05-2016

Een echt juweeltje.

Mooi uitzicht, rustig gelegen. Alle comfort. Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Gereisd met partner in april 2016

• 10Marijke Vervalle01-05-2016

Ideale voor combinatie cultuur en strand

Prachtige locatie in het historisch centrum van Portugal (Tomar, Batalha, Alcobaça, Nazaré, Fatima...) met zon en zee van São Martinho do Porto naast de deur. Ruime vakantiewoningen in traditioneel Portugese stijl met eigen terras annex schitterend uitzicht. Gastvrouw Lies geeft je direct een thuisgevoel en helpt je met interessante informatie op weg.

Gereisd met partner in mei 2016

• 9Geert06-02-2016

Wat een fijne tijd hebben we hier gehad

Voor ons was het voor de eerste keer dat we dit deel van Portugal bezocht hebben. Maar wat een geweldig gebied en wat een heerlijk huisje! Natuurlijk is het in december niet heet maar vergeleken met Nederland was het lekker warm. Als het 's-avonds wat kouder werd gebruikte we de pelletkachel die Lies voor ons gevuld had. Het huisje is prima ingericht en is van alle gemakken voorzien. Wij vinden het een echte aanrader!

Lies Vermoesen, eigenaar, 08-02-2016

Beste familie Oudshoorn, jammer dat uw verblijf bij mij niet helemaal naar uw zin is geweest. Gelukkig bent u een van de weinigen maar daarom vind ik het niet minder vervelend. Tijdens uw verblijf gaf u al specifieke wensen aan. Daar bem ik zo goed mogelijk aan tegemoet gekomen. Wat betreft de keukeninrichting, wil ik verwijzen naar mijn site waar deze exact beschreven staat. Dat u daar iets anders van had verwacht, verbaast me. Vriendelijke groet, Lies Vermoesen.

Gereisd met partner in december 2015

• 5Oudshoorn28-01-2016

Niet geschikt voor overwinteren

De inrichting was verouderd en karig; geen oven, vriezertje of vaatwasser; keuken ruikt muf en schimmelig. Daarnaast lijkt het meubilair uit de kringloopwinkel te komen.

De omgeving is geweldig alleen het klimaat zeer vochtig.

Liesbeth Vermoesen, eigenaar, 08-02-2016

Beste familie Oudshoorn, wat vervelend dat uw verblijf bij mij niet naar uw zin is geweest. Gelukkig bent u een van de weinigen maar daarom vind ik het niet minder vervelend. Tijdens uw verblijf gaf u al specifieke wensen aan. Daar bem ik zo goed mogelijk aan tegemoet gekomen. Wat betreft d ekeukeninrichting, zou ik u willen verwijzen naar mijn site waat deze exact beschreven staat. Dat u dar iets anders van had verwacht, verbaast me. Vriendelijke groet.

Gereisd met partner in november 2015

• 8guy en lieve17-10-2015

gezellig

rustig gelegen; Aangenaam thuiskomen na een dagje weg.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Jos Dullens06-10-2015

Perfecte locatie in prachtige omgeving

Lies is een uitstekende en vriendelijke gastvrouw. Ze kent de omgeving van Salir do Porto op haar duimpje en geeft haar gasten uitstekende tips over de interessante en prachtige bezienswaardigheden in de omgeving. Daarnaast organiseert ze, indien gewenst, activiteiten voor actieve gasten en andere groepen vakantiegangers. Zo hebben we een prachtige wandeling door de bergen gemaakt samen met haar. Tijdens de vakantie gaf Lies ons met haar vriendelijke benadering en de mooie woning met prachtige tuin een thuisgevoel. We hopen zeker nog eens bij haar terug te komen.

Lies Vermoesen, eigenaar, 08-02-2016

ook voor mij was het een aangename wandeling dankzij jullie interesse! Beste groeten.

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 8Ludo01-10-2015

zeer goed

zeer goede locatie, rustig en een vriendelijke ontvangst. Het enige nadeel zijn de nogal kleine bedden en de aanwezigheid van een zwembad zou een enorm meerwaarde zijn. Een goede uitvalbasis voor veelvuldige interessante uitstappen.

Gereisd met vrienden in september 2015

• 10Veerle De Vos06-09-2015

Drromvakantie

Lies heeft in haar schitterende tuin 2 appartementen voor 4 pers. en een studio voor 2 pers. gebouwd. Wij verbleven er voor de 4e keer. Elke keer als we thuis komen, zeggen we dat we het niet zo lang mogen uitstellen om terug te gaan. De locatie is prachtig en centraal gelegen aan de westkust tussen verschillende culturele plaatsen. Lies kan over al deze plaatsen als een goede gids info geven. Ook over de dingen in de buurt kan je bij haar terecht (uit eten, wandelen, fietsen, strand, marktjes,...) De huisjes zijn goed ingericht en prachtig gelegen. Kortom een droomvakantie zowel voor enkele dagen maar ook voor een langere overwinterperiode. Een aanrader!

Gereisd met partner in mei 2015

• 9Hilde Opgenhaffen20-10-2014

ruime accomodatie in een prachtige tuin

Wij logeerden in twee huisjes die supernet waren met lekker veel ruimte. Heel fijn het terras vlak voor de deur - buiten eten kon dus van 's morgens tot 's avonds. De gastvrouw ontving ons met een lekker glaasje Portugese wijn en gaf ons onmisbare tips over het culturele, politieke leven van de Portugezen. Haar kennis van de gebruiken (restaurantbezoek, vb) en de geschiedenis was uitmuntend.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2014

Vakantiehuis Casa das Figueiras info