Vakantiehuis Casa das Figueiras

goed

Helma
2-5-2016

Goede ligging, mooi uitzicht

Alles wat je nodig heb is aanwezig en bij de gastvrouw kun je altijd terecht voor je vragen. Het is erg prettig dat zij Nederlands spreekt en veel weet over de streek.

Een echt juweeltje.

Marijke Verbauwen
2-5-2016

Mooi uitzicht, rustig gelegen.

Alle comfort.

Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Ideale voor combinatie cultuur en strand

Marijke Vervalle
1-5-2016

Prachtige locatie in het historisch centrum van Portugal (Tomar, Batalha, Alcobaça, Nazaré, Fatima...) met zon en zee van São Martinho do Porto naast de deur. Ruime vakantiewoningen in traditioneel Portugese stijl met eigen terras annex schitterend uitzicht. Gastvrouw Lies geeft je direct een thuisgevoel en helpt je met interessante informatie op weg.

Wat een fijne tijd hebben we hier gehad

Geert
6-2-2016

Voor ons was het voor de eerste keer dat we dit deel van Portugal bezocht hebben. Maar wat een geweldig gebied en wat een heerlijk huisje! Natuurlijk is het in december niet heet maar vergeleken met Nederland was het lekker warm. Als het 's-avonds wat kouder werd gebruikte we de pelletkachel die Lies voor ons gevuld had. Het huisje is prima ingericht en is van alle gemakken voorzien. Wij vinden het een echte aanrader!

Lies Vermoesen, eigenaar, 8-2-2016

Beste familie Oudshoorn,

jammer dat uw verblijf bij mij niet helemaal naar uw zin is geweest. Gelukkig bent u een van de weinigen maar daarom vind ik het niet minder vervelend. Tijdens uw verblijf gaf u al specifieke wensen aan. Daar bem ik zo goed mogelijk aan tegemoet gekomen. Wat betreft de keukeninrichting, wil ik verwijzen naar mijn site waar deze exact beschreven staat. Dat u daar iets anders van had verwacht, verbaast me. Vriendelijke groet, Lies Vermoesen.

Niet geschikt voor overwinteren

Oudshoorn
28-1-2016

De inrichting was verouderd en karig; geen oven, vriezertje of vaatwasser; keuken ruikt muf en schimmelig.

Daarnaast lijkt het meubilair uit de kringloopwinkel te komen.

De omgeving is geweldig alleen het klimaat zeer vochtig.

Liesbeth Vermoesen, eigenaar, 8-2-2016

Beste familie Oudshoorn,

wat vervelend dat uw verblijf bij mij niet naar uw zin is geweest. Gelukkig bent u een van de weinigen maar daarom vind ik het niet minder vervelend. Tijdens uw verblijf gaf u al specifieke wensen aan. Daar bem ik zo goed mogelijk aan tegemoet gekomen. Wat betreft d ekeukeninrichting, zou ik u willen verwijzen naar mijn site waat deze exact beschreven staat. Dat u dar iets anders van had verwacht, verbaast me. Vriendelijke groet.

gezellig

guy en lieve
17-10-2015

rustig gelegen; Aangenaam thuiskomen na een dagje weg.

Perfecte locatie in prachtige omgeving

Jos Dullens
6-10-2015

Lies is een uitstekende en vriendelijke gastvrouw. Ze kent de omgeving van Salir do Porto op haar duimpje en geeft haar gasten uitstekende tips over de interessante en prachtige bezienswaardigheden in de omgeving. Daarnaast organiseert ze, indien gewenst, activiteiten voor actieve gasten en andere groepen vakantiegangers. Zo hebben we een prachtige wandeling door de bergen gemaakt samen met haar. Tijdens de vakantie gaf Lies ons met haar vriendelijke benadering en de mooie woning met prachtige tuin een thuisgevoel.

We hopen zeker nog eens bij haar terug te komen.

Lies Vermoesen, eigenaar, 8-2-2016

ook voor mij was het een aangename wandeling dankzij jullie interesse!

Beste groeten.

zeer goed

Ludo
1-10-2015

zeer goede locatie, rustig en een vriendelijke ontvangst. Het enige nadeel zijn de nogal kleine bedden en de aanwezigheid van een zwembad zou een enorm meerwaarde zijn. Een goede uitvalbasis voor veelvuldige interessante uitstappen.

Drromvakantie

Veerle De Vos
6-9-2015

Lies heeft in haar schitterende tuin 2 appartementen voor 4 pers. en een studio voor 2 pers. gebouwd. Wij verbleven er voor de 4e keer. Elke keer als we thuis komen, zeggen we dat we het niet zo lang mogen uitstellen om terug te gaan. De locatie is prachtig en centraal gelegen aan de westkust tussen verschillende culturele plaatsen. Lies kan over al deze plaatsen als een goede gids info geven. Ook over de dingen in de buurt kan je bij haar terecht (uit eten, wandelen, fietsen, strand, marktjes,...) De huisjes zijn goed ingericht en prachtig gelegen.

Kortom een droomvakantie zowel voor enkele dagen maar ook voor een langere overwinterperiode. Een aanrader!

ruime accomodatie in een prachtige tuin

Hilde Opgenhaffen
20-10-2014

Wij logeerden in twee huisjes die supernet waren met lekker veel ruimte. Heel fijn het terras vlak voor de deur - buiten eten kon dus van 's morgens tot 's avonds. De gastvrouw ontving ons met een lekker glaasje Portugese wijn en gaf ons onmisbare tips over het culturele, politieke leven van de Portugezen. Haar kennis van de gebruiken (restaurantbezoek, vb) en de geschiedenis was uitmuntend.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Casa das Figueiras in Salir do Porto, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Casa das Figueiras zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.