Reviews over Salir do Porto

Prachtig en schoon appartement

Jeanette
    16-10-2017

Wat een heerlijke week hebben we gehad bij Ton en Erna! We werden hartelijk ontvangen in een mooi ingericht, super schoon appartement. Iedere dag werd het appartement schoon gemaakt. We konden altijd terecht met vragen of gewoon een babbeltje. Super leuk uitzicht op de mooie tuin vanaf ons terrasje met heerlijke stoelen, kijkend op de ezels en met regelmatig bezoek van de kipjes of Moppie de poes (waarvan eerst werd geïnformeerd of we dat vervelend vonden of niet). Veel goede tips gekregen voor uitstapjes. De eerste ochtend werden er heerlijke broodjes gebracht. De wandeling maken met Rosa de ezel was een unieke ervaring. Hele mooie baai waar het in deze tijd van het jaar rustig, maar niet uitgestorven was. In de omgeving veel mooie dingen te zien en met een huurauto zijn tripjes naar Lissabon en Sintra ook heel goed te doen.

Heerlijke vakantie

Ruben en Kirsten
    10-9-2017

Wij kijken terug op een heerlijke vakantie. Jullie b&b is echt een aanrader; rustig, schoon, heerlijke bedden en mooi uitzicht op de tuin en ezels. Een ideale locatie om vanuit daar de mooie omgeving te verkennen.

goed

Helma
    2-5-2016

Goede ligging, mooi uitzicht

Alles wat je nodig heb is aanwezig en bij de gastvrouw kun je altijd terecht voor je vragen. Het is erg prettig dat zij Nederlands spreekt en veel weet over de streek.

Een echt juweeltje.

Marijke Verbauwen
    2-5-2016

Mooi uitzicht, rustig gelegen.

Alle comfort.

Goede uitvalsbasis om de streek te verkennen.

Ideale voor combinatie cultuur en strand

Marijke Vervalle
    1-5-2016

Prachtige locatie in het historisch centrum van Portugal (Tomar, Batalha, Alcobaça, Nazaré, Fatima...) met zon en zee van São Martinho do Porto naast de deur. Ruime vakantiewoningen in traditioneel Portugese stijl met eigen terras annex schitterend uitzicht. Gastvrouw Lies geeft je direct een thuisgevoel en helpt je met interessante informatie op weg.

Salir do Porto scoort een 9 uit 10, op basis van 11 reviews