Sorteren

Reviews over Salir do Porto

Geweldig mooie, centraal gelegen vakantieplek

Jos Dullens
    6-10-2015

In Salir en omgeving heb je gewoon alles wat de vakantieganger zich wensen kan. Prachtige baai aan de Atlantische Oceaan, werelderfgoed op veel plaatsen vlak in de buurt, prima restaurantjes. In een woord perfect.

Echt vakantie

Rob gerritsen
    2-8-2015

Mooi plaatjes als uitval basis

Fantastische plek

Vandromme Feys
    13-6-2015

Geschikt voor iedereen: mensen die rust zoeken, kinderen met gezinnen, wandelaars, Bourgondiërs, zonnekloppers, ....

Salir en Sao Martinho zullen niemand ontgoochelen.

geweldig land!

mechteld en rob van der maas
    21-6-2014

Salir do Porto bevindt zich op het oude grensgebied van de van de moren en de christenen.

dit heeft er toe geleidt dat veel steden voorzien zijn van stadsmuren, kastelen gebouwd zijn die voor een deel na het verdrijven van de moren omgebouwd zijn tot paleizen, universiteit of klooster.

de natuur is mooi, golvende heuvels, veel groen, prachtige uitkijkplekken boven de Atlantische kust

Salir do Porto scoort een 9 uit 10, op basis van 11 reviews