Vakantiehuis Quinta Sao Domingos

62 reviews over Vakantiehuis Quinta Sao Domingos in het Nederlands

Fantastisch genoten

Martin
3-6-2018

Heerlijke locatie om in alle rust te genieten van Portugal. Er zijn 2 accomodaties beiden met mooi uitzicht. Tevens op het terein een buitenzwembad, trampoline, schommels en glijbaan en overdekt barbaque gedeelte.

De verhuurders Ap en Lilly zijn vriendelijke nederlandse mensen die je graag tips geven over leuke uitjes en restaurants. Tevens kan je tegen betaling een wasje laten draaien.

In de buurt zijn er verschillende leuke uitjes te doen en dan heb je ook nog t strand om van te genieten en er is een grote supermarkt op 8 minuten rijden.

Wij zijn om de dag op t vakantieverblijf gebleven, want daar was t heerlijk vertoeven.

Enige minpuntje waren de plaffende honden die je savonds wel eens in de verte hoort.

Echt een aanrader !

Heerlijk! Ik wil terug.

Bjorn
23-5-2018

We hebben hier heerlijk genoten van een 10-daagse vakantie. Samen met onze kleine Boris van 13 maanden verbleven we in het huisje.

Het huisje was superschoon en netjes ingericht. Het huisje is voorzien van een houtkachel en een elektrische kachel om het lekker warm te stoken. Kindvriendelijk ingericht, wel even uitkijken met het trapje bij de voordeur, maar dat is logisch.

Wij hebben zelf geen TV gekeken maar er waren honderden tv-zenders waaronder alle nederlandse kanalen. De slaapkamer was comfortabel evenals de inloopdouche!

Het zwembad leek wel gevuld met spa blauw (goed gedaan Ap) en in de mooi aangelegde tuin waren heerlijke zon- en schaduwplekken om lekker te kunnen relaxen.

Ap en Lily waren zeer gastvrij en wisten goede tips te geven ten aanzien van de omgeving en enkele goede restaurants.

Als enige tip; een lekker bankje om nog meer comfort in het huisje te hebben.

fantastisch

Cornelia
27-11-2017

Wij hebben het hier altijd heel erg naar ons zin. Het voelt als thuiskomen. We hebben een heerlijke vakantie gehad bij Quinta Sao Domingos. In september is het prachtig weer. We hebben genoten van de rust, natuur, zon, zee, strand en Cultuur. Gezwommen in het zwembad en ook gebarbecued. Het gezellige huisje was weer top in orde en altijd super schoon. Jammer dat het voorbij is. We willen zeker weer terug naar deze mooi plek en streek. Ap en Lily, bedankt voor de fijne tijd en leuke gesprekken, tot ziens.

Vakantie houden in de herfst, heerlijke temperatuur.

Mooi vakantie adres, ziet er schoon uit en is zeer goed onderhouden.

Eigenaren zijn zeer vriendelijk en staan klaar voor je als je ze nodig heb.

Ook met kinderen van jonge leeftijd is dit super.

Er is een zwembad waar ze elke dag in hebben gezwommen,plezier op de grote trampoline, maar ook de uitstapjes in de omgeving onder de echte Portugezen.

Voor het uit waaien ben je binnen 15 minuten op het strand.

Daarnaast is er gelegenheid om gebruik te maken van de barbecue en om je eigen pizza's te bakken in een pizza oven, dit zorgt voor gezellige lange avonden.

De appartementen zien er goed onderhouden uit en is van alles voorzien.

Vanuit het appartement heb je fantastisch uitzicht over de tuin en het dal.

Voor ons een geslaagde vakantie en zeker een aanrader met kleine kinderen.

Een klein paradijsje

Ruud Roepers
8-11-2017

Quinta Sao Domingos is een oase van rust. In een prachtig onderhouden tuin ervaar je de natuur in al zijn schoonheid. De beheerders houden zich op de achtergrond maar staan altijd voor je klaar als je ze nodig hebt.

Uitstapjes naar de vele mooie stranden, leuke stadjes (Caldas da Rainha, Nazare, Obidos) en prachtige omgeving maar ook de grote stad (Lissabon) zijn zeer de moeite waard!

Mooi,schoon. Erg rustige omgeving, en binnen 10 minuten in de "bewoonde wereld". Zeker een aanrader

Overstijgt de verwachtingen.

Gita Marysael - Nico Van Dyck
30-8-2017

Er zijn vakantiehuizen op het Iberisch schiereiland... en er is Quinta Sao Domingos. Een plek waar het woord "vakantievoltreffer" voor is uitgevonden.

Lilyane en App vormen het perfecte gastkoppel voor wie geen moeite te veel is, maar die zich ook nooit nodeloos in je privé komen storen.

Weergaloos mooie en perfect onderhouden tuin, uiterst fijn zwembad, prachtig aangelegd terras. De ingebouwde gemeenschappelijke BBQ maakt de cirkel rond. Alles, maar dan ook werkelijk alles, is voorhanden voor een verblijf waarbij de term "stress" totaal uit den boze is.

Uiterst milieubewuste mensen moeten wel weten dat ze toch een auto nodig hebben, want in de omliggende dorpen is geen bakker of slager of wat dan ook te bekennen - op een uitstekend restaurant in Guisado na, waar je voor een appel en een ei kunt aanschuiven voor de meest bekende Portugese gerechten. En de dichtstbijzijnde supermarkt is nog geen 10 minuten rijden.

Deze Belgen waren meer dan dik content!

Prachtige locatie / Prachtige vakantie

Bart Addiers
24-8-2017

2de Jaar dat we terug komen naar het vakantiehuis van Ap en Lily en weer zijn we zeer tevreden over het ontvangst , het huisje en de prachtige locatie.

De streek rond Salir de Matos is prachtig en veelzijdig voor ieder wat wils.

Niet alleen strand en zee en mooie dorpen steden, maar je kan er ook prachtige wandelingen maken en zeer goed gaan moutainbiken ,fietsen kan je huren op 10 rijden met auto en begeleide tochten zijn heerlijk om te doen.(silver coast bike rent)

Mijn kinderen hebben weer heel hard genoten van het zwembad en trampoline.

Bedankt voor de Leuke vakantie Ap en Lily

Een heerlijke vakantie op Quinta Sao Domingos.

Fam. Versteegh
15-8-2017

Drie weken in het appartement verbleven. Een heerlijke tijd daar gehad. Het appartement is van alle gemakken voorzien. Het terrein ziet er heel mooi uit en wordt met zorg onderhouden. Ap en Lily zijn heel fijne mensen die er mede voor zorgen dat je verblijf daar heel aangenaam verloopt. In de omgeving is genoeg te zien en te beleven. Beslist een aanrader! Wij zijn zeker van plan nog een keer terug te komen.

Heerlijke vakantie

Familie Lansbergen
2-8-2017

Heerlijke vakantie gehad. Leuk huisje waar alles aanwezig is wat je nodig hebt, inclusief speelgoed voor de kindjes. Mooie tuin met zwembad en barbecue-plek. In de omgeving is veel te doen en te zien. Zeker voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Sao Domingos in Salir de Matos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Sao Domingos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Quinta Sao Domingos scoort een 9.47 uit 10 op basis van 62 reviews.