Vakantiehuis

71 reviews over Vakantiehuis Quinta Sao Domingos in het Nederlands

Geweldig !

Ria en Hen,
23-10-2018

We zijn inmiddels al voor de derde keer op deze quinta geweest. Het is een geweldige plaats om te verblijven, mooi , schoon en gezellig huisje , prachtige tuin met zwembad, mogelijkheid voor BBQ en Ap en Lily zijn zeer gastvrije eigenaren. Van hieruit zijn ook vele leuke plaatsen te bezoeken en de kust is niet ver weg. De stad Lissabon is tevens een mogelijkheid en het middeleeuwse stadje Obidos .Op korte afstand is er al een supermarkt en in Caldas de Rainha zijn er goede restaurants en winkels.

Gereisd met partner in september 2018

Wat een mooi plekje!

Fam. Tjin-a-tsoi,
18-9-2018

Wat een heerlijk plekje! Prachtige tuin met hele mooie bloemen. Super goed onderhouden. Een hele rustgevende omgeving. We werden heel hartelijk ontvangen door Ap en Lily. Het appartement zag er ontzettend mooi en verzorgd uit. Alles is brandschoon en heel mooi ingericht. We hebben heel veel tips en adviezen van Ap en Lily gekregen over wat er in de buurt te doen is en waar je heerlijk kon eten. Daar hebben we dankbaar gebruik van gemaakt. We hebben drie kinderen van 10, 14 en 16 jaar. Was een beetje huiverig of ze het niet te stil vonden, maar ze hebben zich prima vermaakt. Er is voldoende te doen in de omgeving. Caldas da Rainha is een heel gezellig dorp in de buurt. Prachtige stranden waar ze heerlijk hebben gesurft, gezwommen en Jet skiën. Ze hebben hun favoriete restaurantjes uitgekozen en met shoppen hebben ze zich ook vermaakt. Al met al een hele mooie tijd bij jullie gehad Ap en Lily. Prijs kwaliteit verhouding zeer goed!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fantastisch en zeker voor herhaling vatbaar

ineke Smink,
17-9-2018

Wij zijn nu voor de tweede keer bij Quinta Sao Domingos ,omdat het een heerlijk plekje is om tot rust te komen . En super leuke en mooie plekjes in de buurt.

En Hele vriendelijke gastheer en gastvrouw

Gereisd met partner in augustus 2018

Aanrader!

Laura Meulebeek,
17-9-2018

Het verblijf op de Quinta van Ap en Lily was heerlijk, het was onze eerste vakantie met onze kleine meid van 10 maanden, en het is ons hier super goed bevallen!

Genoeg te doen in de omgeving, en heerlijke tuin, terrassen en zwembad om bij terugkomst van een uitje weer te relaxen.

We zijn erg tevreden, bedankt voor de gastvrijheid!

Gereisd met jonge kinderen in september 2018

Super

Conny,
21-8-2018

Soms kom je op een plek waar alles klopt. Wij hadden dit geluk. Wat een geweldige plaats om te zijn. Het appartement is sfeervol ingericht, het terras ruim en gezellig. De doorkijk naar de vallei is prachtig. De tuin wordt goed onderhouden en is prachtig. Het hele terrein heeft een bepaalde sfeer waar we blij van werden. Buiten dat er een enorme map met informatie in het appartement ligt, staan Ap en Lily altijd klaar met goede suggesties.

Ondanks dat de dagen niet altijd warm begonnen of eindigden hebben we het heerlijk gehad. Bij Ap en Lily kom je thuis en daar heeft katje Gompy ook aan bijgedragen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

Fijn verblijf.

Dianne,
19-8-2018

Wij verbleven een week in het vakantiehuis. Alles was aanwezig en het huis was schoon. Het zwembad was erg mooi en ook de aanwezige trampoline en glijbaan waren een succes. In de omgeving zijn echt genoeg leuke dingen te doen!

Wij sluiten ons aan bij eerdere recensies; er mist echt een bank in het huisje. Wij waren er in augustus maar de avonden waren niet om buiten te zitten en beide op een stoel terwijl de kinderen op bed liggen is niet romantisch. De bedden van de kinderen waren hard en het bed in de ouderslaapkamer vonden wij te smal (140).

Wij hadden ook veel last van vliegen. (alleen buiten) In het huis zijn overal horren, ideaal.

Ap en Lily zijn erg vriendelijk en denken goed mee. Ap heeft een hekje gemaakt zodat onze zoon van 15 maanden niet van binnen naar buiten kon. Dit gaf ons een veilig gevoel omdat wij de trap zelf gevaarlijk vonden. (om het huis in te komen)

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2018

prima verblijf, zeer compleet vakantiehuisje. zwembad ligt op een wat lager niveau in de tuin. rustige omgeving

Gereisd met jonge kinderen in juni 2018

Rust, ruimte en vooral genieten!

Familie de Vin,
4-8-2018

Wat een prachtig plekje, waar je echt tot rust komt!

Twee weken hebben we in het vakantie huisje gezeten en het bijzonder goed naar ons zin gehad. Een gezellig huisje met een mooi uitzicht over het terrein. Alles wat nodig was is aanwezig, handdoeken worden twee keer per week verschoond evenals het beddengoed. De gastheer en vrouw doen er alles aan je het naar de zin te maken. Aanwezig, maar op de achtergrond. Prettig!

De kinderen hebben zich goed vermaakt met steeds weer andere kinderen en genoten daarbij van het zwembad, de trampoline, schommel en natuurlijk het enorme terrein waar ze op avontuur konden gaan.

De BBQ plaats hebben we ook regelmatig gebruikt. Heel fijn zo’n veranda met ingebouwde BBQ waar je ook nog eens heel gezellig kunt zitten!

Het bed was wat smal en bij de kinderen wat hard, maar dit neem je voor lief als de rest zo goed bevalt!

Absoluut een aanrader deze plek!!!!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Prachtige plek in een mooi stukje Portugal

Suzanne,
29-7-2018

Wat een ontzettend leuke plek is dit! Slechts 2 huisjes + zwembad ( hoe ideaal is dit als je met een bevriend stel of als familie met elkaar iets zoekt!) in een prachtig aangelegde tuin. Aparte overdekte plek om te kunnen barbecuen. Nog een zitje met een grote tafel. Trampoline, glijbaan en schommels voor de kids en niet te vergeten de poes Gompie. Omgeving ook verrassend leuk. Gezellige kustplaatsjes maar ook leuke plaatsen in het binnenland. Grotten Aire de Mira vonden we een aanrader. Het Baleal strand bij Peniche en het Salgado strand ook. Je kunt iedere dag naar een ander strandje als je wilt.

Wel is het tweepersoons bed wat klein. Zie je vaker in Portugal. En ook een oventje zou fijn zijn. Maar dat zijn kleine details. Voordeel van het appartement tov het huisje is de bank en het overdekte terras . Verder zijn er talloze supermarkten in de buurt en zit je zo op de snelweg en ben je met een uurtje in Lissabon. Kortom, aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

Fantastisch genoten

Martin,
3-6-2018

Heerlijke locatie om in alle rust te genieten van Portugal. Er zijn 2 accomodaties beiden met mooi uitzicht. Tevens op het terein een buitenzwembad, trampoline, schommels en glijbaan en overdekt barbaque gedeelte.

De verhuurders Ap en Lilly zijn vriendelijke nederlandse mensen die je graag tips geven over leuke uitjes en restaurants. Tevens kan je tegen betaling een wasje laten draaien.

In de buurt zijn er verschillende leuke uitjes te doen en dan heb je ook nog t strand om van te genieten en er is een grote supermarkt op 8 minuten rijden.

Wij zijn om de dag op t vakantieverblijf gebleven, want daar was t heerlijk vertoeven.

Enige minpuntje waren de plaffende honden die je savonds wel eens in de verte hoort.

Echt een aanrader !

Gereisd met jonge kinderen in mei 2018

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Quinta Sao Domingos in Salir de Matos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Quinta Sao Domingos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.