Hotel Neptuno

3 reviews over Hotel Neptuno in het Nederlands

Uitmuntende prijs/kwaliteit!

Rolf Damen
17-5-2012

Uitmuntend hotel. Veel geboden voor weinig geld. Prachtig zwembad en mooie en gezellige stranden op korte afstand (Supertubos). Uitgebreid ontbijt, veel vers fruit en mooie kazen. Zelfs een mooie fles port staat voor consumptie klaar bij ontbijt. Uiterst vriendelijk personeel.

Koelkast op kamer voor gebruik eigen drank en voedsel.

BUEN SERVICIO

MARIA JOSE GOMEZ
14-4-2010

PEQUEÑO HOSTAL LIMPIO, COMODO Y CON EXCELENTE DESAYUNO. BUENA REFORMA EN EL EXTERIOR CON LA INCORPORACION DE PISCINA. AUNQUE CONLLEVE UNA SUBIDA EN LAS TARIFAS, POR CIERTO NADA ABUSIVAS. EXCELENTE TRATO AL CLIENTE. PAULA CONSIGUE QUE TE SIENTAS COMO EN CASA. ES UN ENCANTO Y, COMO LA MAYORIA DE LOS PORTUGUES, SE ESFUERZA EN COMUNICARSE EN CASTELLANO CON LOS ESPAÑOLES. COSA QUE SE AGRADECE YA QUE EN POCOS PAISES PASA.

Excelente

Manuel Martin Tamayo
27-4-2009

Pequeño hotel muy bien atendido y limpio calidad precio, muy bien. El desayuno tipo bufett estupendo

We hebben een aantal aanbieders voor Neptuno voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Neptuno in Peniche, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Neptuno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Neptuno scoort een 8 uit 10 op basis van 3 reviews.