Hotel Pousada De Palmela - Castelo De Palmela

Kleine hotelsWeer vandaag24°14°
Hotel Pousada De Palmela - Castelo De Palmela
7,9

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada De Palmela - Castelo De Palmela voor je op een rij gezet:

6 reviews over Hotel Pousada De Palmela - Castelo De Palmela in het Nederlands

Anders

Mooi gelegen, goed voor één overnachting

H.H.G. Wiegmans
1-5-2015

Mooi gelegen pousada naast het kasteel van Pamela. Grote kamers met mooi sanitair (wij hadden een grote kamer annex afsluitbare voorhal waar het sanitair op uitkomt). Bedden waren slecht. Je ligt wat hard en op de vering. Inrichting van het geheel is in stijl. Er is geen zwembad (in sommige gidsen staat dat er een zwembad is). Personeel is wat neutraal. Onduidelijk waar het restaurant was. De eerste avond hebben wij gedineerd in het ontbijtgedeelte. Wij dachten dat daar het restaurant was. Maar dat was maar voor één avond. Het diner was slecht. Het ontbijt prima. Je kunt beter dineren in het tapasrestaurant vlakbij de pousada (niet naar beneden het dorp in maar rechtsaf naar de oude molen). In de omgeving is veel te zien (ga naar Cabo Epichel).

Pousada Castelo de Palmela, Manager, 8-5-2015

Dear Guest,

Thank you for having shared your recent experience at Pousada Castelo de Palmela.

It is very rewarding to read your compliments regarding Pousada. Most of all, we are happy to learn that you have enjoyed so much your stay with us and your kind words are highly appreciated.

It will be a great pleasure for all of us to welcome you back soon.

Best Regards,

Rita Ferreira

The Manager

Topper tussen Lissabon en Setubal

leon.barendregt
14-10-2009

Hoog op een heuvel met uitzicht op Setubal dichtbij en Lissabon verder weg ligt een droom-pousada, een prachtig oud klooster tot luxueus hotel omgebouwd. Kamers ruim en modern en mooi uitzicht, eten was heerlijk, wel trage bediening doordat er ook een groot bruiloftsdiner in de kloostergangen was, de obers bleven zich verontschuldigen voor de in hun ogen mindere service. De bediening was uitstekend, de receptie was minder efficient.

2007

Prachtige ligging: 's avonds zag je zelfs de lichtjes van Lisabon! De lokatie, het oude klooster is uniek. Een mooie binnenplaats en daarom heen, in de kloostergang zitjes voor de bar en het restaurant gedeelte. De keuken was gewoon slecht, maar de gastvrijheid van de obers maakte veel goed. Je hebt een auto nodig om er te komen. Het hotel is een perfect uitgangspunt voor bezoeken aan Lisabon en omgeving, die is erg mooi en leuk. Het hotel zelf had weinig gezelligs te bieden, wij zijn er 4 nachten gebleven en toen was het ook echt genoeg.

Ademt de sfeer van een kasteel en ligt prachtig boven op

Brigitte van de Pas-van Blerck
23-5-2007

Ademt de sfeer van een kasteel en ligt prachtig boven op de berg. Auto wel noodzakelijk

2006

Schitterend oud kasteel omgebouwd tot luxe hotel dat de kasteelsfeer ademt. Mooi uitgestrekt uitzicht met Lissabon in de verte. Bereikbaarheid is wat minder, auto is aan te raden.

2005

Het is al weer een paar jaar geleden dat ik er ben maar

eef
11-7-2005

Het is al weer een paar jaar geleden dat ik er ben geweest, maar echt een prachtig hotel. Heerlijk!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pousada De Palmela - Castelo De Palmela in Palmela, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pousada De Palmela - Castelo De Palmela zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.