Bed and Breakfast Quinta da Olivia

34 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Olivia

• 2019
    10Frans en Dorien30-06-2019

Een topper!

Top locatie, top kamer, top ontbijt, top gastheer en gastvrouw!

Gereisd met partner in juni 2019

• 2018
    10Tonnie Valkenaars06-10-2018

Ik ga zo weer terug, zo fijn!

Oscar en Irma, Nederlands, van alle markten thuis, hebben een geweldige B&B opgezet op loopafstand van het stadje Obidos, op fietsafstand van het strand via de Lagune, met de fietsen die klaarstaan. Het is mooi. De appartementen zijn af prachtig ingericht, het ontbijt is fantastisch en het zwembad heerlijk om even niets te doen. Ik vond het verwennerij en de hartelijkheid van de Portugezen wordt hier meer dan geëvenaard. Een aanrader en ik denk ook zeker met kleinere kinderen als uitvalsbasis voor de vele mogelijke uitstapjes, waar de gastheer en gastvrouw graag mee helpen. Ik ga zo weer terug.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2018

• 10Marianne van Splunter21-08-2018

Heerlijk verblijf op prachtige locatie bij Obidos

Wij verbleven deze zomer 3 weken in de prachtige quinta van Irma en Oskar, waar we een heerlijk appartementje bewoonden. Ook zijn er kamers te huur.De woonkamer/keuken zijn voorzien van alles wat je nodig hebt ( behalve een magnetron).Badkamer is groot en gerieflijk met prima douche. De slaapkamer heeft een goed bed en er is voldoende kastruimte. De verzorging is grandioos. Elke dag wordt het hele appartement schoongemaakt en zelfs het bed wordt opgemaakt. ‘s Morgens serveren de eigenaars een overvloedig ontbijt voor al hun gasten en zit je gezellig met gasten uit diverse landen aan tafel.Irma en Oskar staan altijd klaar om tips en adviezen te geven omtrent uitstapjes in de omgeving. Op cultureel gebied is er veel te genieten in de omgeving. Lissabon, Coimbra,Alcobaca,Batalha,Tomar zijn eenvoudig met de auto te bereiken.Strand dichtbij.Obidos is toeristisch maar gezellig! De quinta heeft een mooi zwembad en fietsen te leen!

Gereisd met partner in juli 2018

• Oude reviews

9Jeannine & Gijs03-10-2017

een TOP B&B !!

Je hoopt altijd dat de mooie foto's van de accommodatie ook daadwerkelijk overeenkomen met de werkelijkheid. Nou... ik kan je zeggen dat dit voor Quinta da Olivia zeker is! Oskar en Irma hebben een paradijsje gecreëerd. Alles is zeer sfeervol en verzorgd ingericht, de tuin en zwembad zien er top uit, dit geldt ook voor de kamers en het ontbijt is uitgebreid en voortreffelijk. Ook een ruimte waar je 's avonds nog in een lekkere stoel een boek kan lezen onder genot van een Portugees muziekje op de achtergrond. Er is eetgelegenheid in de directe omgeving en het schitterende plaatsje Obidos is ook op korte loopafstand. We hebben ook nog de fietsen geleend om naar zee te fietsen: leuke fietstocht door de natuur !! Terugkijkend is eigenlijk echt niets tegengevallen... dus gewoon een TOP adres om je vakantie door te brengen !!

Gereisd met partner in september 2017

• 10GLF03-09-2017

Genieten

Vriendelijke eigenaren, met zinnige tips over uitstapjes en eetgelegenheden. Ontbijt was lekker en gevarieerd, met oa verse jus en eigen gemaakte bijzondere jamcombinaties. Genoeg te doen in de omgeving en de kids genoten van het terrein en het zwembad. Bijzonder handig zijn de beschikbare badhanddoeken, windschermen en stoeltjes voor op het strand!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

• 7de genieters21-08-2017

lichte ontgoocheling

We hebben warme, hartelijke B&B uitbaters gemist. -> De eerste ochtend vroeg men achter citroen voor bij de thee, jammer, de citroenen waren bevroren en de 5 volgende ochtenden werd er geen moeite gedaan om een citroen te voorzien. -> Om 22.30 werd er gevraagd om de gemeenschappelijke ruimte te verlaten, we konden niet anders dan buiten in de kou te gaan zitten. -> Elke ochtend hetzelfde op de ontbijttafel, geen afwisseling vb. 5 dagen een hard gekookt ei, ... -> te weinig licht in de badkamers

We hebben wel genoten van de mooie kamers, de rust, de tuin,de omgeving.

Gereisd met vrienden in juli 2017

• 9Bart13-04-2017

Absolute aanrader

Prachtige B&B. Mooi aan de rand van het "te?" toeristische stadje gelegen. Nieuwe kamers met vintage touch. Zeer uitgebreid ontbijt. (Ook naar Vlaamse normen😉) Super gedienstig en vriendelijk koppel. Steeds klaar voor talloze tips. Kortom een aanrader! Prijs/kwaliteit abosolute top!

Gereisd met vrienden in april 2017

• 10Inge Jansen10-10-2015

Een aanrader!

Wat een heerlijke plek! Een prachtig terrein met gezellige, complete, goed verzorgde appartementen. Het ontbijt is zo compleet, heerlijk en gezellig, daar kan een 5-sterren-hotel nog een voorbeeld aan nemen.Irma maakt zelf allerlei soorten jam en je hebt iedere ochtend keus uit een paar heerlijke soorten. Oskar en Irma (leuke mensen!) staan echt voor je klaar met tips en adviezen wat er in de omgeving te doen is. Ook kun je mountainbikes lenen om naar het strand te fietsen (doen!). Er is een lekker zwembad met ligstoelen. Het stadje in de buurt is toeristisch, maar 's avonds een prima plek om heen te wandelen en heel goedkoop te eten in een van de vele restaurantjes.Ik ben nooit zo van de tienen, maar ik zou hier geen verbeterpunten voor weten.

Gereisd met partner in september 2015

• 9Jan01-10-2015

Fantastische rustige locatie

Quinta da Olivia is een B&B om helemaal tot rust te komen! Mooie kamers, leuk ingericht. Fijne inloopdouche. Ontbijt wordt 's morgens aan een grote tafel geserveerd. Alles heerlijk vers, vooral de eigengemaakte jam sprong er wat ons betreft uit. Gemoedelijke sfeer aan de ontbijttafel, gezellig.

Gereisd met partner in september 2015

• 10Leo23-08-2015

Fantastische vakantieplek

Zeer gastvrij ontvangen door Oskar en Irma. Elke dag weer heel behulpzaam bij het adviseren van wat er te doen is in de omgeving.

Gereisd met partner in augustus 2015

7 tips over Bed and Breakfast Quinta da Olivia

• ineke lankhaar, 10-06-2014

De omgeving heeft zo veel ,zowel van cultuur als natuur. Ook stonden er fietsen (kosteloos) klaar plus een mooie route. Tevens heerlijke restaurantjes op loopafstand ,ook erg gezellig en praktisch.

• Fréderique en Lars, 24-09-2013

Ga zeker langs de lagune. Deze ligt op een half uurtje rijden van de quinta.

• fam. Kleinjan, 26-06-2013

1) Op de mountainbike bij het appartement door de velden naar de Atlantische oceaan fietsen. 2) Naar het strand van Nazere, heerlijk ijssalon aan de boulevard en in de smalle straatjes lekker vis eten.

1 vraag over Bed and Breakfast Quinta da Olivia

• Roos, 22-01-2014

inrichting appartement

Kan iemand mij vertellen hoe de bedden zijn in het appartement, hard of zacht? En heeft de kitchenette ook ene koffiezetapparaat?

ineke lankhaar, 10-06-2014

De bedden die wij hadden waren nieuw en best hard. Ook is er een koffiezetapparaat tevens in de huiskamer.

Bed and Breakfast info

• Huishoudelijke apparatuurKoelkast / Minibar