Bed and Breakfast Quinta da Olivia

BedAndBreakfast
Bed and Breakfast Quinta da Olivia
9,4

30 reviews over Bed and Breakfast Quinta da Olivia in het Nederlands

Heerlijk verblijf op prachtige locatie bij Obidos

Marianne van Splunter
21-8-2018

Wij verbleven deze zomer 3 weken in de prachtige quinta van Irma en Oskar, waar we een heerlijk appartementje bewoonden. Ook zijn er kamers te huur.De woonkamer/keuken zijn voorzien van alles wat je nodig hebt ( behalve een magnetron).Badkamer is groot en gerieflijk met prima douche. De slaapkamer heeft een goed bed en er is voldoende kastruimte. De verzorging is grandioos. Elke dag wordt het hele appartement schoongemaakt en zelfs het bed wordt opgemaakt. ‘s Morgens serveren de eigenaars een overvloedig ontbijt voor al hun gasten en zit je gezellig met gasten uit diverse landen aan tafel.Irma en Oskar staan altijd klaar om tips en adviezen te geven omtrent uitstapjes in de omgeving. Op cultureel gebied is er veel te genieten in de omgeving. Lissabon, Coimbra,Alcobaca,Batalha,Tomar zijn eenvoudig met de auto te bereiken.Strand dichtbij.Obidos is toeristisch maar gezellig! De quinta heeft een mooi zwembad en fietsen te leen!

een TOP B&B !!

Jeannine & Gijs
3-10-2017

Je hoopt altijd dat de mooie foto's van de accommodatie ook daadwerkelijk overeenkomen met de werkelijkheid. Nou... ik kan je zeggen dat dit voor Quinta da Olivia zeker is! Oskar en Irma hebben een paradijsje gecreëerd. Alles is zeer sfeervol en verzorgd ingericht, de tuin en zwembad zien er top uit, dit geldt ook voor de kamers en het ontbijt is uitgebreid en voortreffelijk. Ook een ruimte waar je 's avonds nog in een lekkere stoel een boek kan lezen onder genot van een Portugees muziekje op de achtergrond. Er is eetgelegenheid in de directe omgeving en het schitterende plaatsje Obidos is ook op korte loopafstand. We hebben ook nog de fietsen geleend om naar zee te fietsen: leuke fietstocht door de natuur !!

Terugkijkend is eigenlijk echt niets tegengevallen... dus gewoon een TOP adres om je vakantie door te brengen !!

Genieten

GLF
3-9-2017

Vriendelijke eigenaren, met zinnige tips over uitstapjes en eetgelegenheden. Ontbijt was lekker en gevarieerd, met oa verse jus en eigen gemaakte bijzondere jamcombinaties. Genoeg te doen in de omgeving en de kids genoten van het terrein en het zwembad. Bijzonder handig zijn de beschikbare badhanddoeken, windschermen en stoeltjes voor op het strand!

lichte ontgoocheling

de genieters
21-8-2017

We hebben warme, hartelijke B&B uitbaters gemist.

-> De eerste ochtend vroeg men achter citroen voor bij de thee, jammer, de citroenen waren bevroren en de 5 volgende ochtenden werd er geen moeite gedaan om een citroen te voorzien.

-> Om 22.30 werd er gevraagd om de gemeenschappelijke ruimte te verlaten, we konden niet anders dan buiten in de kou te gaan zitten.

-> Elke ochtend hetzelfde op de ontbijttafel, geen afwisseling vb. 5 dagen een hard gekookt ei, ...

-> te weinig licht in de badkamers

We hebben wel genoten van de mooie kamers, de rust, de tuin,de omgeving.

Absolute aanrader

Bart
13-4-2017

Prachtige B&B. Mooi aan de rand van het "te?" toeristische stadje gelegen.

Nieuwe kamers met vintage touch.

Zeer uitgebreid ontbijt. (Ook naar Vlaamse normen😉)

Super gedienstig en vriendelijk koppel. Steeds klaar voor talloze tips.

Kortom een aanrader! Prijs/kwaliteit abosolute top!

Een aanrader!

Inge Jansen
10-10-2015

Wat een heerlijke plek! Een prachtig terrein met gezellige, complete, goed verzorgde appartementen. Het ontbijt is zo compleet, heerlijk en gezellig, daar kan een 5-sterren-hotel nog een voorbeeld aan nemen.Irma maakt zelf allerlei soorten jam en je hebt iedere ochtend keus uit een paar heerlijke soorten. Oskar en Irma (leuke mensen!) staan echt voor je klaar met tips en adviezen wat er in de omgeving te doen is. Ook kun je mountainbikes lenen om naar het strand te fietsen (doen!). Er is een lekker zwembad met ligstoelen. Het stadje in de buurt is toeristisch, maar 's avonds een prima plek om heen te wandelen en heel goedkoop te eten in een van de vele restaurantjes.Ik ben nooit zo van de tienen, maar ik zou hier geen verbeterpunten voor weten.

Fantastische rustige locatie

Jan
1-10-2015

Quinta da Olivia is een B&B om helemaal tot rust te komen!

Mooie kamers, leuk ingericht. Fijne inloopdouche.

Ontbijt wordt 's morgens aan een grote tafel geserveerd. Alles heerlijk vers, vooral de eigengemaakte jam sprong er wat ons betreft uit. Gemoedelijke sfeer aan de ontbijttafel, gezellig.

Fantastische vakantieplek

Leo
23-8-2015

Zeer gastvrij ontvangen door Oskar en Irma. Elke dag weer heel behulpzaam bij het adviseren van wat er te doen is in de omgeving.

Heerlijke plek om tot rust te komen

Gert koudijs
14-7-2015

Het is heerlijk vertoeven daar leuk dorpje op loop afstand kamers perfect

Heerlijk ontbijten weet niks negatiefs

Fantastische ervaring!

T. Trimbos
29-6-2015

'n Fantastische ervaring waar we vaak en met heel veel plezier aan zullen terugdenken. Rust, ruimte, natuur, mooie en ruime kamer met grote badkamer, heel lekker ontbijt, leuke eigenaars, fijn zwembad, fietsen te leen, veel informatie over de omgeving aanwezig, de nabijheid van Obidos, enz.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Quinta da Olivia in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Quinta da Olivia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.