Kasteel Pousada Castelo De Obidos

Kasteel
Kinderhotel, Kleine hotelsWeer vandaag25°14°
Kasteel Pousada Castelo De Obidos

We hebben een aantal aanbieders voor Pousada Castelo De Obidos voor je op een rij gezet:

1 review over Kasteel Pousada Castelo De Obidos in het Nederlands

SUPER plek

hetismij_liesje
20-10-2012

Een prachtig kasteel waarin je kunt overnachten. Helemaal mooi wordt het wanneer er middeleeuwse feesten worden gehouden. De kamers zijn op zich niet zo bijzonder het ontbijt is wel weer super.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Kasteel Pousada Castelo De Obidos in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Kasteel Pousada Castelo De Obidos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.