Villa CasaFlor

fantastische vakantie. aanbevelenswaardig

toine, 27-9-2010

fantastisch

casaflor, 18-9-2010

"Wij zijn aangekomen op de villa en genieten volop van de heerlijke locatie. Alles is piekfijn in orde, jullie hebben het hier echt iets moois neergezet! Tot in de kleinste details is alles zeer verzorgd en je ziet dat er goed is nagedacht over de uitvoering. We hebben al getennist en gezwommen, heerlijk dus.

Zonnige vakantiegroeten,

Toine van der Heijden ".

""Het was ook voor ons even afwachten wat het zou worden want we zijn heel erg op ons comfort gesteld en het was de eerste keer dat we zomaar een verblijf boekten zonder de nodige referenties. Maar we zijn heel tevreden, alles is aanwezig om er een uiterst toffe vakantie van te maken. Het huis is prachtig ingericht, een mooi zwembad en onze dochters zijn gek op tennissen dus dat komt goed uit. Zo, we vinden het belangrijk om u dit toch even te laten weten.

Met vriendelijke groet,

Jan, Ann, Julie en Pauline Lemeire ".

Uniek

Trudy Loman, 21-4-2009

Unieke acommodatie en lokatie.

Ligging prima, rustiek, veel comfort.

Je hebt er wel wat voor: groot zwembad, tennisbaan,

Inrichting luxeus

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa CasaFlor in Obidos, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa CasaFlor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa CasaFlor scoort een 9.67 uit 10 op basis van 3 reviews.