Villa Villas Sitio

Villa Villas Sitio

8.5Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Nazaré

Op vakantie geweest naar Villas Sitio?

8.5Fantastisch

• 7.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

Villa info

Meer villa info

4 reviews over Villa Villas Sitio

• 9Anton van der Horst25-06-2008

Vila Nicolau - Rua Manuel Jacinto

Ruime beneden-verdieping met goed meubilair. Voor een tuin en achter een plaatsje. Boven woont Mevr. Batalha; zij spreekt ook Duits en daarom ziet zij de Hollanders en Belgen graag komen. In het kleine centrum van Sitio (hoog op de rots) toch voldoende restaurants om te kunnen afwisselen. Wij hebben lekker gegeten in Restaurant Paulo- Caetano,Moialmas en bij Jose in rest. Madeira. Beneden in Nazare (bijv. met kabeltreintje) veel meer eet-en drink gelegenheden o.a. langs de boulevard. Zoek ook eens " O Varino " Rua dos Lavradores; grote en lekkere sardientjes. Met de auto veel dagtochten in de omgeving en naar Porto & Lissabon gemaakt. Een prima stek dus.

Gereisd met familie in juni 2008

• 8Maaike12-08-2007

Prima huisje, prachtig uitzicht, wel wat overlast (stof en lawaai) van bouwterrein aan overkant, maar dat zal binnenkort wel afgelopen zijn. Wordt twee keer per week schoongemaakt en van nieuwe lakens en handdoeken voorzien. Keukenuitrusting is niet heel uitgebreid (wij hebben zelf nog een houten lepel, een rasp, een steelpannetje en vier dessertschaaltjes gekocht), maar verder prima. Wij zaten in de Rua de Serracao 22.

Gereisd met familie in juli 2007

• 8Gerard Schaefers23-10-2006

Wat opvalt in Portugal is dat men niets op straat gooit. Ook in de cafe's is de vloer schoon en wordt niets zoals in Spanje, de sigarettenpeuken, papiertjes, servetten en wat al niet meer, op de grond gegooid. Qua prijzen is Portugal een land dat we nog vaker zullen bezoeken. De kosten van levensonderhoud in Spanje zijn een stuk lager dan in Nederland. Maar Portugal spant toch wel de kroon. Misschien dat het in Oos-Europa nog lager zal zijn, maar te betalen in euro's maakt het overzicht en het vergelijk toch wel eenvoudiger. Villa Sitio, ligt een 100-tal meter boven Nazaré. Maar met het kabeltreintje gemakkelijk te bereiken. De villa ligt aan een hele rustige straat en is zeer ruim. Alleen de keukenuitrusting mag wel wat groter zijn. Voor de rest niets dan lof voor deze vakantiewoning.

Gereisd met vrienden in september 2006

• 9Lia Clasquin-Seleski25-10-2005

In juni hebben wij een week gelogeerd bij Mw. Batlho.Ons appartement bevond zich op de begande grond, mevrouw woont daarboven. Erg ruime keuken, grote luxe badkamer,2 ruime 2 pers. slaapkamers, grote woonkamer, balkon en we mochten gebruik maken van de tuin. Wij willen er volgend jaar weer naar toe!

Gereisd in oktober 2005

Villa Villas Sitio info