Appartement De Nazare

Appartement
6,8

4 reviews over Appartement De Nazare in het Nederlands

2007

Is toch echt een hotel, met lift en parkeerplaatsen voor

Rick
23-9-2007

Is toch echt een hotel, met lift en parkeerplaatsen voor de deur. Wel daverend slechte service en onvriendelijk personeel. Kamer was niet bijzonder, eenvoudig met oude meubels. Wel met balkon. Ontbijt niet geprobeerd (volop pastelaria's in de buurt), restaurant was 's avonds dicht.

Gereisd Met partner in augustus 2007
2006

Binnen Nazare waarschijnlijk het beste wat je voor deze ik

Joost
15-8-2006

Binnen Nazare waarschijnlijk het beste wat je voor deze prijs kunt krijgen. Ongetwijfeld zijn niet alle kamers gelijk, maar ik heb er met plezier overnacht. De zee in Nazare is, afhankelijk van tij soms zeer goed ''bezwembaar'' maar spelen in de hoge golven is ook vaak mogelijk! Gezellige stad. Aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2004

In juni 2002 in dit appartement geweest

loes roos
28-1-2006

In juni 2002 in dit appartement geweest. Ligging aan een drukke straat, zonder enige parkeermogelijkheid, moesten steeds een heel stuk lopen en maar hopen dat er ergens in het dorp een plekje was. Ons app. lag op de 3e verd., dus steeds met je flessen water c.q. wijn alle trappen op. App. was zeer ruim, maar heel koud en donker. Hebben zelfs de kachel aangehad in juni!!!
Wel prima uitgangspunt voor vele dagtochten, hebben veel gezien. Hebben ook een heel klein familierestaurantje gevonden waar geen toeristen kwamen. Heel goed gegeten.

Gereisd Met vrienden in Sat Jun 01 2002 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2004

Tijdens EK2004 in dit appartement gezeten met 4 pax

Pim Geradts
9-7-2004

Tijdens EK2004 in dit appartement gezeten met 4 pax. Appartement was keurig en daar was dan ook weinig op aan te merken. Om de 3 dagen werd er gepoetst en kregen we schone handdoeken en lakens. Appartementen liggen wel midden in Nazare aan een drukke 'winkel'straat, met veel lawaai tot diep in de nacht. Daar het appartement naast ons verbouwd werd, zijn we 2 weken lang elke ochtend om 8 uur wakker gemaakt door de drilboor en andere bouwgeluiden. Dat was minder. Verder leuke plaats, dicht bij snelweg. Zee is alleen niet voor zwemmen vanwege de hoge golven en sterke stroming, wel een mooi en groot strand.

Gereisd Anders in juli 2004

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesAutoverhuur, Kluis

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement De Nazare in Nazaré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement De Nazare zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.