Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo )

VakantiehuisWeer vandaag26°16°
Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo )

1 review over Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo ) in het Nederlands

Een echt Porugees huis

Henk Marcelis
16-3-2009

Veel toeristische mogelijkheden,Een plek waar je het gevoel hebt, ik ben in Portugal. Huis zeer geschikt voor grotere groep, waarin ieder zijn eigen plekje kan vinden. Je loopt zo de duinen in. Strand 5 auto-minuten

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo ) in Nazaré, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo ) zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Celestra ( Casais de Baixo ) scoort een 9 uit 10 op basis van 1 reviews.