Reviews over Nadadouro

een plek om tot rust te komen

Luc,
    6-6-2016

Aangename en rustige B&B, leuk groot zwembad, op een boogscheut van de oceaan en van de Lagoon. Heel netjes en een warm ontvangst. Correct prijs, leuke attenties bij het ontbijt en overdag.

Goed advies gekregen ivm bezienswaardigheden, stadjes en typische restaurantjes in de omgeving.

Prachtige villa aan de Zilverkust

febe_jonathan,
    31-8-2015

Rustig gelegen op een uur van Lisboa in een nieuwe woonwijk die hoofdzakelijk uit vakantiehuizen bestaat. Op 5 minuutjes van de A8 en supermarkten. Het strand en de lagune van Foz ligt op 5 min rijden en de prachtige baai van Sao Martinho do Porto op 15 min. De woning zelf is gloednieuw en voorzien van alle comfort. Heel vriendelijke ontvangst ter plaatse en kraaknet. Het zwembad was perfect voor de 2 kindjes. Evenwel overal dezelfde diepte: 1.70m ongeveer. Vlakbij zijn er een paar typische restaurantjes. Het strand van Foz was op zondag heel druk, maar de andere dagen rustig. De lagune is ideaal met kindjes: rustig water, we hebben een emmer vol krabben en zelfs visjes kunnen vangen. Als je vanaf de villa een uur rijdt heb je al heel veel kunnen bezoeken. Obidos ligt op 15 min, Nazaré op 30 min, Alcobaça op 40 min en het Aquarium van Lisboa op 60 min.