ZorghotelWeer vandaag21°15°

Matig

We hebben een aantal aanbieders voor Palace Monte Real voor je op een rij gezet:

1 review over Hotel Palace Monte Real in het Nederlands

Stedentrip via touroperator. Viel tegen.

Betty Duunk
25-6-2019

Beide hotels, zowel vila gale in sintra als mont real in mont real leiria liggen zeer afgelegen en je hebt dus absoluut een auto nodig, en je maakt veel km dus ook veel tolgeld.de routebeschrijving klopt niet altijd. Veel zoekwerk. S’ochtends een baantje zwemmen voor het ontbijt niet mogelijk, gaat pas om 9 u open, in hotel mont real ligt T zwembad en wellness 400m verder in apart gebouw. De buitenzwembaden in beide hotels zijn steenkoud in mei, worden niet verwarmd. Het ontbijt in beide hotels in onder de maat voor een 5/4 sterren accommodatie, diverse keren koude koffie en lauw theewater gehad. Gekookte eieren zijn steenkoud. T buffet werd pas na aandringen bijgevuld . Bijzonder weinig sfeer in beide hotels. Het zijn echt “zakenhotels”.de beloofde extras als platina lid in vila gale zelf om gevraagd in mont real niet gekregen. Voor ons geen tweede keer meer. Helaas, want portugal is een leuk en mooi land.

Gereisd Met partner in mei 2019

• WinkelsCadeauwinkel, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras, Tuin, VIP area
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaFinse sauna, Hammam, Stoombad / Turks bad
  • Wellness behandelingenLichaamsbehandelingen, Massages

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeergarage, Parkeerplaats

• BuitensportenFietsen, Golfbanen, Hiken, Paardrijden
  • Tennisbaan2, Aanwezig
  • Sport & SpelMinigolf, Tafeltennis

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Palace Monte Real in Monte Real, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Palace Monte Real zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.