Vakantiehuis Carina Villas

3 reviews over Vakantiehuis Carina Villas in het Nederlands

Fantastische bungalows dichbij Zee en Stad

Ben Vloon,
19-8-2018

Prachtige villas (compleet ingericht met vaatwasser, satelliet tv, wifi en goede bedden), op een uitstekende locatie. Dichtbij supermarkten (5 km), kleine stranden met surfscholen (5 km) en Peniche (13 km) en Lissabon (70 km).

Alle villas hebben fantastisch uitzicht over de heuvels en de zee en beschikken over een rustig terras.

Onder het gezamenlijke zwembad voorzien van ligstoelen, parasols is een dienstruimte met een wasmachine en een droger, handig met kinderen!

Prima huisje voor verkennen westkust

Hans
1-11-2015

Rijtje met villa's boven op een heuvel aan de rand van een dorp, ca. 5 minuten van het strand. Netjes ingericht, niet al te groot. Alle moderne faciliteiten (vaatwasser, wifi, sat tv) zijn aanwezig. De huisjes kijken uit over een agrarisch bouwland met in de verte de kust. Weg voor de huisjes langs is rustig. Zwembad is in orde, er zijn ligbedden en parasols. In de periode dat wij er waren veel wind, op het terras weinig last van maar het zwembad ligt vol in de wind. Onder het zwembad een gemeenschappelijke wasmachine en droger met waspoeder e.d. Voor ons goede uitvalsbasis voor o.a. Obidos. Dagje Lissabon is te doen. Fijne stranden op iets meer dan 5 minuten rijden, genoeg parkeerplaatsen.

Zeer comfortabele en (gloed)nieuwe bungalows van echt alle gemakken voorzien. Midden in de natuur en rustig gelegen met een fijn zwembad voor klein en groot. Voor mijn dochter van 3 stond een bedje en kinderstoel klaar.

De bungalows liggen midden in de natuur met vergezichten en in de verte pronkt de zee. Verder is de locatie perfect gelegen voor uitstapjes naar de silvercoast, Lissabon 45 min., Nazare, Peniche, historisch Obidos, etc. Dichtbijzijnde 2 strandjes (5 min) ook mooi met vertier en eetgelegenheden.

Wel altijd de auto nodig voor supermarkt, restaurant of strandjes of meer vertier. Dit is niet op loopafstand aanwezig. Dus heerlijk ontspannen en elke keer comfortabel thuiskomen of even zwemmen na een tochtje Portugal.

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Carina Villas in Lourinhã, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Carina Villas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.