Aparthotel VIP Executive Eden

Aparthotel VIP Executive Eden

7.2Goed

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

7.2Goed

We hebben een aantal aanbieders voor VIP Executive Eden voor je op een rij gezet:

Aparthotel info

Meer aparthotel info

31 reviews over Aparthotel VIP Executive Eden

• 8Fons Waagemans20-07-2017

Een stad om lief te hebben

Niet goed was het weer helaas. Bijzonder in mei: koud, soms maar 14 graden, harde wind, regen. Wel goed: de sfeer, de aardige mensen, de interessante geschiedenis, de musea, de bijzondere (kabel)trams, de prachtige kerken en bovenal de FADO! Maar dan wel in Porte de Alfama. Een supertent met een supersfeer. Heerlijke fado recht uit het hart. Ongepolijst, puur volks zoals het hoort. En een bezoek aan de plaats Sintra met de prachtige paleizen en het oude fort. Ook heel fijn om te bezoeken als het weer wat minder is. Ligging van Apart Hotel Eden (voormalig theater in Jugendstilstijl) is super. Kamer met klein keukentje, een mini-appertement - erg prettig. Metro onder je voeten, bus voor de deur en de trein om de hoek. Alles in de binnenstad op loopafstand. Tip: schaf een Lisboa-card aan voor ongelimiteerd gebruik van alle openbaar vervoer, ook de dure kabeltrams. Korting of gratis entree bij vele musea e.d. O ja, vergeet niet om de begraafplaats Prazeres te bezoeken - absoluut uniek!

Gereisd met partner in mei 2016

• 8Sylvia13-05-2017

Goede ligging en vooral het dakterras is geweldig. De kamers zijn schoon en er is een kleine keuken maar het ontbijt kan beter.

Gereisd met partner in juni 2016

• 8A. Thijssen11-05-2017

Perfecte locatie in de oude stad

Aparthotel Eden is een super locatie in Lissabon. Je zit op loopafstand van de zee, waar je ook vanuit de kamer uitzicht op hebt. Daarnaast zit je aan een van de bekendste pleinen van Lissabon, waar ontzettend veel taxi's, bussen en ook de metro stopt. Je kunt dus gaan en staan waar je maar wilt. De voorzieningen in de kamer waren prima, een klein keukentje waarin alles goed werkte. We hebben het enorm naar ons zin gehad en ook regelmatig op het dakterras gezeten om te genieten van het uitzicht over de stad. Het was nog te koud om te zwemmen, maar alleen al voor het uitzicht is het terras de moeite waard. Genoten dus!

Gereisd met vrienden in februari 2017

• 8Janet06-10-2011

Prima hotel, zeer goed gelegen.

De ligging is perperct in het centrum. Bij het zwembad op het dakterras is het heerlijk uitrusten na een dag Lissabon. Er is ook een bar bij het zwembad. Drankjes zijn er wel duur. Ontbijt: er zijn verschillende soorten broodjes en beleg, musley, sap, koffie en thee, fruit. Voor ons voldoende en het is heerlijk ontbijten op het dakterras. Kamers: alles is aanwezig en zijn schoon. Vriendelijk personeel.

Gereisd met vrienden in september 2011

• 7G. Brekelmans08-09-2011

Goed hotel

Hotel is prima gelegen in het centrum van de stad. Kamer wel enigzins gedateerd en kon hier en daar wel een likje verf gebruiken, wel was alles netjes en schoon. Ontbijt was wel toereikend, maar mocht ook wel wat uitgebreider voor de prijs.

Gereisd met oudere kinderen in september 2011

• 8parijs03-09-2011

prima hotel op een goede plek!

Aparthotel Eden is een mooi gebouw,het is ooit een teather geweest.Er is een zwembad op het dak,heerlijk als het warm is.Kamers zijn met een keukentje.Ontbijten op het dak is een aparte ervaring en het hotel staat op een plek,dicht bij het centrum en de restaurantjes,maar je loopt er ook makkelijk de stad uit!

Gereisd met partner in juni 2011

• 1shirley16-08-2011

Nooit meer!

Nooit meer!!! Dit hotel is geen aanrader voor mensen die netjes zijn en wat sombere luxe gewend zijn. Het hotel is donker, weinig verlichting en dateert uit de jaren "70". De kamers zien er niet uit. Een heel klein bed en alles dreigt in te storten. Voor een vier sterren hotel die helemaal voldoet aan de 4 sterren class is dit een schande. Een hotel die ons zeker getraumatiseerd heeft. Na een jaar lang werken moet je ook nog gaan onderhandelen voor een goede nachtrust. Twee kamers die elk aan dezelfde mens onvriendelijk condities voldeden. Mensen niet doen. Wij hebben de beoordelingen van zover ter harte genomen,maar zijn heel erg teleurgesteld. Wij zijn letterlijk misleid door de foto's. Onze gemaakte foto's liegen er niet om. (eigendom) Wij zijn heel erg teleurgesteld in dit "4 sterren hotel". De locatie is prachtig, maar dat is ook alles. Zoover wij zouden graag willen weten op basis waarvan dit hotel jullie "zoover certificaat"heeft verdiend.

Gereisd met partner in augustus 2011

• 9Jolanda09-12-2010

Ideale ligging

Dit aparthotel is ideaal gelegen in Lissabon. Het centrum is op loopafstand (5-10 min. lopen), metro en bus haltes voor de deur met verbindingen naar de iets verder weg gelegen bezienswaardigheden (Belem, Sintra etc.). Ruime kamer met keukenhoek, redelijk uitgebreid ontbijtbuffet en een klein zwembad op het dakterras. Vanaf dit terras een schitterend uitzicht over de stad, ook 's avonds als het donker is en alles verlicht is zeker de moeite van het bekijken waard.

Gereisd met vrienden in mei 2009

• 9petermarjon21-10-2010

Super centraal in een mooi Lissabon

Het aparthotel ligt perfect in Lissabon. De kamers/appartementen zijn niet ruim, maar wel van alles voorzien en precies goed. In de buurt zijn vele voorzieningen voor openbaar vervoer, restaurants en alle bezienswaardigheden zijn in de buurt of goed bereikbaar. Lissabon is een mooie, gezellige stad en zeer kindvriendelijk. Hier staat iedereen direct op als je met kleine kinderen in de bus of tram stapt, zelfs oudere mensen (waar ik zelf voor zou opstaan). Ook de restaurants zijn prima en kindvriendelijk. De kinderen komen overigens ook in het hotel aan bod met het zwembad (helaas wel met ijskoud water, maar dat houdt de kinderen niet tegen).

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 7l kalshoven hordijk16-06-2010

goed hotel

een kop koffie 4 euro is er veel hotel is goed wij er van 1 juni tot 8 juni 2010

Gereisd met partner in juni 2010

Aparthotel VIP Executive Eden info

• Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap

• ZwembadBuitenzwembad, Poolbar, Verwarmd, Zwembad

• Afstand tot strand> 10 km
  • Strand faciliteitenStrandbedden aanwezig

• Aanbod voor kinderenBabybed mogelijk

• Gratis wifiGehele hotel, Op de kamer
  • Betaalde wifiOp de kamer

• Balkon / terrasTerras
  • KeukenKitchenette
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Koelkast, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte, Terras