Hotel Turim Alameda

7 reviews over Hotel Turim Alameda in het Nederlands

Redelijk

Gaëtan,
4-5-2017

De ligging was redelijk goed. Een 500m van de metro met rechtstreekse verbinding naar het centrum. Het buffet was naar onze standaard povertjes.

Goed hotel voor een citytrip

Jan
25-9-2014

Het hotel ligt op wandelafstand van 2 metrostations en is aldus een goeie uitvalsbasis voor een citytrip in Lissabon

Goed hotel voor stadsbezoek

J.L.L Voorham
16-11-2011

Keurig en schoon hotel. Metro en bus op ongeveer 10 min. loopafstand.

Zeer vriendelijk en behulpzam personeel. Kamers wel klein : geen ruimte voor zitje. Buurt : niet veel te beleven.

We hebben een aantal aanbieders voor Turim Alameda voor je op een rij gezet:

Service,hygiene,ontbijt,kamers alles was prima.Hotel ligt in een buiten wijk en is vooral ingesteld op zaken mensen. Voor een trip naar Lissabon oke maar 10 minuten met de metro of 20 minuten wandelen naar het centrum. Hotel oogt kil of modern zoals je wil. Zeker niet geschikt voor een vakantie in het hotel zelf want er valt helemaal niets te doen. Ga de regio verkennen met het Hop On Hop Off bussysteem. Voor € 15 kun je 2 dagen rondtouren en alles perfect zien vanuit een dubbeldeks bus. Kijk uit als je naar Fado rest. Luso gaat. Kost je minimaal € 100 voor 1 1/2 uur zeer matig showtje voor 2 personen eten en flesje wijn. Was enigste afknapper in 5 dagen Lissabon,geweldig.

Dit is een goed hotel qua service,hygiene en complete maar kleine kamers.Ontbijt is prima en verzorgt. Hotel is kil of modern ,kwestie van smaak. Locatie is een beetje afgelegen van centrum(20 minuten lopen en 10 minuten met metro)in een wat achtergelegen buurt.Geen moment onveilig gevoeld trouwens.Prima prijs kwaliteit verhouding. Aangeboden free wire less werkt totaal niet. Gewoon dus even bij de vaste computers stekkertje in je laptop,werkt dan prima en ook gratis.

Prima hotel!

Floor
29-10-2010

Prima hotel om Lissabon te verkennen, 3 haltes met de metro en je zit midden in de oude stad! Het restaurant was niet open maar op loopafstand een prima restaurant gevonden.

Keurig Hotel voor kort verblijf in Lissabon

Wim Ledder
25-5-2010

Hotel Turim is een net hotel met weinig uitstraling en een matig ontbijt. Het ligt op 10 minuten lopen van het Metrostation Alameda waardoor het centrum van Lissabon goed bereikbaar is. Op dezelfde wandelafstand ligt café Imperio, hier serveert men in prima prijs/kwaliteit verhouding een goed diner in prettige ambiance.

We hebben een aantal aanbieders voor Turim Alameda voor je op een rij gezet:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Turim Alameda in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Turim Alameda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.