Tramlijn 28

4.6Matig

• 4Petra06-06-2019

Niet doen!!

De tram 28 echt niet leuk! Je staat een uur in de wachtrij en dan zit je, denk je, en stopt de tram bij elke halte voor passagiers! Erg druk, geen aanrader! En dan ben je dus opeens na een uur ergens waar je niet wil zijn! Niet duidelijk vermeld dat het een reguliere tram is die een eind station heeft en dus niet rond rijdt! Wij zeggen niet doen! Kost ook niets hoor 3 euro pp maar toch!

juni 2019

• 10Frank28-05-2017

een must

En brengt je sowieso op allerlei interessante plaatsen, als je zo'n dagticket neemt (viva viagem) dan kan je onbeperkt gebruik maken (evenals andere zaken). Vooraf wat twijfel wegens veel berichten over zakkenrollers, niets van gemerkt maar denk dat het gewoon wat opletten is, zoals altijd.

april 2017

• 6Saskia Scheerhoorn27-05-2017

Overvolle tram.

Leuk om een keer gedaan te hebben maar doordat het zo druk was en je niets kon zien, zijn wij er onderweg uitgestapt. De hele dag door zagen we de overvolle tram voorbij komen. We zijn wandelend verder gegaan wat ook prima te doen is!

Gereisd met partner in februari 2016

• 9AK03821-03-2016

Fotogenieke tramstellen

Deze klassieke trams slingeren door de steile straten van Lissabon. Een ontspannen en comfortabele manier om een deel van de stad te verkennen

Gereisd met partner in mei 2014

• 4hetismij_liesje30-12-2015

sardientjes in een blik

Je zit in deze tramlijn als sardientjes in een blik. Je kunt beter lekker wandelend door alle straatjes gaan. Wel een mooie oude tram.

december 2015

• 9Petra13-07-2015

Tramlijn 28

Heerlijk heuvel op heuvel af in de tram. Er zitten geen ramen in dus uitkijken want je scheert rakelings langs allerlei obstakels!

Gereisd in juli 2015

• 9Voortman06-06-2015

Grappig

Mooie historische gebouwen en monumenten.

Gereisd met vrienden in mei 2015

• 9Brigitte05-06-2015

Een stukje nostalgie!

Dit hoort er echt bij als je in Lissabon bent! Door de smalle straatjes de heuvels op en af... Helemaal top!

Gereisd met partner in mei 2015

• 2Nanette05-06-2015

een hel

Niet de moeite, tram zit veel te vol, bestuurders zijn erg onvriendelijk

Gereisd in mei 2015

• 8PM30-05-2015

Niet overslaan

Ondanks dat het erg toeristisch is, moet je dit natuurlijk niet overslaan. Door de smalle straatjes lekker door de stad heen!

Gereisd met partner in mei 2015

10 van de 109 reviews gezien