Aparthotel Suites do Marques

Aparthotel
Aparthotel Suites do Marques
7,8

We hebben een aantal aanbieders voor Suites do Marques voor je op een rij gezet:

20 reviews over Aparthotel Suites do Marques in het Nederlands

• Fantastisch / fenomenaal: 8+
  • Goed: 7 - 8

Prima hotel niet duur

emakker
13-6-2014

Goed hotel geen 4 sterren maar kan je ook wel bedenken als je de prijs ziet, is niet duur vergeleken met andere hotels, in 1o minuten loop je naar metro, zwembad schoon maar erg veel wind en geen parasols of schaduw bij zwembad, personeel heel vriendelijk, kamers 3x zo groot als normaal een hotelkamer voor dit geld, ontbijt oke, 2 soorten broodjes, ei, worst, ham , kaas , warme champignons, sappen en chocomel, musli en danone toetjes, veel vers fruit, en chocolade of gewone cake, croissants en jam en marmelade.

zeer ruime kamer

johanna
8-7-2012

Zeer ruime kamer met breed bed (2m), zitgedeelte, eettafel met stoelen, kitchenette. Slaapgedeelte kan door schuifdeuren worden afgesloten van zitgedeelte. Keukeninventaris: 3 pannen + pannetje om water/melk te koken voor (oplos)koffie/thee, bestek, diner/soepborden, roerlepel, kopjes/schotels, glazen, tafelkleedje. Geen koekenpan, snijplank, scherp snijmes voor groente/vlees/brood, aardappelschilmesje, kurketrekker, flesopener, wijnglazen. Internet is niet gratis.

Ons eerste bezoek aan Lissabon. De ontvangst door de dames van de receptie uiterst vriendelijk en gaven ons allerlei tips/wetenswaardigheden omtrent verblijf in Lissanon.

Onze kamer ,goede indeling was zeer ruim met eethoek, bankstel en al wat je nodig hebt.Elke dag schoon en bedden netjes opgemaakt.Centraal gelegen in nabijheid van metro, maar ook aanhouden van taxi duurde slechts enkele minuten,Ook lopend naar het oude centrum was niet meer als 25 minuten.Zaten op de 9de verdieping en zeer rustige ligging (kamer 908).Het enige minpuntje waren de bedden die nogal aan de harde kant waren,maar voor de rest...qua prijs en ruimte een absolute topper.

mooi hotel met heel ruime kamers

familie deraedt
5-8-2010

Het hotel is goed gelegen dichtbij het metrostation en de bushalte. In de buurt zijn er niet veel restaurants maar je bent overal dichtbij met de metro. Wat we zeker zouden aanraden is restaurant Luigi in de buurt. Het is heel lekker en er is een goede prijs/kwaliteit.

De kamers in het hotel zijn zeer ruim met een kitchinette (zonder gerief, pannen, messen, etc...) en met een koelkast.

Wat we jammer vonden dat er geen informatie lag in het hotel op de kamer. Het personeel was heel vriendelijk. Vergeet zeker niet om af en toe een fooi te geven.

Het zwembad is netjes maar de kinderen hadden alledrie huiduitslag nadien. Jammer dat de handdoeken aan het zwembad niet regelmatig bijgevuld werden.

Het ontbijt vonden wij heel lekker. Er is zeker genoeg.

Wij vonden het een heel aangenaam verblijf in Lissabon. Let zeker op voor je waardepapieren en geld. In stad en vooral aan toeristische wachtplaatsen gebeuren er veel diefstallen.

Super!!!

Annemiek
23-10-2009

We zijn hier geweest begin Oktober, schitterend mooi weer en wat is Lissabon een geweldige stad.

Het ontbijt is veel veranderd tov de voorgaande reactie's, er was nu elke morgen vers fruit, yoghurt, melk en ontbijtgranen, zoet beleg, hartig beleg, gebakken bacon, roerei en diverse soorten brood en gebak!! Echt een goed ontbijt. Ook koffie/thee en vruchtensap, wel uit automaat, maar goed te drinken.

Kamers zijn zeer ruim en netjes, verzorgd. Schoonmaaksters deden zelfs de afwas!! Vanaf het dakterras/zwembad op de 12e verdieping een geweldig uitzicht over de stad. En ook goede ligstoelen zijn er nu.

Naar de metro loop je in 10 minuutjes en dan kun je alle kanten op, tip neem een dagkaart, die is ook geldig voor bussen en tram (zelfs tram naar Belem)!!

Heerlijk eten bij Luigi om de hoek of in Bairro Alto. Daar is voldoende keus!! En veel gezelligheid op straat!!

2008

Prima verblijf voor stedentrip

Jeroen
29-10-2008

Wij hebben een prima vakantie gehad in Lissabon. Het hotel was goed, simpel en eenvoudig. Ontbijten deden we in een restaurant in het begin van de straat. Het enige nadaal van het hotel is dat het wat uit het centrum is gelegen. Daardoor cross je wel heel de stad door met het openbaar vervoer. TIP. koop een dagkaart voor metro/bus van Carris, voor ong. 3,70. Hiermee kan je van alle liften, trams, bussen en metro's gebruik maken.

Wij hebben een echt een prima vakantie gehad.

Wij zullen dit niet snel meer doen

Mariella Rijk
26-10-2008

De accommodatie was goed enkel aan de badkamer is niet echt veel aandacht besteed. Met het eten moet je goed oppassen want voor je het weet ben je aan de diarree. Blonde meisjes zoals onze dochters werden wel veelvuldig lastig gevallen door de mannen. We hadden een gezinskamer geboekt maar werden in twee twee-persoonskamers geplaatst. Het weer was er overigens uitstekend. Onze vakantie is met uitzondering van bovenstaande overigens goed verlopen.

Een goed driesterrenhotel

Kevin & Amelia
23-9-2008

Het hotel was goed, hoewel het net iets buiten het centrum lag. Twintig minuutjes te voet (of de metro) en je bent in het centrum van Lissabon. De hotelkamer was groot (eigenlijk de grootte van twee hotelkamers en het zwembad was een aangename afkoeling!

Het ontbijt kon beter voor een 4*, maar blijkbaar ontbijten de Portugezen niet zo uitgebreid. Je kan ook een kamer zonder ontbijt nemen en dan in één van de vele pastellaria's gaan voor een broodje of croissants en dit voor bijna geen geld.

Al bij al, wij beoordelen dit hotel als een goed driesterrenhotel.

Zalige citytrip - Wij komen terug!

Huguette / Viviane / Martine
3-8-2008

Wij waren zeer tevreden met dit hotel. Na het lezen van de vorige beoordelingen vreesden wij het ergste maar wij waren zeer gecharmeerd door de zeer ruime kamers en de behulpzaamheid van het personeel.

Het ontbijt was inderdaad niet wat wij gewoon zijn, maar met honger zijn wij nooit van tafel opgestaan!

Men kan hier nu eenmaal niet hetzelfde als thuis verwachten.

Het hotel was ook even verwijderd van het meest dichtbije metrostation, maar dat losten wij op door de bus te nemen (met de Lisboa Card).

Als wij nog terugkomen, kiezen wij zeker terug voor dit hotel!

Reisperiode: 30/06/08 - 04/07/08

Goed hotel met grote kamers.

Ontbijt stelt niks voor: harde croissants, wat yoghurt en cornflakes en toastjes. Fruit ligt er maar ziet er niet smakelijk uit.

Wel vriendelijk personeel.

Ligging hotel is goed, nabij marques de pombal (waar metro vertrekt en bussen). Lissabon is een heel mooie stad met leuke goedkope restaurantjes.

Veel te zien!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Suites do Marques in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Suites do Marques zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Suites do Marques scoort een 7.77 uit 10 op basis van 20 reviews.