Hotel Sana Executive

Meer hotelinfo

10 reviews over Hotel Sana Executive

• 8Irma05-09-2013

Mooi hotel

Een mooi hotel, met grote mooie kamers. Goede bedden, minibar op de kamer. Ontbijtbuffet was goed, en vanaf 7-10.30. Rustig gelegen, dichtbij metro. Aardig personeel. Kan kiezen uit niet of wel rokers kamers. Koffers konden in een kamer staan, niet in de lobby, voor als je een late vlucht heb. Incheck vanaf 14.00 en uitcheck om 12.00 uur

• 7Harry van der Werf20-04-2013

goed hotel om Lissabon te verkennen

Goed hotel in een rustige buurt, maar wel uit het centrum van Lissabon, perfect om als vertrekpunt voor Stedentrip. Bij de receptie spreken ze Engels, en zijn zeer behulpzaam. Alleen gebruikt gemaakt van het zeer uitgebreide en uitstekende ontbijt . Elke dag schone handdoeken. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Prijs/kwaliteit zeer goed. Goed te bereiken met Metro, rode lijn, halte St Sebastiao.. Of met de Airobus lijn 1, halte Av Reublica.5 a 10 minuten lopen naar het hotel.

• 8fiorentina28-12-2012

Goed hotel, aanrader.

Mooi en schoon hotel. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Met oudere kinderen

• 8TN09-06-2012

Prima verblijf

Prima hotel voor verblijf in Lissabon, zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en openbaar vervoer (metro, bus, taxi) vlakbij en goed toegankelijk om bezienswaardigheden te bezoeken. Groot warenhuis (soort Bijenkorf) vlakbij net als heel veel restaurantjes voor koffie/thee of diner. Stad zeker moeite waard om een keer te bezoeken!

• 9Yolanda04-02-2010

Top hotel!

Mijn vriendin en ik hebben hier twee nachten geslapen en is ons prima bevallen. Ontzettend vriendelijk personeel. Kamers zijn prima en het ontbijt is goed. Ideaal hotel voor een stedentripje! Absoluut een aanrader.

Met vrienden

• 9Janny 16-10-2009

Prima en zeer schoon hotel., Vriendelijk pers.

Prima schoon en gezellig hotel. Als je van wandelen houdt is dit hotel top gelegen t.o.v. het centrum. Ongeveer 25 min lopen naar de meeste highlights. Helemaal goed.

Met vrienden

• 8M Vogelezang22-01-2008

Een prima, rustig hotel met sfeervolle kamers. Met bagage is afstand naar metro net niet fijn, maar wel goed te doen. Goed ontbijtbuffet. Heerlijk douches.

• 7J. Schoots29-11-2007

Goed hotel, tamelijk ver van het centrum. Wel goed bereikbaar per OV. Belangrijk punt van kritiek: de verwarming werkte de eerste dagen nog niet. 't Was erg koud op de kamer.

• 7A. Pijpers29-10-2007

Een hotel in de stad met een parkeergarage, alleen heel moeilijk te vinden, omdat je over een "voetgangerspad" moet rijden. Je weet dat je erbij bent, ziet het liggen, maar kan er niet komen. Het is een goed hotel, jammer genoeg zonder restaurant. Ook in de buurt is weinig keus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is prima. De kamers zijn goed.

1 tip over Hotel Sana Executive

• Harry van der Werf, 20-04-2013

Centrum is een uur lopen. Neem goede wandelschoenen mee. Stoepen zijn erg slecht. Kan ook met de metro. Alfama is een aanrader, arme wijk, maar authentiek. Ga s' avonds eten in een Fado Restaurant. Belem is moderner. Sintra is een bezoek waard, maar stel je er niet teveel van voor als je Rome of Parijs gezien heb.Oud en slecht onderhouden.Er zit een goede Italiaan naast het Hotel en schuin aan de overkant een goed Portugees Restaurant Laurentino. Lidl vlak in de buurt.

0 vragen over Hotel Sana Executive

• VerzorgingHalfpension
    • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
    • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
    • EntertainmentCasino
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats