Hotel Sana Executive

9 reviews over Hotel Sana Executive in het Nederlands

Mooi hotel

Irma
5-9-2013

Een mooi hotel, met grote mooie kamers. Goede bedden, minibar op de kamer. Ontbijtbuffet was goed, en vanaf 7-10.30. Rustig gelegen, dichtbij metro. Aardig personeel. Kan kiezen uit niet of wel rokers kamers. Koffers konden in een kamer staan, niet in de lobby, voor als je een late vlucht heb. Incheck vanaf 14.00 en uitcheck om 12.00 uur

Gereisd Met partner in september 2013

goed hotel om Lissabon te verkennen

Harry van der Werf
20-4-2013

Goed hotel in een rustige buurt, maar wel uit het centrum van Lissabon, perfect om als vertrekpunt voor Stedentrip. Bij de receptie spreken ze Engels, en zijn zeer behulpzaam. Alleen gebruikt gemaakt van het zeer uitgebreide en uitstekende ontbijt . Elke dag schone handdoeken. Kamers werden elke dag schoongemaakt. Prijs/kwaliteit zeer goed. Goed te bereiken met Metro, rode lijn, halte St Sebastiao.. Of met de Airobus lijn 1, halte Av Reublica.5 a 10 minuten lopen naar het hotel.

Gereisd Met partner in Sun Apr 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Goed hotel, aanrader.

fiorentina
28-12-2012

Mooi en schoon hotel. Personeel is behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd Met oudere kinderen in Thu Feb 01 2007 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

Prima verblijf

TN
9-6-2012

Prima hotel voor verblijf in Lissabon, zeer vriendelijk personeel, goed ontbijt en openbaar vervoer (metro, bus, taxi) vlakbij en goed toegankelijk om bezienswaardigheden te bezoeken. Groot warenhuis (soort Bijenkorf) vlakbij net als heel veel restaurantjes voor koffie/thee of diner. Stad zeker moeite waard om een keer te bezoeken!

Gereisd Met partner in juni 2012

Top hotel!

Yolanda
4-2-2010

Mijn vriendin en ik hebben hier twee nachten geslapen en is ons prima bevallen. Ontzettend vriendelijk personeel. Kamers zijn prima en het ontbijt is goed. Ideaal hotel voor een stedentripje! Absoluut een aanrader.

Gereisd Met vrienden in februari 2010

Prima en zeer schoon hotel., Vriendelijk pers.

Janny
16-10-2009

Prima schoon en gezellig hotel. Als je van wandelen houdt is dit hotel top gelegen t.o.v. het centrum. Ongeveer 25 min lopen naar de meeste highlights. Helemaal goed.

Gereisd Met vrienden in Fri Oct 16 2009 18:56:36 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

2008

Een prima, rustig hotel met sfeervolle kamers

M Vogelezang
22-1-2008

Een prima, rustig hotel met sfeervolle kamers. Met bagage is afstand naar metro net niet fijn, maar wel goed te doen. Goed ontbijtbuffet. Heerlijk douches.

Gereisd Met partner in Tue Jan 01 2008 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)
2007

Goed hotel, tamelijk ver van het centrum

J. Schoots
29-11-2007

Goed hotel, tamelijk ver van het centrum. Wel goed bereikbaar per OV. Belangrijk punt van kritiek: de verwarming werkte de eerste dagen nog niet. 't Was erg koud op de kamer.

Gereisd Met partner in november 2007

Een hotel in de stad met een parkeergarage, alleen heel te

A. Pijpers
29-10-2007

Een hotel in de stad met een parkeergarage, alleen heel moeilijk te vinden, omdat je over een "voetgangerspad" moet rijden. Je weet dat je erbij bent, ziet het liggen, maar kan er niet komen. Het is een goed hotel, jammer genoeg zonder restaurant. Ook in de buurt is weinig keus. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam en het ontbijt is prima. De kamers zijn goed.

Gereisd Met partner in oktober 2007

• VerzorgingHalfpension
  • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
  • Eten en drinkenLunch

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig, Express check-in & check-out
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Rookruimte, Terras
  • EntertainmentCasino
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Krant, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Sana Executive in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Sana Executive zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.