Hotel Romastersterster

17 reviews over Hotel Roma

• 2019
    8Arie07-04-2019

Belevenis, opnieuw.

Hotel inclusief vliegreis, ontbijt en transfer is bijzonder goed bevallen. Top geregeld. Hotel was uitstekend, direct gelegen aan drukke straat met veel winkeltjes, openbaar vervoer, metro en bus op 100 meter van hotel. Lissabon heeft een goed en vooral goedkoop openbaar vervoer. De binnenstad, centrum is een gebied waar je uren kunt vertoeven. Inderdaad middag en avond begint de stad echt te leven. Eten en drinken volop aanwezig, restaurants en met name de uitnodigingen om er te eten zijn vriendelijk, soms iets te maar vooral leuk. Ga ieder geval met tram 15 naar toren de Belem, wandelschoenen niet vergeten in Lissabon, laat het je overkomen, geniet ervan.

Alleen gereisd in maart 2019

• 9Donatella02-03-2019

Aanrader!

Geweldige hotel! Perfecte ligging qua luchthaven en centrum van de stad want de metrostation en bushaltes zijn op 50 meter loopafstand. We hebben een kaart gekocht met “zapping” optie (je kiest een bedrag en betaal je per reis, met de optie om bij te waarderen) en je kan alle openbare vervoer gebruiken (metro, tram, bus, trein). Trouwens taxi's staan voor de deur en ze rijden je naar de luchthaven (4 km afstand) voor slechts 7,50 euro! We hadden een drie bedden kamer, heel ruim ingericht, schoon en met prima bedden. We hadden zelfs een balkon met stoelen. De kamers worden dagelijkse schoongemaakt en schoon handdoeken neergezet. Personeel is heel vriendelijk en behulpzaam. We hadden gekozen voor logies en ontbijt. De ontbijt is echt goed met een enorme ruime keuze. Zeer goede prijs-kwaliteit verhouding. Kortom: een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in februari 2019

• 8Marc Renette05-02-2019

Het hotel was prima

een citytrip van vijf dagen in Lissabon

Gereisd met partner in januari 2019

• 2018
    8Rianne24-09-2018

Leuk hotel metro was aan de overkant

Goed hotel alleen jammer dat rondom het hotel weinig restaurants waren

Gereisd met vrienden in september 2018

• 10Freddie01-03-2018

Lissabon is echt hot en top,

Prima hotel . Perfecte ligging qua luchthaven en centrum van de stad! Prima metroverbinding! Hotelkamer keurig ingericht met prima bedden. Dagelijkse schoonmaak. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Ontbijt goed.

Gereisd met oudere kinderen in januari 2018

• 10Anne10-02-2018

graag nog een keer terug

Hele grote lobby en veel plaats om te zitten. Schone kamers en goed ontbijt. In de kamers bevond zich ook nog een zithoek, en een balkon met uitzicht op lissabon. Over het algemeen heel tevreden. Ik zat samen met mijn zus op een kamer, en wij gingen apart naar de kamer. Geen probleem, we konden er zo nog een sleutel bij krijgen. Het hotel ligt midden in de stad en van het echte stadshart maar tien minuten lopen. Er rijden taxi's die je precies voor het hotel af kunnen zetten. Het enige oplettende is het muziek cafe in de buurt, deze laat je 13,50 betalen aan entree of 7,50 uitgeven aan drankjes. Dit zeggen ze niet van tevoren, dus wordt je als je niet genoeg hebt uitgegeven aan de drankjes aangehouden om nog even 13,50 af te tikken. Erg jammer was dat. Het hotel is wel prima en een meer dan goede prijs kwaliteit verhouding!

Gereisd met vrienden in augustus 2017

• Oude reviews

9Naam Naam09-01-2013

Prijs kwaliteit zeer goed !

Zeer mooi hotel voor een nette prijs !! Personeel zeer vriendelijk, ontbijt goed avondeten is matig/redelijk. Aanrader !!

Gereisd met vrienden in januari 2013

• 9Bob30-01-2012

Erg goed hotel voor weinig geld

Ruime, nette, schone kamer. Kluisje aanwezig Mooie badkamer met bad, wc, bidet en wasbak. Enorm ruime keuze voor het ontbijt (incl) Dagelijks schoonmaak en nieuwe handdoeken.

Het is een erg groot hotel (10 verdiepingen) met maar twee liftjes (waarvan één eigenlijk voor staff only is) Dat is wat weinig.

Inchecken duurde een eeuwigheid. Vriendelijkheid personeel scoort niet echt hoog.

Gereisd met vrienden in januari 2012

• 0T. Cuperus10-10-2011

Fine hotel

Before we left for Portugal I did check on the Hotel Roma reviews and I was wondering where we would end up. The hotel is big, near a Metro station (about 3 minutes walk) on a very big through road. The reception staff were very friendly, not at all like some of the reviews!. Our room was fine; clean, tidy and big enough for 2 people for 3 days. We were on the first floor and we were looking out over some roof. No noice from the street and hardly any noice from the aircons on the roof. The only thing we did hear were the Metro trains. The staff in the restaurant were very friendly. Breakfast was good: several kinds of bread/cake, fresh fruit, cereals, fruit juice, coffee, tea etc. We enjoyed staying in The Roma, a 3 star hotel where you get good value for money!! Don't understand the bad reviews, this hotel is oke for a city trip. We will recommend this hotel.

Gereisd met vrienden in oktober 2011

• 8visje17-08-2010

Goed middenklasse stadshotel

Het hotel is goed gelegen, vlak bij de metro vanwaar je snel in het hart van de stad staat. Het hotel heeft een eigen garage. Hotel Roma ligt vlak tegen een spoorlijn maar deze zit een gedeelte ondergronds en door de dubbele ramen heb je eigenlijk geen last van de treinen. De kamers zijn proper en voldoende ruim. Het ontbijt is vrij uitgebreid, met voldoende keuze. De vloerbedekking in de ontbijtruimte is wel aan een opfrisbeurt toe. Het welnessgedeelte is vrij gedateerd.Het binnenzwembad (gratis) ligt in de kelder en is maar 90 cm diep. Dit is voldoende voor kinderen maar volwassenen die willen zwemmen schuren met hun knieen over de grond. Het wellnesgedeelte is gesloten in de voormiddag en op zondag, maandag en feestdagen. Gebruik van het bubbelbad kost € 7,5 wat toch vrij veel is. Vriendelijk personeel.

Gereisd met partner in juli 2010

0 tips over Hotel Roma

2 vragen over Hotel Roma

• isis, 31-05-2018

zwembad

Hallo is er ook een zwembad aanwezig?

• Hans, 26-02-2012

hoe kan je dit hotel berijken vanaf het vliegveld

weet iemand of er ook een bus hierlangs komt vanaf het vliegveld?

Hotel Roma info

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
    • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Disco, Recreatieruimte, Terras
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• SaunaStoombad / Turks bad
    • Wellness behandelingenMassages, Schoonheidsbehandelingen