Hotel Residêncial Florescente

Hotel Residêncial Florescente

8Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

8Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Residêncial Florescente voor je op een rij gezet:

74 reviews over Hotel Residêncial Florescente

• 8WITSEL A.10-05-2017

Goed en eenvoudig

Rustig pension met sober maar correct ontbijt en propere kamers. Uitstekende ligging , vlakbij eethuisjes en metro.

Gereisd met partner in juni 2015

• 9Annemieke van der Stek22-08-2016

Leuk hotel, vriendelijk ontvangst en top ligging!

We hebben hier een super verblijf gehad, het hotel heeft een perfecte ligging tussen metro station Rossio en Restaurades in. Vlakbij het Hardrock Cafe en in een gezellige straatje met veel restaurantjes. We hadden een hele ruime kamer aan de straatkant, maar totaal geen geluidsoverlast. Ontbijt is niet super, maar prima.

Gereisd met vrienden in augustus 2016

• 9hilda15-06-2016

een goed hotel , in het centrum

de kamers waren prima, een goed uitgeruste badkamer wij hadden een kamer aan de achterkant, vrijwel geen uitzicht maar de kamer aan de straatkant keek leuk uit over het autovrije winkel/restaurant gebied ontbijt was ook uitgebreid, volop keuze het personeel was ook erg vriendelijk en behulpzaam kortom een prettig hotel voor een cittytrip naar het mooie Lissabon

Gereisd met vrienden in april 2016

• 5Hr..Veendorp20-03-2016

viel een beetje tegen.

hotel is centraal gelegen en personeel is vriendelijk maar gereserveerd.moesten zelf vragen om een safe-box. Zowel kamer als badkamer zijn erg klein, Bed veel tekort. onze voeten staken uit het bed. Badkamerdeur is een schuifdeur en slot niet goed af.Daarnaast hing er een penetrante geur die de kamer introk.Ontbijt heel karig.

Gereisd met partner in maart 2016

• 9Sandra08-02-2016

Gezellig hotel in een leuke straat!

Het hotel is gelegen in een leuke smalle straat! Ligging is centraal, dicht bij bezichtigingen en metro! De kamers zijn wat klein, maar schoon en netjes en alles aanwezig. Badkamer is lekker ruim. De kamers aan de voorzijde kunnen 's nachts wat 'last' hebben van het rumoer van de horecagelegenheden en theater. Het ontbijt is prima, voor ieder is er wat. Het personeel, m.n. de receptie, is erg behulpzaam, vriendelijk en gezellig!! Wanneer we weer in Lissabon zouden gaan, zullen we zeker dit hotel boeken!!

Gereisd met vrienden in oktober 2015

• 4y. mulder28-09-2014

Wat een kleine kamer!

Ligging van het hotel is uitstekend. Alle bezienswaardigheden zijn dichtbij of makkelijk met de metro te bereiken. De hotelkamer is zelfs voor een hotel in een grote stad heel erg klein. Er staat een mini tweepersoonsbed in (ong 125 cm breed) waar je net omheen kunt lopen. Je omdraaien zonder je partner wakker te maken is dan een kunst op zich. Ontbijtzaal is erg druk waardoor het lastig is om van een serveerster koffie te krijgen.

Gereisd met partner in september 2014

• 8Linda en Olaf05-07-2014

Rustig gelegen, prima hotel.

Dit hotel is erg gunstig gelegen, midden in de stad en toch rustig in een straat met vrijwel geen verkeer. De kamer die wij hebben gehuurd was niet groot, maar dat vonden wij geen probleem. Je bent er als het goed is toch bijna niet. De badkamer vonden wij wel ruim. De bedden vonden wij redelijk tot goed. Eén van ons is 2mtr en heeft toch prima geslapen. Het ontbijt vonden wij zeer uitgebreid, er was volop keuze. Het personeel was vriendelijk. Een prima betaalbaar hotel voor in een grote stad als Lissabon.

Gereisd met partner in juni 2014

• 7MaschaG08-06-2014

Slechte en redelijke kamer

Kamer 104 was slecht. Klein en een twijfelaar asl bed, vieze vloerbedekking en muf. Badkamer onlogisch, je kan niet recht op de WC zitten. Kamer 206 een stuk beter, lichter, laminaat en breder bed. Badkamer had een slechte afvoer en stonk. De gangen zijn gehorig (alle getegeld) en alle bedden zijn kort. Ontbijt oke, niet veel keus uit brood en beleg. Ligging fijn, makkelijk bereikbaar met de Aerobus. Aardige mensen.

Gereisd met partner in juni 2014

• 6Ellen F14-05-2014

Centrale plek maar klein en airco herrie

Goed bereikbaar met rode metro halte Restoraudores, of airobus (ong. 25 min. Rijdt elke 20 minuten, contant betalen! Verwacht in hotel geen luxe.Kamer aan de achterkant klein, gelukkig op de 5e etage (er is een lift) anders behalve een blinde muur ook de airco's hardwerkend voor je neus! Ligbadje maar wel zicht op kasteel. Bed klein en hard helaas. Dgl. schone handdoeken, Ontbijt ruim voldoende en goed aangevuld. Soms even wachten ivm drukte. Vriendelijk personeel. Kofferservice zodat je die veilig achter kan laten en op pad kan. Wees overigens alert op wat er op de rekening komt bij de restaurants en cafe's, de tapas (stukje brood en wat kaas kosten soms wel 10 euro en staan ook op de rekening als je ze niet nam. Veel restaurants in de straat waar je vriendelijk binnen gevraagd wordt. Bij Locanda Italiana altijd druk, je kan het niet missen!

Gereisd met partner in mei 2014

• 9Corrie25-12-2013

Heerlijk pension!!!

Mooi oud pension midden in het (autoloze) centrum van de wijk Baixa. Superior kamer was erg schoon met een mooie wat gedateerde badkamer, maar alles werkte goed. Minpuntje is dat we geen uitzicht hadden, maar je bent bijna nooit op de kamer dus hebben wij dat niet negatief ervaren. Personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Ontbijt goed

Gereisd met partner in december 2013

• Huishoudelijke apparatuurTV

• WinkelsCadeauwinkel, Kapper, Winkel voor levensmiddelen
  • Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Wasserette

• ParkerenBetaald
  • ParkeermogelijkhedenBewaakt parkeren, Parkeerplaats