Hotel Príncipe Lisboa

Hotel Príncipe Lisboa
8,7

14 reviews over Hotel Príncipe Lisboa in het Nederlands

Voor iedereen aan te raden, goed hotel!!

Rob de Vries
20-9-2018

Wat een prettig hotel. Vanaf aankomst in het hotel was de service goed. We waren (te) vroeg maar er werd geregel dat binnen een kwartier een van de kamers al beschikbaar was. Twee kamers, naast elkaar, met balkon. Netjes en ruim, dagelijkse wissel handdoeken en schoonmaak. Prima ontbijtbuffet, volop keuze en lekkere Portugese koeken!! Tegenover de metro, let op wel de goede uitgang kiezen bij terugkomen. Op de dag van vertrek konden de koffers in een aparte ruimte gezet worden (gratis), werden we geholpen met het online inchecken en werd vervoer naar het vliegveld geregeld. Een volgende keer zou ik zo weer naar dit hotel gaan.

Fantastisch, aanrader

Jolanda Buijnink
12-8-2018

Super hotel vlakbij metrostation.

Schone mooie kamers, met z'n drieën op 1 kamer geslapen.

Prima ontbijt.

Al het personeel is zeer gastvrij, zowel bij de ontbijtruimte als bij de receptie.

Wij mochten al eerder dan de inchecktijd in onze kamer, waren er om 12.00 uur.

Ook mochten wij op de uitcheckdag onze auto de hele dag, zelfs zonder extra kosten, in de parkeergarage van het hotel laten staan.

Kortom super service!!!! Echt een aanrader

Zeer geslaagde stedentrip

Ineke
15-3-2017

Goed hotel. Prima medewerkers, voor wie niets teveel is. Goede service, zowel in als buiten hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers schoon en verzorgd. Goede ligging, direct naast metrostation naar centrum.

Transferservice van vliegveld naar hotel en retour prima geregeld, aanrader!

Voor herhaling vatbaar.

Veronica van Gestel
9-3-2017

Je komt met de Metro er dichtbij uit maar dan moet je wel de goede uitgang nemen. Wij kwamen ergens anders naar boven en moesten dus navraag doen, terwijl ik thuis op google maps gekeken had, ja en toen was ik toch even gedesoriënteerd. Maar gelukkig wordt je door iedereen vriendelijk geholpen, ook door de mensen van de foyer en zelf de lieve schoonmaakster.

Prima hotel

barbara
20-9-2016

Het is een prima 3 sterren hotel, gelegen in een rustige wijk, slechts 4 haltes van het centrum. Vriendelijk, behulpzaam personeel en nette kamers ( wij hadden met balkon). Diverse restaurants in de buurt waar je voor € 20,00 p.p. prima kan eten; vooral vis.

Ontbijt was zalig, diverse soorten brood, je kon toast maken, kaas, worst, yoghurt, cakejes,koekjes en een grote schaal vol vers fruit.

Al met al hebben we genoten van dit hotel!

Super gelegen

anneliesje_c
20-3-2015

Het hotel is super gelegen, de metro stopt voor het hotel. (een rechtstreeks verbinding vanuit de luchthaven)

Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn proper en worden dagelijks gekuist. (indien je met 3 personen bent, kan je wel best wel een 3de volwaardig bed te vragen)

Het ontbijt is uitgebreid : 4 soorten pistolets, croissants, yoghurt, verschillende soorten beleg, vers fruit, koekjes, ...

Het hotel is zeker een aanrader, de prijs/kwaliteit is zeker in orde!

top-lokatie

karingoris
26-9-2014

Ideaal gelegen aan metro. Goede verbinding met luchthaven en centrum. Rustige ligging. Propere kamer. Hadden 3-persoons- kamer geboekt en maar 2-persoons gekregen. Maar wel groot genoeg voor 2 personen. Ontbijt is ok. Verschillende soorten brood en beleg. Vers fruit. Koffiekoeken. Lekkere koffie!

Supermarkt om de hoek. Personeel is vriendelijk. Geen balkon (voorzijde).

Goed hotel tegenover metro-ingang

appie_diender
26-2-2013

Ligging prima, eenvoudig met metro te bereiken. Met de metro(ingang tegenover hotel) binnen 10 minuten in centrum. Omtbijt prima (alles erop en eraan, o.a. lekker vers fruit. Aantrekkelijke prijs. Schone en moderne inrichting.

lekker slapen in Lissabon

Ruud Jansen
3-5-2012

Plezierig hotel met goeie kamers en uitstekende bedden. In rustige straat bij metrohalte

Goed hotel om Lissabon te bezoeken

piet_wulp
25-3-2012

Het hotel is van harte aan te bevelen. Het ligt in een redelijk rustige buurt met de metro aan de overkant van de straat. Kamer en ontbijt prima. Aardig personeel. Er is geen restaurant, maar wel een bar waar men iets te eten kan bestellen. In de buurt zijn genoeg eetgelegenheden en in winkelcomplex Le Conte Ingles is al voor een lage prijs een maaltijd te krijgen.

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Príncipe Lisboa in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Príncipe Lisboa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.