Hotel Príncipe Lisboa

18 reviews over Hotel Príncipe Lisboa

• 2019
    10Rob27-10-2019

Echt een aanrader!

Geweldig hotel, mooie kamer met balkon , goede bedden, mooie badkamer. Ontbijt Top! Alleen jammer dat ze geen eitje hebben . Vriendelijk personeel en de metro naast de deur.

Gereisd met vrienden in oktober 2019

• 8Hedwig08-03-2019

Goed en mooi hotel

Hotel was heel goed kamers netjes en schoon, ontbijt was heel goed en uitgebreid. Er vlogen wel veel vliegtuigen laag over het hotel. Metro tegen over het hotel en alles ook goed te doen met de metro.

Gereisd met oudere kinderen in maart 2019

• 2018
    9Rob de Vries20-09-2018

Voor iedereen aan te raden, goed hotel!!

Wat een prettig hotel. Vanaf aankomst in het hotel was de service goed. We waren (te) vroeg maar er werd geregel dat binnen een kwartier een van de kamers al beschikbaar was. Twee kamers, naast elkaar, met balkon. Netjes en ruim, dagelijkse wissel handdoeken en schoonmaak. Prima ontbijtbuffet, volop keuze en lekkere Portugese koeken!! Tegenover de metro, let op wel de goede uitgang kiezen bij terugkomen. Op de dag van vertrek konden de koffers in een aparte ruimte gezet worden (gratis), werden we geholpen met het online inchecken en werd vervoer naar het vliegveld geregeld. Een volgende keer zou ik zo weer naar dit hotel gaan.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2018

• 10Jolanda Buijnink12-08-2018

Fantastisch, aanrader

Super hotel vlakbij metrostation. Schone mooie kamers, met z'n drieën op 1 kamer geslapen. Prima ontbijt. Al het personeel is zeer gastvrij, zowel bij de ontbijtruimte als bij de receptie. Wij mochten al eerder dan de inchecktijd in onze kamer, waren er om 12.00 uur. Ook mochten wij op de uitcheckdag onze auto de hele dag, zelfs zonder extra kosten, in de parkeergarage van het hotel laten staan. Kortom super service!!!! Echt een aanrader

Gereisd met oudere kinderen in juni 2018

• Oude reviews

8Ineke15-03-2017

Zeer geslaagde stedentrip

Goed hotel. Prima medewerkers, voor wie niets teveel is. Goede service, zowel in als buiten hotel. Uitgebreid ontbijtbuffet. Kamers schoon en verzorgd. Goede ligging, direct naast metrostation naar centrum. Transferservice van vliegveld naar hotel en retour prima geregeld, aanrader!

Alleen gereisd in november 2016

• 9Veronica van Gestel09-03-2017

Voor herhaling vatbaar.

Je komt met de Metro er dichtbij uit maar dan moet je wel de goede uitgang nemen. Wij kwamen ergens anders naar boven en moesten dus navraag doen, terwijl ik thuis op google maps gekeken had, ja en toen was ik toch even gedesoriënteerd. Maar gelukkig wordt je door iedereen vriendelijk geholpen, ook door de mensen van de foyer en zelf de lieve schoonmaakster.

Gereisd met partner in januari 2017

• 8barbara20-09-2016

Prima hotel

Het is een prima 3 sterren hotel, gelegen in een rustige wijk, slechts 4 haltes van het centrum. Vriendelijk, behulpzaam personeel en nette kamers ( wij hadden met balkon). Diverse restaurants in de buurt waar je voor € 20,00 p.p. prima kan eten; vooral vis. Ontbijt was zalig, diverse soorten brood, je kon toast maken, kaas, worst, yoghurt, cakejes,koekjes en een grote schaal vol vers fruit. Al met al hebben we genoten van dit hotel!

Gereisd met vrienden in september 2016

• 9anneliesje_c20-03-2015

Super gelegen

Het hotel is super gelegen, de metro stopt voor het hotel. (een rechtstreeks verbinding vanuit de luchthaven) Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn proper en worden dagelijks gekuist. (indien je met 3 personen bent, kan je wel best wel een 3de volwaardig bed te vragen) Het ontbijt is uitgebreid : 4 soorten pistolets, croissants, yoghurt, verschillende soorten beleg, vers fruit, koekjes, ... Het hotel is zeker een aanrader, de prijs/kwaliteit is zeker in orde!

Gereisd met vrienden in maart 2015

• 9karingoris26-09-2014

top-lokatie

Ideaal gelegen aan metro. Goede verbinding met luchthaven en centrum. Rustige ligging. Propere kamer. Hadden 3-persoons- kamer geboekt en maar 2-persoons gekregen. Maar wel groot genoeg voor 2 personen. Ontbijt is ok. Verschillende soorten brood en beleg. Vers fruit. Koffiekoeken. Lekkere koffie! Supermarkt om de hoek. Personeel is vriendelijk. Geen balkon (voorzijde).

Gereisd met partner in augustus 2014

• 9appie_diender26-02-2013

Goed hotel tegenover metro-ingang

Ligging prima, eenvoudig met metro te bereiken. Met de metro(ingang tegenover hotel) binnen 10 minuten in centrum. Omtbijt prima (alles erop en eraan, o.a. lekker vers fruit. Aantrekkelijke prijs. Schone en moderne inrichting.

Gereisd met oudere kinderen in februari 2013

3 tips over Hotel Príncipe Lisboa

• appie_diender, 26-02-2013

Dagkaart a 6 euro nemen voor tram, metro en bus (geldt vervolgens ook voor elevators)

• piet_wulp, 25-03-2012

Museum Gulbenkian is een aanrader

• anneliesje_c, 20-03-2015

Het hotel had ons aangeraden om te gaan eten in een restaurantje op 2 minuten gelegen van het hotel : Restaurant Colina. Lekker gegeten (basic), zeer goed bij prijs (maar aan te raden om te reserveren) Rond 21.30 u stonden er zo een 30 personen te wachten op een tafeltje!

0 vragen over Hotel Príncipe Lisboa

• Huishoudelijke apparatuurKluis, Koffie en thee, Strijkijzer, TV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
    • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
    • Op het terreinBagageruimte, Recreatieruimte
    • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Dokter, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Informatie voor trips, Kluis, Schoenpoetsservice, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
    • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats