Appartement Portugal Ways Lisbon City

Appartement Portugal Ways Lisbon City

8.3Fantastisch

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

8.3Fantastisch

We hebben een aantal aanbieders voor Portugal Ways Lisbon City voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

6 reviews over Appartement Portugal Ways Lisbon City

• 8Jan28-09-2011

perfecte locatie om Lissabon te ontdekken

met een groep van 24 personen het hele gebouw gehuurd voor een lang weekend in november 2010. Alle appartementen zien er erg goed uit, maar wij zaten in de bovenste en dat is echt de beste, vanwege het uitzicht, het licht en de rust. Prijs/kwaliteit is geweldig, dit vind je nergens anders voor een groep. Ligging op loopafstand (20 min) van het bruisende centrum, taxi kost bijna niets. De slaapbanken waren we aanvankelijk sceptisch over maar die lagen beter dan alle bedden die ik ooit in Frankrijk tegegekomen ben ! Zijn ook zo breed dat je er met een niet-partner in kunt slapen :-) Ook de service is bovengemiddeld; 1 telefoontje is voldoende en je vraag wordt beantwoord. Het weer in begin november was 25 graden en volop zon, terwijl ze in Nederland in de herfstregens stonden. Tsja met de auto is geen goed idee in de smalle straatjes, maar ook de trein richting Estoril-Cascais is op 5-10 minuten lopen. Iedere ochtend kun je ontbijten in één van de pasteleria's in de buurt voor circa 5€

Gereisd met vrienden in november 2010

• 9Eelko Wester26-10-2010

Echt Portugees genieten

Als je Portugal wil leren kennen, moet je tussen de Portugezen zitten. En dat is het geval bij Casa Madragoa. Heerlijke plek in Lissabon. Appartementen zijn sfeervol. Inrichting is gedaan door een Nederlander en dat kun je merken. Alles is aanwezig, zelfs gratis en snel WiFi, douche op goede hoogte, grote bedden met goede matrassen. Week op slaapbank gelegen en zelfs die is goed. Er was even een probleempje, maar dat werd na een telefoontje kordaat opgelost. Lissabon zelf is top. Ga met kinderen naar Oceanario, dat is genieten. En met de trein (schoon, rustig en rijdt stipt op tijd!) naar Cascais voor een heerlijk strand. Dit appartement en de stad zijn echte aanraders.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2010

• 9Louis le Monde06-06-2009

Fantastisch, persoonlijk genieten

Dit huis staat midden in een echte Lissabon wijk. Je hangt uit het raam net boven het zeer smalle straatje waar de lokale en zeer vriendelijke bewoners graag met je praten. Alles op loopafstand van het centrum (ik geloof 15 minuutjes) en langs fantastische straatjes. Dit is pas echt genieten van Lissabon, je zit er midden in.

Gereisd met partner in mei 2009

• 9Adrie en Nienke31-05-2009

Voor herhaling vatbaar !

We hebben een mooie week gehad op de 3e etage(Belem, aanrader veel licht). Een goed appartement tussen de vriendelijke en behulpzame Portugezen. Misschien iets verder van het toeristisch centrum maar wel in een volkse Portugese wijk. Het is een goed uitgerust appartementencomplex. Ga vooral naar de kruidenier tegenover 's morgens voor de broodjes. Er zijn overigens meer kruideniers in de directe omgeving. Ook zijn er diverse restaurantjes in verschillende prijsklassen in de directe nabijheid.

Gereisd met partner in mei 2009

• 7Henk27-02-2009

Wat wil je nog meer

Dit is écht leuk. Wat heb ik genoten. Je zit midden in het échte Lissabon, gezellig tussen de vriendelijke bewoners van dit typische wijkie. En dat alles op loopafstand van het centrum. Ik was er een week, maar dat is te kort! Echt doen! Goeie prijs, beter genieten van Lissabon kun je niet.

Gereisd met vrienden in februari 2009

• 8Henk19-11-2008

Echt gezellig en typisch voor Lissabon

Als je echt in stijl wilt verblijven in Lissabon en niet in een standaard hotel, overnacht dan in Casa Madragoa

Gereisd met partner in november 2008

Appartement Portugal Ways Lisbon City info