Hotel PortoBay Liberdade

Luxe hotel, KinderhotelWeer vandaag32°21°
Hotel PortoBay Liberdade
9,3

We hebben een aantal aanbieders voor PortoBay Liberdade voor je op een rij gezet:

3 reviews over Hotel PortoBay Liberdade in het Nederlands

Super hotel!

Marie-Claire
19-11-2016

Een heerlijk hotel en een goede uitvalsbasis om de stad te verkennen. Hotel is schoon. Kamer niet heel groot maar keurig met heerlijke bedden . Ontbijt is niet goedkoop €20 pp per dag maar wel heel goed. Veel verse producten en voor ieder wat wils.. Wij zeggen doen!!

Perfect hotel

Tom Mollema
30-10-2015

Hotel ligt in een rustige buurt op 20 min lopen van het oude centrum aan de rivier de taag.5 sterren waardig hotel wil je je een keer heerlijk laten verwennen. Geen kakballen hotel maar veel 50 plussers maar ook jonge mensen. Mooie kamers met super bedden en service.Goede keuken vaak gerund door een 1 sterren chef.

Fantastisch hotel .

H Mulder
23-5-2015

Porto Bay Liberdade is een prachtig hotel . Goede ligging op loopafstand van het centrum . Mooie ruime kamers . Geweldig ontbijt buffet . Mooi wellness centrum met zwembad . Het personeel is attent en behulpzaam . Wij hadden hier een geweldige tijd en komen zeker terug . Top een dikke tien .

Neckermann Reizen
Neckermann Reizen
D-reizen
D-reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel PortoBay Liberdade in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel PortoBay Liberdade zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.