Wellness hotel, Luxe hotel, Kinderhotel, ZorghotelWeer vandaag15°11°

10 reviews over Hotel Pestana Palace in het Nederlands

Prachtig monumentaal hotel!!

JWVerschueren
1-3-2011

Een uniek hotel qua gebouw en grandeur! Hele lange gangen, trapjes op, trapjes af, boogjes hier, deurtjes daar, en veel vergaderhoekjes... En daarbij een heel goed restaurant! Ligt echter wat afgelegen, maar taxi's genoeg!

Gereisd zakelijk in november 2010

Fraai hotel, matige service

Tom Jansen
15-8-2010

Een zeer fraai gebouw, schitterend gerestaureerd. De kamers zijn voldoende ruim en comfortabel, maar in de nieuwbouw verdeeld over hele lange gangen.

Het zwembad is zeer fraai aangelegd in een hele mooie tuin. Het ontbijt is goed, maar niet exclusief (neem bijvoorbeeld een Westin hotel voor een echt 5* ontbijt).

De service houdt niet over. Bij het ontbijt loopt het personeel meer in de weg, dan dat het behulpzaam is. Wel zonder problemen de check-out tot 14.00u kunnen verlengen (daarom toch een 8).

Het hotel ligt redelijk ver van het centrum. Bereikbaar met tramlijn 18 (zeer onregelmatig en niet 's avonds) of bus 760 (evt. overstappen op tram 15).

Gereisd met jonge kinderen in juli 2010

exelent

chantal lier
21-7-2010

niets op aan te merken, we waren daar voor een seminar voor new image en alles klopte locatie geweldig ambiance super en geweldig eten

Gereisd zakelijk in juni 2010

Ongelooflijk mooi hotel

Xavier
10-4-2010

Zeer mooi hotel, ruime kamers.

Zeer uitgebreid ontbijtbuffet met verschillende soorten vers fruit.

Een echte aanrader.

Wel aan de dure kant.

Gereisd zakelijk in januari 2009
2008

Wel even buiten het centrum,maar dit wordt ruimschoots gecompenseerd door de allure en ongekend mooie binnentuin incl. statige pauwen. Heerlijk om 's morgens door deze tuin naar het mooie en goed verzorgde zwembad te lopen.

Absolute aanrader !!

Gereisd zakelijk in februari 2007
2007

De meeste kamers zitten niet in het oude paleis zelf maar in lelijke aanbouw. Het sauna/zwembad gedeelte is van matige kwaliteit. Het zwembadwater veel te koud. De service en sfeer in het hotel zijn geweldig.

Gereisd met partner in augustus 2007

Prachtig hotel met 'ouderwetse'service en prima eten. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd alleenreizend in augustus 2007

In juli 2005 met onze twee kinderen genoten van dit top hotel. Mooie kamers, klassiek ingericht hoofdgebouw, heerlijk aangelegde tuinen en een binnen en buitenzwembad. Jammer dat er geen kinderbad voor ons aanwezig was. Heerlijk en fantastisch verzorgd ontbijt, in een mooie klassieke vleugel van het paleis! Ook het tuinpaviljoen is erg goed om tussen de middag een hapje te eten. Als je met de auto komt (wat wel aan te raden is, want het lhotel ligt 10 minuten van het centrum vandaan) wordt die keurig voor je in de parkeeergarage gezet, veilig gevoel. Kortom een heerlijk luxe hotel, net iets buiten Lissabon centrum, met top service.

Gereisd familie in juli 2005
2006

Absolute Top

Rens van der Vorst
30-8-2006

Absolute Top. Iemand die een beter hotel kent, ik hoor het graag!

Gereisd met partner in augustus 2006
2005

Ons verblijf in het Pestana Palace Hotel was werkelijk fantastisch!!!De service is ongekend, je wordt echt in de watten gelegd.

Er rijdt op gezette tijden een hotelshuttle naar diverse plekken in de stad (gratis) en je kunt je daar ook weer op laten halen.

Het ontbijtbuffet is heerlijk en erg uitgebreid.Kortom, dit hotel is zeker een aanrader!!!!!!!!!!!!

Gereisd anders in september 2005

Vakanties.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Pestana Palace in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Pestana Palace zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.