Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda

Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda

7.5Goed

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

image ontbreekt

Op vakantie geweest naar Pensao Residencial Avenida Alameda?

7.5Goed

Appartement info

Meer appartement info

2 reviews over Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda

• 7André Robinet28-09-2007

Uitstekende Locatie. Prettige omgeving. Goede ligging w.b. openbaar vervoer. Vlak bij zomerhalte (Pombal) voor Costa Caparica. 30 min. met bus. Paar echte, grappige café's vlakbij. Goed eten daar. Mooi bij park. Stille kamers. Prettig personeel. Sober, maar 'value for money'. Lekker wandelen over Liberdade naar centrum: 15 min.

Gereisd met partner in mei 2007

• 8V. Hendriks18-01-2006

Sneeuwval en bevriezing op 30 dec zorgden dat wij na 5 uur vertraging om half 3 bij dit appertement arriveerden. We werden vriendelijk ontvangen en kregen een schone twee kamer appartement met badkamer incl. wc. Op de slaapkamer stonden een eenpersoons en een twee persoonsbed, TV. Iedere dag werd het appartement goed opgeruimd en schoongemaakt. Ontbijt was sober maar goed met vriendelijk personeel. De eetruimte was ook sober maar wellicht is dit in de zomer anders omdat dan buiten gezeten kan worden. Onze algehele indruk was goed personeel behulpzaam en de afstand tot metr en of bus is 3 tot 5 minuten lopen. Kamers zijn voorzien van dubbele beglazing en rolluiken waardoor het verkeer nagenoeg niet te horen was. We hebben gaten in de dagen geslagen.

Gereisd in januari 2006

Appartement Pensao Residencial Avenida Alameda info