Appartement Páteo Lisbon Lounge Suites

Appartement Páteo Lisbon Lounge Suites

9.7Fenomenaal

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

Op vakantie geweest naar Páteo Lisbon Lounge Suites?

9.7Fenomenaal

• 9.7Inrichting
  • 9.7Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Páteo Lisbon Lounge Suites voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Páteo Lisbon Lounge Suites

• 9Karen18-09-2016

Fantastische appartementen

Wat een bijzondere plek om te verblijven! Prachtig, luxe appartement met een perfecte ligging. Zeer vriendelijke mensen, echt een aanrader!

Gereisd met vrienden in april 2016

• 10heer Lisowski11-05-2014

Een anrader

De apartamenten bevinden zich in het centrum van Lisbon. Je woont tussen gewoone inwoners van Lisbon. Aprartamenten zijn ruim en sommige beschikken over prachtige uitzicht op Lisabon. Onze apartament had volledige keuken. Beneden heb je wasmaschine. Er is ook een zwembad beschikbaar en een paar zonnenbedden. De apartamenten zijn dagelijks schoongemaakt. Goede supermarket Pingo Doce is op een paar minuten afstand. Metro Rossio ook op een paar minuten afstand. Personeel is heel vriendelijk. Elke ochtend krijg je verse brodjes naar je kamer gebracht. Een echte aanrader!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2014

• 10Hetty Jansen03-08-2012

Heerlijk ruim en rustig in het hart van Lissabon

In een levendig stuk van Lissabon liggen aan het eind van een gezellig straatje deze enorm grote ruime appartementen. Ze zijn ingericht met design en kunst met in de grote tuin een zwembad. Met name in de warme zomermaanden een heerlijk koele plek om even bij te komen van het klimmen (de appartementen liggen ongeveer naast het Kasteel). De appartementen zijn licht koel en fantastisch geisoleerd, waardoor je dus alle rust en ruimte ervaart terwijl je in een hip en levendig wijkje vakantie viert. Niet ideaal voor mensen die minder fit zijn, het is een flinke klim elke dag. Wij hadden onze zoon bij ons en die moest op de slaapbank in de woonkamer slapen. Hij sliep daar heerlijk, maar 's avonds ben je dus je woonkamer kwijt. Dat was het enige minpuntje. Elke dag hangen er verse broodjes aan de deur en het appartement wordt dagelijks schoongemaakt. Het personeel is zeer behulpzaam en vriendelijk.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2012

Appartement Páteo Lisbon Lounge Suites info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• ZwembadAanwezig, Buitenzwembad

• Balkon / terrasAanwezig
  • TemperatuurregelingCentrale Verwarming

• ReceptieAanwezig
  • Op het terreinTerras, Tuin
  • Overige servicesAutoverhuur, Concierge, Fietsverhuur, Handdoeken(service), Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats