Hotel Olissippo Castelo

Hotel Olissippo Castelo

7.5Goed

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

7.5Goed

We hebben een aantal aanbieders voor Olissippo Castelo voor je op een rij gezet:

• Kinderopvang

6 reviews over Hotel Olissippo Castelo

• 8Boukje14-07-2013

Love the hotel and its location!

I love the hotel's location near Alfama. You have to climb some stairs for sure to get to the hotel, but that's a part of the charm of the location. The room was big and clean. On the third floor you have a beautiful, big balcony and a gorgeous view of Lissabon. Bairro Alto, Baixa, Alfama, Rossío, tram 28, the Castle and other famous sites are all within walking distance if you keep in mind Lisbon is a city built on seven hills, so it does involve a fair bit of climbing. For a trip to Belém you can take tram 15E from Praça Figueira or Praça do Comercio, which will take you there in 20 minutes.

The only two things that could have been better (though weren't bad) were the breakfast and bar. The latter doesn't get used much, I wonder if that's due to the lack of atmosphere or the lack of atmosphere is due to the fact it isn't used that much anyway. The staff is really nice and helpful though!

Gereisd met partner in juli 2013

• 8Katja & Laurens10-01-2010

Mooie uitvalsbasis

Op een mooie wel iets afgelegen, bijna autoloze straat. Maar te voet prima de trams te bereiken. Kamer was erg ruim voor een stad als lissabon. Zeer uitgereid ontbijt. Alleen een beetje jammer dat het in de lobby is. Prima tijd gehad

Gereisd met partner in juli 2009

• 4Greta en Jan05-10-2009

Nooit meer !

We kwamen met hoge verwachtingen naar dit hotel, maar er is niets van uitgekomen! De telefoon op de kamer werkte niet de eerste 2 dagen waardoor onze Portugese vrienden ons niet konden bereiken. Stopcontact voor scheerapparaat in badkamer kapot, waardoor ik mij in de slaapkamer moest scheren. We betaalden meer voor een kamer met terras én mooi uitzicht over de stad. Maar wat een bedrog, een hoge muur met onverzorgde begroeing en helemaal géén uitzicht. We moesten op een muurtje klimmen en halsbrekende toeren uithalen om dit uitzicht te hebben! En het terras was steeds vol plassen en vuil door de automatische besproeing v/d planten. De ligstoelen waren versleten en gevaarlijk. Je hebt ook géén privacy op het terras. Waneer je kamer 205 krijgt, weiger ze !!! Je krijgt koffie en thee op je kamer, maar 1 dag kregen we niets! De ontbijtruimte is niet afgesloten geeft uit op de receptie. En tot slot moesten we reeds bij het inchecken de volle prijs betalen van ons 7 daags verblijf!!!

Gereisd met partner in september 2009

• 9jan en katrien15-08-2007

Hotel is rustig gelegen in de wijk Alfama, dicht bij het Castelo de São Jorge. Dit is één van de hoger gelegen plaatsen in Lissabon. Ideaal qua uitvalbasis om Lissabon te verkennen. Belangrijkste tramlijnen dichtbij. Aan de receptie geeft men je graag de nodige uitleg hoe je het beste een plaats kan bereiken. Kamers zijn ruim en netjes, ontbijt is goed.

Gereisd met partner in juni 2007

• 8Andrea Geurts09-04-2007

Bekijk de foto's van Ollisipo; dat is dit hotel. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel, garage voor je auto, heeele mooie kamer.

Gereisd met partner in maart 2006

0 tips over Hotel Olissippo Castelo

0 vragen over Hotel Olissippo Castelo

Hotel Olissippo Castelo info

• VerzorgingHalfpension
      • Voorzieningen voor minder validenKamers geschikt voor gasten met een handicap
      • Eten en drinkenLunch

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
      • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
      • Op het terreinBagageruimte, Terras
      • Overige servicesAutoverhuur, Geld wisselen mogelijk, Handdoeken(service), Kluis, Strijkservice, Wasserette

• ParkerenBetaald
      • ParkeermogelijkhedenParkeergarage, Parkeerplaats