Hotel Nacional

Hotel Nacional
7,5

4 tips over Hotel Nacional

angelique.westhovens, 13-10-2013

Voor wie s'avonds niet meer ver wil lopen ook in de buurt zijn goede restaurantjes te vinden, ook aan de overkant ligt (niet een heel goed) maar aardig restaurantje.

Ga gerust een hele week naar Lissabon, die krijg je makkelijk om.

Alex, 8-7-2013
Met marques de pombal om de hoek en een openbaar vervoerkaart van ca. € 7,00 per dag kom je heel makkelijk op alle bestemmingen. Deze OV kaart is direct op het vliegveld te koop en bespaart je de busries, die op veel plaatsen stilstaa in de file
Peter, 10-6-2013
Bij aankomst de airbus genomen naar Pombal plein. Gaat goed en kost 3,50 pp. Terug een taxi genomen naar vleigveld die maar 13,- kostte (naar terminal 2).

We hebben een aantal aanbieders voor Nacional voor je op een rij gezet:

ria_vd_pool, 24-6-2012

Let heel goed op zakkenrollers, want ben € 220 daardoor kwijtgeraakt, en gaat heel geraffineerd, doen ze met een groepje.

Schaf een openbaar vervoerkaartje aan voor € 0,50 en laadt die op met 5 euro. Kun je een dag lang op metro en bussen.

We hebben een aantal aanbieders voor Nacional voor je op een rij gezet: