Hotel Mundial

148 reviews over Hotel Mundial in het Nederlands

Mooi hotel.

Ria Plasnans
16-9-2016

Perfecte locatie. Uitstekende service. Uitgebreid ontbijtbuffet. Keuze uit 2 restauranti voor diners. Heerlijk dakterras voor de zwoele avonden.

Gezellige bar.

Hier komen we zeker terug.

Gewoon doen!

Ruud
26-6-2016

Zeer centraal gelegen en een zeer goed prijs/kwaliteit verhouding. Ben je met de auto dan ook nog gratis parkeren in de garage pas eronder. Op loopafstand van alle bezienswaardigheden. Prima ontbijt, gratis wifi en gastvrij personeel.

Marian
1-2-2016

Mooi hotel, zeer vriendelijk behulpzaam personeel.

Mooi uitzicht op Castelo S. Jorge. Lekker, uitgebreid ontbijt. Diner viel een beetje tegen, maar in de omgeving genoeg restaurantjes waar je lekker en voordelig kunt eten.

Aerobus vanaf het vliegveld stopt bij Rossio plein, ongeveer 5-10 minuten loopafstand van het hotel

Neckermann Reizen

Mooi Hotel, goed gelegen om de stad te bezoeken. Vriendelijk personeel en ruime mooie kamers. Ontbijt is ruim voldoende en gevarieerd. Goed restaurant en leuk dakterras is leuk meegenomen.

Goede ligging

Paul
13-7-2015

Net een verblijf van drie nachten in Hotel Mundial achter de rug. Wij verbleven in kamer 105 met "zicht" op een vervallen gebouw en vrij veel lawaai . Kamer was ruim, echter de sanitaire voorzieningen waren zeker geen 4-sterren waard. Mijn algemene indruk was dat de meeste kamers dringend aan renovatie toe waren. Ontbijt is prima maar niet super. Personeel is zeer vriendelijk en er wordt alles gedaan om je verblijf zo optimaal mogelijk te laten verlopen.

niets op aan te merken

Van de Weygaert
23-3-2015

Goede service.Super vriendelijk personeel.Is perfect gelegen om Lissabon te verkennen. een aanrader

ideaal vertrekpunt voor citytrip

stefan
3-12-2014

hotel en personeel was professioneel en vriendelijk. op het Martim Moniz plein kan je een lekkere koffie " shot " drinken voor 0,7 eurocent.prijs/kwaliteit is goed ontbijt was uitgebreid. mooie uitzichten over Lissabon vanuit de kamer.

Prima stadshotel

Michel en Berry
14-9-2014

In 2010 reeds een aantal nachten verbleven in Hotel Mundial en in augustus 2014 wederom. Prima hotel midden in het centrum van Lissabon. Verwacht geen grote luxe maar alles wat je in een stad van een hotel mag verwachten. Prima uitvalsbasis.

Naar onze zin gehad !

Tjalie
25-6-2014

Het centraal gelegen Hotel Mundial in Lissabon is n ideaal uitgangspunt zowel voor de trams 28 , 12 als metro als wel te voet gaan naar diverse pleinen en betaalbare terrasjes en restaurants . Onze kamer was nieuw en optimaal modern geoutilleerd . En alles functioneerde prima. Elke dag was ons bedje strak gespreid en de pyjama netjes opgevouwen, Of er lag n snoepje op t buro . Zo nodig kregen we extra handdoeken .Goede espresso van 60 tot 150 eurocent dronken we wel buiten de deur met n pasteis de nata of de Belém. Ook zo met t eten. Goede loop schoeisel is sterk aangeraden ! Met de Lisboacard waren we erg gelukkig, Makkelijk overal in - en uit te stappen in t openbaar vervoer en vergeet niet te vertellen van je pensionado status. Nog meer reducties...

Modern hotel, centraal gelegen

florent
15-6-2014

Meer centraal kan je niet meer liggen om alles te bezichtigen en toch rustig s'nachts. Uitbating is zeer professioneel

Neckermann Reizen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Mundial in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Mundial zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.