Hotel Miraparque

Hotel Miraparque
7,9

71 reviews over Hotel Miraparque in het Nederlands

Keurig fijn hotel op geweldige locatie

Patricia Veraart
12-9-2018

Geweldige ligging. Uitzicht op het park, vlakbij metro. Hotel zelf: supervriendelijk personeel. Glutenvrij ontbijt geen probleem mits vooraf aangegeven, ontbijt prima. Keurig nette kamers afgezien van een paar schimmelplekjes op de kitranden. Ja het is een oud pand, maar dat heeft zeker zn charmes. 3 sterren meer dan waard. Bagage daar laten op dag aankomst of vertrek geen enkel probleem. Boarding passen uitprinten geen probleem. We gaan zeker nog een keer terug.

goed hotel

Marianne
15-11-2017

Een zeer keurig en net hotel, met prima ontbijtbuffet. Kamer is uitstekend en badkamer is erg mooi met regendouche, alles zeer schoon. Vriendelijk personeel, de koffer nemen ze in bewaring op de laatste dag. Het hotel ligt 2 min. van de metro, en met de metro ben je in 25 min. op het vliegveld. Ook de busterminal is slechts 10 min. lopen vanaf het hotel. Alles is heel goed te doen met openbaar vervoer naar hartje Lissabon.

Prima hotel dichtbij de metrolijn!

Jantine
4-3-2017

Miraparque is een prima hotel! Je zit 1 minuut van de metro af en kunt daarvandaan makkelijk de stad in. Neem een dagkaart voor het ov: zo kun je overal heen. Lissabon heeft een heel makkelijk werkende metro: ze werken met 4 lijnen die elk hun eigen kleur hebben.

Het ontbijt is oké, wij hebben geen enkele keer last gehad van een volle ontbijtzaal. De hotelkamer is prima. Ik vond de bedden persoonlijk heerlijk liggen! Ook het personeel was heel vriendelijk en altijs bereid om je te helpen.

Tip: boek geen transfer, maar neem de metro naar metrostation Parque

Tip 2: ga zeker naar Belem om een verrukkelijk pasteitje te eten

Tip 3: de wijk Alfama was mijn favoriet! Veel minder toeristisch en leuke cafeetjes.

Waar voor je geld

Evimastbooms
7-11-2016

Goede uitvalsbasis voor je citytrip. Netjes, schoon en zijn prijs waardig!

Heel goed!

luk
3-5-2016

Hotel ligt dicht bij metrostation van waaruit je gemakkelijk Lissabon kunt ontdekken.

Mooie kamers met goede bedden. Zeer verzorgd.

Ontbijt is goed en heel regelmatig aangevuld.

Het restaurant voor het ontbijt is echter te klein voor de 96 kamers en soms is het wachten op een plaatsje vooraleer je kan ontbijten.

Het hotel ligt dichtbij metrostation Parque. Wij keken vanuit onze ruime kamer uit op het park Eduardo VII. Alles was zeer schoon en het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is prima. Op loopafstand is een groot winkelcentrum ( ook op zondag open) waarin oa een supermarkt en bakker.

Een minpunt is dat de kamers wel wat gehorig zijn.

Het was super

Ann De Kegel
17-1-2016

Het was met Kerstmis en de kerstdiner in hotel was nie lekker :) dus beter buitenhuis eten ,mooie en lekkere restourantjes genoeg in 't centrum

Prima

Jan en Marijke
10-10-2015

Perfect gelegen om Lissabon per o.v. te verkennen. Schone kamers, goed en functioneel sanitair, goed ontbijt. Goede service.

Goed 3* hotel met vriendelijke service. Rustig gelegen t.o. park Eduardo. Metrostation Parque ligt direct om de hoek en brengt je in 10 min. naar hartje centrum Lissabon. Metro ook ideaal voor transfer vanaf de airport in half uurtje tijd. Slaapkamers niet erg ruim, de badkamer daarintegen wel. Bedden uitstekend! Ontbijtbuffet niet groot in keuze, maar zeker goed in kwaliteit. Miraparque is een echte aanrader voor een verblijf in Lissabon.

Zeer degelijk hotel voor een citytrip

Nadia
28-5-2015

Eerder oud interieur, maar alles is netjes en proper. Onze kamer (4de verdieping) was zeer ruim, ruime badkamer, perfect werkende airco. Goedkope mini-bar in vergelijking met andere steden/hotels. Personeel aan de receptie is heel hulpvaardig en goed in Frans en Engels. Geen probleem om je koffer bij te houden wanneer je een late retourvlucht hebt. Zijn er vóór inchecktijd aangekomen en konden al op onze kamer. Ontbijt is OK verwacht geen topkwaliteit.

Stedentrips.nl

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Miraparque in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Miraparque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.