Hotel LX Boutique

4 reviews over Hotel LX Boutique in het Nederlands

helemaal geweldig!

Jeannet
13-9-2015

Top ligging! In de buurt van het metrostation, restaurant, uitgaansgelegenheden en bezienswaardigeheden. Alles is te voet af te leggen. Zeer vriendelijk personeel! Mooie kamer. Zeer gastvrij ontvangen.

Prachtig hotel, maar veel nachtlawaai

Ellen
27-7-2014

LX Boutique Hotel is een prachtig hotel met stijlvol ingerichte kamers. Echt eens wat anders dan doorsneehotels. Elke dag kan je 's namiddags van de lekkere pasteis de nata proeven in de inkomhal van het hotel. Ook word je elke avond enkele sushihapjes en glaasje wijn (gratis) aangeboden in het restaurant van het hotel. Deze extraatjes maken de sfeer in het hotel helemaal af. Ondanks het prachtige hotel, keren wij toch niet meer terug. Het hotel is gelegen in een buurt met veel bars en discotheken, waardoor wij de 3 nachten van ons verblijf praktisch niet geslapen hebben. (Onze hoekkamer nr 111 had zicht op de rivier). De receptie beloofde ons dat het de volgende nachten beter zou, waardoor we er niet voor gekozen hebben om van kamer te veranderen, maar dat hadden we beter wel gedaan ongeacht het "advies" van de receptie. Misschien zijn er kamers waar je minder last hebt van het lawaai, dus best voor de boeking te vragen, want anders was dit hotel een echte aanrader!

Gereisd Met partner in juli 2014

Geweldig hotel!

joelle
15-1-2014

Hier enkele dagen voor een stedentripje verbleven. Het hotel was erg mooi, en netjes. Helemaal niks op aan te merken. Je moet extra betalen voor het ontbijt, maar daarvoor krijg je ook een erg goed ontbijt. Tevens een avond gegeten in het sushi restaurant wat gedeeltelijk bij het hotel hoort. (confraria sushi) ook erg goed eten. Prachtig grote kamer, met uitzicht op de zee. Voor vertrek had ik her en der gelezen dat er veel mensen last van het verkeer voor het hotel hadden, hier heb ik helemaal geen last van gehad. De service van het hotel is ook zeer goed, we konden onze koffers vroeg in de ochtend al brengen, waarna we om twee uur incheckten en de koffers op onze kamers aantroffen. Om acht uur s'avonds kreeg je de eerste dag een gratis welkomst drankje met drie sushi hapjes in het restaurant.

Gereisd Met oudere kinderen in oktober 2013

We hebben een aantal aanbieders voor LX Boutique voor je op een rij gezet:

Lx boutique hotel lissabon een echte aanrader

Loot
17-4-2013

Lx boutique hotel in lissabon ligt in t oude centrum van lissabon! Alle mooie dingen waren op loop afstand of met de bus te doen! Prachtige kamers, alles is 2 jaar oud en ziet er echt top uit. Hotel licht dicht bij leuke restaurants en cafetjes.

Gereisd Met vrienden in Sun Apr 14 2013 00:00:00 GMT+0000 (Coordinated Universal Time)

• VerzorgingHalfpension

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Room ServiceAanwezig, Beperkt aantal uren
  • Op het terreinBagageruimte
  • Overige servicesAutoverhuur, Fietsverhuur, Geldautomaat, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice, Wasserette

• ParkeermogelijkhedenParkeerplaats

• BuitensportenFietsen

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel LX Boutique in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel LX Boutique zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.