Hotel Luxe

Hotel Luxe
8,4

7 tips over Hotel Luxe

Henk, 26-9-2014

Het hotel heeft een transferservice vanaf de luchthaven! Wisten wij niet. Nu veel geklungel via de metro etc. Was geen succes. Taxi is eenvoudiger, maar er stond een gigantische rij wachtenden, dus liepen wij naar het metrostation.

Beter is het tevoren via het hotel een transfer te boeken. Kost ca € 12,50.

Wij zaten op kamer 301. Is aan de straatzijde, toch lekker stil.

keesverhoeven, 10-5-2014
Het ontbijt kost slechts € 5,00 pppd. wel aan te bevelen.
blitz01, 21-10-2013
er gaat nu vanaf het vliegveld een metro naar de stad en dat is de rode lijn. Je kunt bij het loket gelijk een kaartje kopen voor bijvoorbeeld 5 dagen.

We hebben een aantal aanbieders voor Luxe voor je op een rij gezet:

muisje81, 11-8-2013
Openbaar vervoer is zeer goedkoop en kinderlijk eenvoudig in gebruik.
moerpen, 7-8-2013
Het is heerlijk om veel met het openbaar vervoer te doen en trek je goede wandelschoenen aan om ook deze stad lopend te bekijken. Trammetje 28 ideaal.
**, 20-6-2012

Lissabon heeft voor elk wat wils.

Je kan de culturele dingen in de stad bezoeken of lekker goedkoop shoppen.

Bezoek zeker Sintra, je kan dit georganisseerd doen of zelf de trein nemen (+-45min) 4,50 euro per persoon.

Je kan ook de trein nemen naar het strand van Cascais (+-30min)

Bij restauradores heb je heerlijk veel restaurantjes met lekkere verse vis en Portugese specialiteiten, de moeite!

**, 20-6-2012

Om de stad te verkennen op dag 1 is een 'hop-on-hop-off' bus een leuke manier om een goed overzicht te krijgen.

Bezoek zeker Sintra, je kan de trein nemen +-45 min, 4,50 euro per persoon. Als je een goede reisgids hebt moet je dit absoluut niet begeleid doen!

We hebben een aantal aanbieders voor Luxe voor je op een rij gezet: