Hotel Luxe

15 reviews over Hotel Luxe in het Nederlands

Prima hotel voor stedenbezoek

Wilma
24-6-2017

Prima hotel om Lissabon te ontdekken. Schone kamers, goed ontbijt, al was dat wel elke dag hetzelde, en vlak bij de metro waarmee je zo in het centrum bent.

Super locatie.

Carla
14-2-2017

Bij Luxe Hotel by Turim is het prima vertoeven.

Goede kamer en bedden en schoon. Uitstekend ontbijt.

Hotel dicht bij winkeltjes en restaurantjes.

Op 3 min. Loopafstand van metrostation Anjos.

Vier sterren!

Conny Kalkhoven
18-3-2016

Superschoon, smaakvol ingericht hotel met vriendelijk personeel en heerlijk uitgebreid ontbijt. Ligt in een levendige wijk met talloze kleine goedkope restaurantjes en winkeltjes om water e.d. te kopen. Metrohalte Anjos om de hoek. Mocht ik weer naar Lissabon gaan, dan zeker weer dit hotel!

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding

fam.Pappers
2-10-2015

Algemene indruk: goed, vriendelijk personeel, goed ontbijt, kamer goed, bed goed, badkamer goed, alles zeer schoon, elke dag schoonmaak. In omgeving genoeg eetgelegenheden voor redelijke prijzen.

Hotel tegenwoordig van de Turim-groep. Het is er netjes, schoon, modern en comfortabel. Heerlijke douche, bedden ietwat aan de zachte kant. Balkon bij onze kamer aan de achterzijde, echter niet voorzien van 2 stoeltjes. Airco werkte prima. Ontbijt: verse verschillende broodjes, kaas/vleeswaren, yoghurtjes met toebehoren, cakejes, sappen. Echter niet veel keuze in zoet beleg. Koffie/thee uit automaat, wat even uitvogelen was wat het lekkerste was. Prima hotel, locatie op 3 minuten van de metrohalte Anjos. kortom goede prijs/kwaliteit verhouding. Jammer is wel dat er niet veel leuke eetgelegenheden in de buurt zijn, maar daarvoor kun je ook zo weer naar het centrum van de stad!

Keurig hotel op goede locatie

TheTravelaholics
27-11-2014

De hotelkamer was erg netjes en modern. Kluisje en goede wifi op de kamer. Iedere dag schone handdoeken en alles werd prima schoongemaakt. De locatie was ook erg goed, ong. 3 min. lopen vanaf het metrostation Anjos (groen lijn, erg gunstig t.o.v. de metrostations in het centrum die ook aan de groene lijn liggen).

Jammer genoeg wat onpersoonlijk personeel, daardoor straalde het hotel weinig sfeer uit.

Leuk, modern hotel!

Henk
26-9-2014

Hotel Luxe is recent gerenoveerd. De kamer en de rest van het hotel waren in nieuwstaat. Inrichting in een soort "Ikea" stijl. Badhoek (douche, wastafel en toilet waren schoon.

Het ontbijt is uitstekend. Ruime keuze aan brood, Er is yoghurt, melk, cornflakes. Alleen geen echt vruchtensap.

Leuk hotel, schone kamers.

keesverhoeven
10-5-2014

Hotel ligt gunstig tov de metro, ligt in een rustige wijk. Geen geluidsoverlast en het uitzicht is niet super. De kamers zijn schoon en worden elke dag schoongemaakt, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het hotel is aan te raden voor bezoek aan Lissabon. Het hotel is niet geschikt voor kinderen (op 5 minuten lopen is wel een park met speeltoestellen voor kinderen). Beneden is een kleine ruimte om te ontbijten, Het ontbijt is goed maar wel simpel.

prima hotel met schone kamers

blitz01
21-10-2013

wij kregen bij aankomst een kamer in de "kelder" toe gewezen. Die was erg klein en er was een klein binnenplaatsje waar je op uit keek. Maar je kon er niet op komen want er was alleen een raam. De buren hadden volgens mijn wel een deur. Wat dus ook inhoudt dat je je raam niet open kan laten want ze kunnen er zo in klimmen. Maar het was er ook muf en aan de muur op de binnenplaats hing de airco lawaai te maken. Wij hebben toen gelijk om een ander kamer gevraagd. Liefst ook met 2 losse bedden.Wij konden de volgende dag verhuizen naar een kamer op de 5 verdieping met 2 losse bedden.Erg mooie kamer en alles is zeer schoon.Dus vraag om een kamer die hoger ligt. Wij zaten nu aan de voorkant wat wel wat lawaai mee brengt s'nachts.Maar dan de oordopjes er maar in.Het raam kun nu tenminste open blijven staan. Ontbijt is eenvoudig maar de koffie was niet lekker.Op zich dus een goed hotel met mooie nieuwe kamers en alles zeer schoon. Personeel vriendelijk en behulpzaam.

Super hotel voor een scherpe prijs

muisje81
11-8-2013

Klein maar mooi hotel. Kamers worden iedere dag zeer goed gepoetst waarbij alles vervangen wordt, zoals glazen, handdoeken, beddengoed, etc. Los liggende kleding werd netjes opgevouwen en op een stapeltje gelegd! Op de kamer alles aanwezig wat men nodig heeft. kluisje in de kast (achter spiegel) is gratis te gebruiken. Ook koelkastje is aanwezig. Airco werkt perfect. De hoger gelegen kamers hebben mooi uitzicht.

Ook het hotel zelf is uitermate goed en schoon. Personeel is vriendelijk en behulpzaam als men ze nodig heeft. Ontbijt buffet is eenvoudig, maar alles wat men nodig heeft om een goede bodem te leggen voor de rest van de dag is aanwezig.

Hotel ligt buiten het centrum in een soort volksbuurt, maar vlakbij is een metro station (halte Anjos) en voor de deur is een bushalte. Lopend is het zo'n 20-30 min. naar het centrum, met de metro 5 minuutjes (halte Rossio). Diverse mini-mercado's in de buurt.

Dit hotel is absoluut meer dan de gegeven 2 sterren waard en zeker een aanrader

Vrij Uit

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Luxe in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Luxe zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.