Hotel Lisbon City

Hotel Lisbon City

3 tips over Hotel Lisbon City

Nanette, 5-6-2015

Het is zeker de moeite waard om de aqueduto das águas livres te bezoeken. Een prachtig bouwwerk! (en dat zonder dat het mega toeristisch is!)Vanaf dit hotel is het niet echt makkelijk te lopen, maar een paar haltes met de metro en dan verder lopen is goed te doen!

Daarnaast is de dierentuin echt de moeite waard! Leuke kabelbaan, super dolfijnenshow en helemaal niet duur!

Bianca, 22-11-2014
Goed bereikbaar vanuit het vliegveld... Taxi kost tussen de ongeveer 15 euro vanaf het vliegveld... Ook goed te doen met de metro eerst de rode lijn, overstappen op de groene lijn, uitstappen bij intendente... Metro station ongeveer 50 meter van het hotel af... In het metro station een openbaar vervoer kaart kopen, 6 euro voor 24 uur... Geldig in de metro tram en bus... Ook geldig in de kleine gele trammetjes...
sjaak meeuwsen, 12-7-2013
Ligging dichtbij metro-stop (station Intendente), goed vanaf airport bereikbaar , hotel 20 min. van centrum Rossio, goed te belopen!

We hebben een aantal aanbieders voor Lisbon City voor je op een rij gezet: