Hostel Lisbon Calling

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag22°15°
9,9

We hebben een aantal aanbieders voor Lisbon Calling voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Lisbon Calling in het Nederlands

We hadden een double room. Wat een enorme kamer was dat! Wat wel jammer is,is dat de double rooms compleet afgezonderd zijn van de andere hostel gasten,dus echt contact heb je niet. Kamer was fantastisch, lekker alternatief, gaaf ingericht en schoon. Ontbijt sloeg nergens op. Aan je deur hangen om 8.30 uur 2 broodjes en in de keuken mag je die zelf klaarmaken met jam of met kaas.thats it.maakte ons niet uit,voor een prikkie loop je een lekkere bakker in. Je zit met uitkijk op pinkstreet dus hartje centrum. Voor herhaling vatbaar!

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Lisbon Calling in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Lisbon Calling zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.