Camping Lisboa

• 2.4Staat v/h sanitair

Meer camping info

24 reviews over Camping Lisboa

• 5Johan Rademaker23-08-2020

Vieze en te dure camping

Dit was onze 4e camping op onze rondreis. Puur en alleen deze camping aangedaan om de stad te bezichtigen. Daarvoor is het een prima uitvalsbasis. Verder een camping zonder bestaansrecht. Overal zwerfafval, heel vies sanitair, onvriendelijk personeel en veel te duur. Kinderen mochten weinig in het zwembad (met 4 badmeesters)

• 5Eetgelegenheden
    • 2Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2020

• 2018
    8Rutger01-11-2018

Perfect voor mij!

Ik ben hier nu een maand en blijf nog enkele maanden. Aandachtspunten die voor mij belangrijk zijn: groot hek om hele terrein. Constante beveiliging in en rondom park in auto's/fiets en met hond.

Snelweg maakt wel wat lawaai maar dooft in de nacht. Sectie D en I hebben doorhans geen last van grote weg/lawaai. Deze liggen links boven en zijn nu dicht omdat het sanitair blok dicht is. Maar ik sta er wel (op I13. Kom gerust langs voor een spelletje kaarten!) dus mag wel maar wel verder lopen naar blok of met fiets.

Zwembad is dicht maar je kan er gewoon in. Alleen geen lifegard aanwezig dus eigen risico! Water is nog 17 graden!

Veel korting bij langer verblijf. 50% na 30 dagen zelfs. Ik betaal voor mij met kamper € 234 per 30 dagen.

Sanitair is schoon hoor! 3x per dag wordt er schoongemaakt! Urionoirs tegenover douchen sluiten niet geheel af. Blok D best!

3tand aansluiting nodig voor electra. € 5,99 bij leroy merlin!

• 6Eetgelegenheden
    • 7Staat v/h sanitair

Alleen gereisd in oktober 2018

• 7Remerij13-09-2018

Aanrader

Wij hadden een zes persoons huisje gehuurd voor 1 nacht. Deze had drie slaapkamers. We waren met vier personen. De prijs 95,00. Het huisje was schoon, lakens en handdoeken aanwezig. Het huisje zelf was gehorig. Weinig last van de snelweg gehad. Voor 1 nacht prima te doen. Tegenover de camping de bushalte naar het centrum van Lissabon. Deze rit duurde ongeveer een half uur. Restaurant prima. Goed ontbijt voor 3,50 pp. Wij vinden het een aanrader.

• 7Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in september 2018

• 6Stephanie14-08-2018

Prima locatie met goed zwembad.

Gezien de slechte reviews hier toch ook een goede. Plaatsen midden op de camping zijn prima, en het sanitair daar ook. Plaatsen aan de rand zijn minder, vooral door het geluid van de snelweg. Naast het zwembad is een speeltuin. De speeltuin moeten kids wel begeleidt naar toe wegens de afstand. Locatie is erg fijn. 20 minuten rijden van het centrum, sintra, strand. Prima per auto te doen allemaal.

• 3Eetgelegenheden
    • 6Staat v/h sanitair

Gereisd met jonge kinderen in juli 2018

• Oude reviews

1Arno13-08-2012

Mooie stad verschrikkelijke camping

Inchecken duurt laaaaang een ambtenaar is vergeleken met wat deze presteert supe snel. Sanitair is zoals in andere beoordelingen aangegeven. Droevig!!!!

• 3Eetgelegenheden

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2012

• 5Anoniem24-07-2012

Droevig...

Anno 2012 is de staat van het sanitair nog steeds verschrikkelijk. Alle negatieve opmerkingen van de voorgaande jaren zijn nog steeds van toepassing. Er hangt in het sanitair een lijst waarop wordt aangegeven dat iemand aanwezig is geweest, maar wat er verder is gebeurd is ons niet duidelijk.

De prijs, ruim dertig euro per nacht, doet verwachten dat de staat van het sanitair, in ieder geval, acceptabel zal zijn. Helaas.

Waarschijnlijk gaat de directie er vanuit dat de gasten de hele dag in Lissabon zijn en er geen alternatief is. Dat is jammer, een dagje extra wordt op deze manier erg onaantrekkelijk.

• 2Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2012

• 7Conny03-03-2012

Goede camping voor een stadsbezoek

Als je Lissabon wil bezoeken ligt de camping gunstig met een bushalte voor de deur. Alleen bij terugkomst opletten want dan stopt de bus aan de achterzijde van de camping!

• 6Staat v/h sanitair

Gereisd met vrienden in juli 1991

• 2Rob06-11-2011

Verschrikkelijk

Verschrikkelijke stadscamping. Overvol, totaal geen privacy. Wordt ook gebruikt door truckers. Sanitair in erbarmelijke staat. Enige positieve, tegenover de camping is de bushalte. In ca. 1/2 uur ben je in het centrum van Lissabon. Wel vaak zakkenrollers in de bus, dus opletten.

Gereisd met partner in juni 1988

• 5Lore Decancq12-08-2011

Dit was de laatste keer

Na 5jaar hadden we de behoefte om de stad opnieuw te bezoeken en de bezienswaardigheden af te werken. Opnieuw naar deze camping.Wat een teleurstelling!Ook al waren we de ganse dag naar de stad, we hebben ons geërgerd aan deze camping. De locatie is prima want je bent al snel in het centrum. Maar het sanitair is in feite een 0,0 !! 's Morgens een frisse douche nemen,'s avonds na een dagje flink stappen zou in feite deugddoend moeten zijn. Eerst een douche zoeken waarvan de deur op slot kan, daarna eentje die niet onder water staat. Telkens een douche waar je de haarbossen van andere campinggasten kon bewonderen. Resten van toiletpapier, oorstokjes,...in de douche. Urinoirs bij de heren staan naast de douches en ruiken verschrikkelijk. Ongelofelijk! Ook de efficiëntie van het restaurant laat de wensen over. Wij hebben er enkel 's morgens gebruik van gemaakt voor het ontbijt, maar als 1ste in de rij had je enorm veel tijd nodig. Spijtig, zo'n achteruitgang.

• 4Eetgelegenheden

Gereisd met partner in augustus 2011

• 6Sander30-07-2010

Simpele camping midden in een prachtige stad

Camping ligt midden in de stad, in een groot park. Snelweg loopt er direct langs, maar heb daar geen last van gehad. Terrein is groot, plaatsen zijn niet afgebakend (behalve voor campers). Jammer genoeg is het sanitair oud en werd het niet vaak genoeg schoongemaakt. Faciliteiten als supermarkt(je), simpel restaurant, bar, groot zwembad en minigolf aanwezig. Camping is dag en nacht bewaakt en receptie is 24/7 open. Centrum ligt op minder dan tien minuten met de auto. Met de bus duurt het wat langer, omdat je moet overstappen.

• 5Staat v/h sanitair

Gereisd met partner in juli 2010