Bed and Breakfast Lavra

Bed and Breakfast
Kleine hotelsWeer vandaag27°17°
Bed and Breakfast Lavra

We hebben een aantal aanbieders voor Lavra voor je op een rij gezet:

1 review over Bed and Breakfast Lavra in het Nederlands

volgende keer weer !!

guido
2-11-2011

Leuke b&b,centraal gelegen in Lissabon in een rustig woonbuurtje zonder toeristiek.Balkon met uitzicht over de oude stad en de Taag.Personeel vriendelijk,spreken goed Engels en Frans.Alleen misschien minder geschikt voor mensen met slechte conditie. Het heeft geen lift,en vanuit de stad is het ook nog een stukje klimmen.Wel kun je tot ;s avonds 9 uur het "tramliftje"naar boven nemen. Prima prijs/kwaliteitsverhouding,de volgende keer gaan wij hier weer logeren !

Gereisd Met partner in oktober 2011

Bed and Breakfast info

• Shuttle bus vanaf vliegveldGratis

• Huishoudelijke apparatuurTV

• Receptie24-uurs receptie, Aanwezig
  • Op het terreinBagageruimte, Terras
  • Overige servicesGeldautomaat, Handdoeken(service), Stomerij, Strijkservice, Wasserette

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Lavra in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Lavra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.