Tijdelijk €25 aanbetaling

• Rolstoel toegankelijk
  • Animatie programma
  • Sportfaciliteiten

Bekijk de beschikbaarheid

Misschien vind je deze accommodaties ook leuk?

81 Reviews over Inn Rossio

• 8Toon06-01-2023

Centraal gelegen middenklasse hotel

Het hotel ligt midden in het centrum en is een ideale uitvalsbasis voor een stedentrip. Dichtbij de Santa Justa lift, metro en treinstation om de hoek, en de uitgaanswijk Bairro Alto. De kamers zijn redelijk en schoon, de bedden zijn prima, de badkamer is redelijk okay ( wel weinig douchewater). Ook het onbijt is redelijk, al is de logistiek wel heel krap bemeten. De prijs is hier natuurlijk ook naar dus prijs/kwaliteit is gewoon goed. Aanrader voor een leuke trip naar de gezellige stad Lissabon.

• 8Jan Roos13-12-2019

Ideaal hotel om te voet de oude stad te verkennen.

Een eenvoudig hotel met goede voorzieningen qua schoonmaak. De kamer is wat krap bemeten als je met twee personen daar verblijft. De locatie van het hotel is ideaal om de oude wijken van Lissabon te voet te verkennen, binnen enkele minuten loop je via de trappen 2 minuten van het hotel naar de oude stad toe. De keuze uit restaurants op loopafstand is groot en divers. Een goede match tussen prijsstelling en het aanbod.

• 8Marja04-11-2019

Tevreden

Prima hotel midden in centrum. Voor herhaling vatbaar.

• 9G-J13-10-2019

SUPER !!!!

Uitstekend hotel. Prima ontbijt. Diverse broodjes, koffie thee sapjes, scramble eggs, gekookt eitje, gebakken spek, worstjes toaster, vers fruit, yoghurt, muesli Fantastische ligging. Midden in het centrum. Vriendelijk personeel. Prachtige kamer. Zelfs tandenborstel en tandpaste, scheermes en gel. Genoeg handdoeken. Iedere dag schoonmaken en bedden opmaken. Prima wifi zelfs derde verdieping Goeie prijs.

• 9Y. Pril16-08-2019

Ik was daar samen met mijn 2 dochters, we hadden 1 ruime kamer, ontbijt was goed en genoeg , elke dag worden de kamers schoon gemaakt en krijg je nieuwe handdoeken. Wij waren erg tevreden!

• 10Lisa11-08-2019

Aanrader!

Het hotel ligt in het hart van Lissabon, vlakbij een treinstation. De kamer is niet al te groot, maar voor een citytrip (wij zijn hier 3 nachten verbleven) is het perfect! De kamer was schoon en er is airco, een tv en een mini koelkast aanwezig. Het ontbijt hier is goed verzorgt. Niet al te ruime keuze, maar van alles wat er ligt is meer dan genoeg en het is allemaal erg smakelijk. De staff is vriendelijk en erg behulpzaam. Ik kan oprecht geen minpunten benoemen van mijn verblijf hier. Als ik ooit naar Lissabon terug kom, verblijf ik zeker weer hier.

• 8Petra08-06-2019

Samen met mijn dochter 4 nachten in inn rossio geweest! Goede kamers, schoon, vriendelijke mensen. Geen gebruik gemaakt van ontbijt, zit zo centraal dat je op elke hoek lekker ontbijt kan nuttigen! Het is een aanrader!!

• 9Dion jr. van Dijk02-06-2019

Prima hotel op geweldige lokatie

Het is een prima hotel op een geweldige lokatie. Bij aankomst liggen naast de zeepjes, douchecel en bodylotion zelfs tandenborstel, tandpasta, scheermesjes en scheergel op de badkamer. De badkamer die wij op de standaardkamer hadden had wel een toilet die zo tussen de douchecel en de wastafel was geplaatst dat je er de nodige moeite voor moest doen om te gebruiken. Wij hebben er wel om kunnen lachen, maar voor grotere personen........... Het personeel is heel vriendelijk en staat altijd voor je klaar. De kamers werden iedere dag schoongemaakt en van nieuwe handdoeken voorzien. De ontbijtruimte is aanzienlijk opgeknapt. Het ontbijt is niet uitgebreid, maar voldoende om de dag mee te beginnen. Voor herhaling vatbaar. Zeker een aanrader!!!!

• 8Janna23-05-2019

Perfecte ligging, degelijke kamer, wel gehorig

De ligging van dit hotel is een perfecte uitvalsbasis voor je stedentrip. Het ontbijt is erg basic maar alles wat je verwacht is wel aanwezig. Wij sliepen in een kamer nabij de trap en werden daarom soms in de nacht wakker van binnenkomende groepen jongeren die uit waren geweest. Voor de rest is het schoon en vriendelijk personeel.

• 9Marjo Meppelink12-05-2019

Mooi en centraal gelegen hotel. Mooie, gerenoveerde, kamer (tandenborstel, tandpasta, scheermesjes met scheergel en douche benodigheden alles was aanwezig). Behulpzaam en vriendelijk personeel. Dichtbij openbaar vervoer en Rossio plein. Topper zou zeer zeker weer naar dit hotel gaan!

Hotel Inn Rossio info

• JCBBeschikbaar

• HotelkluisBeschikbaar (1)
  • WisselkantoorBeschikbaar (1)
  • LiftenBeschikbaar (1)
  • Kleine supermarktBeschikbaar (1)
  • NachtclubBeschikbaar (1)
  • VergaderruimteBeschikbaar (1)
  • InternetBeschikbaar
  • Wlan internetBeschikbaar
  • Room serviceBeschikbaar
  • WasserviceBeschikbaar
  • WasseretteBeschikbaar
  • ParkeerplaatsBeschikbaar
  • TV kamerBeschikbaar (1)

• BadkamerBeschikbaar
  • InternetBeschikbaar
  • KluisBeschikbaar

Entertainment

• SportschoolBeschikbaar (1)
  • Fietsen en/of mountainbikenBeschikbaar (1)
  • GolfBeschikbaar (1)
  • KinderanimatieBeschikbaar (1)