Hostel Inn Possible Lisbon

Hostel Inn Possible Lisbon

Hostel
Kleine hotelsWeer vandaag28°17°

We hebben een aantal aanbieders voor Inn Possible Lisbon voor je op een rij gezet:

1 review over Hostel Inn Possible Lisbon in het Nederlands

Ideaal voor citytrip

milos
19-10-2015

Meer iets voor jonge mensen maar alles proper en net en een fantastische ligging.Ontbijten en zelf je bord en tas afwassen is eens iets anders.

Hostel info

• Huishoudelijke apparatuurMagnetron, Strijkijzer

• Receptie24-uurs receptie
  • Op het terreinBagageruimte, Bibliotheek, Rookruimte

• ParkeermogelijkhedenOpenbare parkeerplaats, Parkeerplaats

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hostel Inn Possible Lisbon in Lissabon, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hostel Inn Possible Lisbon zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.