Appartement Heritage Apartments Apostolos

Appartement Heritage Apartments Apostolos

9.3Fenomenaal

Portugal, Costa de Lisboa, Lissabon

Op vakantie geweest naar Heritage Apartments Apostolos?

9.3Fenomenaal

• 8.7Inrichting
  • 9.3Hoeveelheid ruimte

We hebben een aantal aanbieders voor Heritage Apartments Apostolos voor je op een rij gezet:

Appartement info

Meer appartement info

3 reviews over Appartement Heritage Apartments Apostolos

• 10Lee19-01-2015

The place to be

Erg vriendelijk personeel , zeer attent, persoonlijke aandacht. Het appartement zeer smaakvol en van alle gemakken voorzien. Centraal gelegen!

Gereisd met partner in januari 2015

• 9Yvonne30-06-2014

Midden in centrum Lissabon

Ruim en goed verzorgd appartement. Het ligt midden in de stad dichtbij restaurants, maar ook het station en de rivier zijn niet ver weg. Attente gastheren. Van tevoren ontvingen wij een e-mail waarna wij onze wensen kenbaar konden maken. Vanwege een verjaardag stond er bij aankomt een tafel klaar met allerlei heerlijkheden. Echt super gedaan.

Gereisd met partner in juni 2014

• 9Yvonne25-06-2014

Verzorg appartement op prima locatie in Lissabon

Mooi verzorgd appartement met veel ruimte en prima bedden. Er wordt geen ontbijt verzorgd, maar er werden wel wat dingetjes bijgeleverd zoals yoghurt en sap. Ook kon je wijn en koekjes kopen. Koffie en thee waren gratis. Van tevoren kregen wij een e-mail zodat we onze wensen kenbaar konden maken. Ook kon vervoer vanaf het vliegveld verzorgd worden. De parkeergarage was op een andere plek en er ging iemand mee om dat te wijzen, want het zijn allemaal eenrichtings wegen wat het rijden niet makkelijker maakt in de stad. Restaurantjes zijn dichtbij, het station is op loopafstand. Kortom, een prima basis om Lissabon te verkennen.

Gereisd met partner in juni 2014

Appartement Heritage Apartments Apostolos info

• Aantal personen2 tot 4

• Gratis wifiOp de kamer

• TemperatuurregelingAirco, Centrale Verwarming
  • KeukenKeuken
  • Huishoudelijke apparatuurAfwasmachine, Gratis bedlinnen, Kluis, Koffie en thee, Magnetron, Strijkijzer, TV, Wasmachine

• ReceptieAanwezig, Express check-in & check-out
  • Op het terreinBagageruimte, VIP area
  • Overige servicesConcierge, Handdoeken(service), Kluis, Stomerij, Strijkservice